کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کمبودی در توزیع ماهی و میگو شب عید وجود ندارد

24 بهمن 1396 ساعت 8:16

صالحی گفت: با توجه به افزایش تولید 10 درصدی ماهی نسبت به مدت مشابه سال قبل کمبودی در توزیع این محصول وجود ندارد.


به گزارش جهان نیوز، حسن صالحی رئیس سازمان شیلات با تأکید بر اینکه کمبودی در توزیع ماهی و میگوی شب عید وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به افزایش تولید 10 درصدی ماهی نسبت به مدت مشابه سال قبل کمبودی در توزیع این محصول وجود ندارد.
 
وی افزود: سازمان شیلات برای عرضه محصول در ایام پایانی سال، برنامه‌هایی نظیر برپایی نمایشگاه عرضه محصولات شیلات و جشنواره غذاهای دریایی در استان‌ها و توزیع محصولات بسته‌بندی با ارائه تخفیف 20 درصد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اسفند ماه در نظر گرفته است.

صالحی در توصیه‌ای به مردم برای خرید ماهی در روزهای پایانی سال، گفت: از مردم تقاضا داریم که از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه‌وتره بار و نمایشگاه عرضه محصولات میگو و ماهی مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

به گفته معاون وزیر جهاد کشاورزی نمایشگاه عرضه محصولات شیلاتی توسط تشکل‌ها در اسفند ماه در مصلی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان شیلات ادامه داد: عرضه محصولات شیلاتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار از واسطه‌های غیر ضرور در بازار جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه محدودیتی در توزیع محصولات شیلاتی وجود ندارد، بیان کرد: با توجه به آنکه بخش عمده صید ماهیان استخوانی در شمال کشور در اسفند ماه آغاز می‌شود، بنابراین در صورت شرایط مساعد آب و هوایی عمده نیاز استان‌های شمالی، غربی، شرقی و تهران با قیمت مناسب پوشش داده خواهد شد.

صالحی در پایان تأکید کرد: همواره سازمان شیلات و تولیدکنندگان درصدد عرضه محصول با قیمت مناسب به بازار هستند.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 590760

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/590760/کمبودی-توزیع-ماهی-میگو-شب-عید-وجود-ندارد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com