کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مانع تراشی مدیران در ساخت مستندهای انقلابی

24 بهمن 1396 ساعت 5:51

مدیر مرکز مستند سوره گفت: ما که می‌خواهیم برای ۴۰ سالگی انقلاب مستند بسازیم اما یک آقای مدیرکل محترمی دستور می‌دهد که کسی حق ندارد از کاخ‌ها فیلمبرداری کند و ما هم زورمان به جایی نمی‌رسد!


به گزارش جهان نیوز؛ محسن یزدی، مدیر مرکز مستند سوره حوزه هنری اظهار کرد: مدتی است که مستند زندگی شهید مدرس را شروع کرده‌ایم و برای آن پژوهش مفصلی هم انجام داده‌ایم و برای تولید آن هم هر چه در توان داشتیم صرف کردیم.

وی افزود: تا کنون مستند مناسبی درباره این شخصیت بزرگ تاریخ ایران ساخته نشده و ما سعی کردیم درادامه رویکردمان به تاریخ و زوایای بازگو نشده آن این کار را انجام دهیم.

یزدی بااشاره به اینکه ما در این مسیر گاهی با اتفاقات تأسف باری مواجه می‌شویم گفت: در طول ساخت کارهای اینچنینی مرتب با مانع روبرو می‌شویم که یکی از عجیب‌ترین آن عدم اجازه فیلمبرداری از کاخ‌ها است.

 وی افزود: میراث فرهنگی رسما به ما اجازه فیلمبرداری از کاخ گلستان را نمی‌دهد و مدیرکل امور موزه‌ها حتی اجازه نمی‌دهد ما برایش کار را توضیح دهیم.

مدیر مرکز مستند سوره بااشاره به اینکه استدلال آنها صدمه زدن به اموال موزه است گفت: اولا کار مستند وسایل زیادی ندارد که بخواهد به موزه‌ها صدمه بزند ثانیا این چه استدلالی است که آقایان می‌کنند؟ مگر با هر بهانه‌ای می‌شود در موزه‌ها و کاخ‌ها را بست؟

یزدی با بیان اینکه مستند زندگی شهید مدرس منتظر اجازه سازمان میراث فرهنگی برای تصویربرداری از کاخ گلستان است گفت: ما که می‌خواهیم برای ۴۰ سالگی انقلاب مستند بسازیم و این همه در این باره از طرف مسئولان نظام تاکید می‌شود اما یک آقای مدیرکل محترمی دستور می‌دهد که کسی حق ندارد از کاخ‌ها فیلمبرداری کند و ما هم زورمان به جایی نمی‌رسد.
منبع: کیهان


کد مطلب: 590743

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/590743/مانع-تراشی-مدیران-ساخت-مستندهای-انقلابی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com