کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس جمهور آلمان جشن22بهمن را تبریک گفت

23 بهمن 1396 ساعت 16:35

فرانک والتر اشتاین‌مایر رییس جمهور آلمان، در پیامی به مناسب ۲۲ بهمن ۱۳۹۶، پیام تبریکی خطاب به حسن روحانی، رییس جمهور اسلامی ایران ارسال کرد


به گزارش جهان نیوز، فرانک والتر اشتاین‌مایر رییس جمهور آلمان، در پیامی به مناسب ۲۲ بهمن ۱۳۹۶، پیام تبریکی خطاب به حسن روحانی، رییس جمهور اسلامی ایران ارسال کرد.
 
متن این پیام به شرح زیر است:
 
جناب آقای رییس جمهور
 
از طرف خود و هموطنانم روز ملی جمهوری اسلامی ایران را به حضورتان صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.
 
دیر زمانیست که در پهنه‌ی روابط گوناگون، ایران و آلمان با یکدیگر پیوند خورده‌اند. روابط دوجانبه‌ی ما بصورت مثبت در حال شکل‌گیری می‌باشد و در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی زمینه‌ی همکاری‌های جدیدی فراهم شده است. آلمان همچنان همه‌ی تلاش خود مبنی بر حراست از برجام را بکار خواهد بست و از تمامی طرف‌ها تلاش در راه تحقق تعهدات‌شان را خواستار است. با توجه با منازعات فراوان منطقه‌ایی و چالش‌های جهانی، گفتمان فشرده میان ایران و آلمان و نیز شرکای اروپایی از اهمیت زیادی برخوردار است. غلبه بر بحران‌ها و تنش‌ها تنها از طریق تلاش مشترک و سازنده‌ی همه‌ی طرفین میسر است. مایلم فرصت را مغتنم شمرده و در جهت تقویت نقطه‌نظر حضرتعالی درخواست نمایم تا با کسانی که در محدوده‌ی زمان تحویل سال میلادی در ایران لب به اعتراض گشودند، درخصوص خواسته‎هایشان گفتگویی جدی و واقعی را پیش ببرید و به خواسته‌ها و نگرانی‌های به‌جای آن‌ها رسیدگی کنید.
 
برای شما و هموطنان‌تان آرزوی سلامتی و موفقیت در شکل دادن به آینده‌ایی سرشار از صلح و سعادت برای کشورتان آرزومندم.
 
منبع: ایسنا


کد مطلب: 590686

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/590686/رییس-جمهور-آلمان-جشن22بهمن-تبریک-گفت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com