پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

آماده‌باش پلیس راهور برای روزهای برفی آینده

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 590667
شصت و یکمین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح های ویژه ترافیکی نوروز ۹۷برگزار شد.
آماده‌باش پلیس راهور برای روزهای برفی آینده
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، رییس پلیس راهور ناجا در ابتدای این مراسم با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت :انشالله همه ما بتوانیم با برنامه ریزی و اقدامات جهادی بتوانیم ایران اسلامی را به عنوان یک الگو به جهانیان معرفی کنیم و مردم با برنامه های خوبی که در کشور انجام میشود به راه و امنیت برسند

سردار تقی مهری افزود مهمترین برنامه پلیس راهور بعد از اجرای طرح زمستانه. ساماندهی تردد های آخر سال و نوروز شهروندان است که این طرح ها از امروز آغاز شده و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد. داشت .وی ادامه داد هدف از اجرای این طرح ها تسهیل در تردد شهروندان است و با اجرای این طرح ها قصد داریم امنیت شهروندان را ارتقا داده و از ایجاد حوادث و رخ داد ها پیشگیری کنیم .

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به برنامه های پلیس راهور د. ایام نوروز گفت ایجاد شرایط مناسب برای شهروندان با تقویت تجهیزات و امکانات و نیروی انسانی دستگاه های هماهنگ کننده در بحث تردد بر آن هستیم تا اسایش و تسهیل در تردد را برای همه شهروندان فراهم کنیم .

وی با اشاره به افزایش خودرو های نو شماره در چرخه حمل نقل و افزایش سفرها گفت :با توجه به اینکه تا کنون بیش از 1میلیون و 700هزار خودروی نو شماره به چرخه حمل و نقل اضافه شده و در کنار آن افراد نوع گواهینامه نیز یک میلیون و 200 هزار نفر افزایش پیدا کرده اند . لذا امسال با افزایش میزان تردد ها رو به رو خواهیم بود .

وی با اشاره بهافزایش بارش ها در امروز و فردا نیز گفت :با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی تا روز پنج شنبه این سامانه در کشور باقی می ماند نظر پلیس این است که نحوه رانندگی در شرایط برفی ویژه است. رانندگان باید تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند راننده جان باید اخبار ترافیکی را با دقت دنبال کنند و بعد از آگاهی از اخبار ترافیکی اقدام به مسافرت کنند.

وی با اشاره به همراه داشتن تجهیزات مناسب فصل برای مسافرت های کوهستانی گفت :همراه داشتن تجهیزات زمستانی و بنزین در سفرها برای هر راننده ای واجب است .توصیه پلیس همیشه سرعت مطمینه است باید خودرو برای راننده فرمان پذیری داشته باشد تا از وقوع حوادث احتمالی جلو گیری شود .وی همچنین از آماده باش کامل نیروهای راهور برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی در همه جاده های کشور خبر داد و گفت :برای ایجاد تسهیل در تردد ها آمادگی کامل داریم .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *