کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موسوی؛

بحث تحقیق و تفحص سرخابی ها را نهایی می شود

23 بهمن 1396 ساعت 15:18

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس گفت:کمیسیون گزارش خود را ارائه داده و قرار است بحث تحقیق و تفحص از سرخابی ها خارج از دستور در صحن علنی مطرح شود.


به گزارش جهان نیوز، فرید موسویدرباره بحث تحقیق و تفحص دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: زمانی که بحث تحقیق و تفحص را مطرح کردیم در همین راستا وزارت ورزش و جوانان هم پاسخی را در این باره برای ما ارسال کردند .پاسخی مبنی بر مدیریت مالی و اجرایی این دو باشگاه در 10 سال گذشته به دست ما رسیدکه باید بگویم این پاسخ ها برای ما قانع کننده نبود.
 
سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی بیان کرد: موضوع تحقیق و تفحص از سرخابی ها به صحن علنی مجلس شورای اسلامی گزارش شد و قرار است پس از بحث بودجه در اولین دستور بحث تفحص صورت بگیرد و منتظر هستیم تا مجلس شورای اسلامی هم بحث تفحص را به طور نهایی اعلام کند.

موسوی افزود :کمیسیون گزارش خود را به صحن علنی ارائه داده و قرار است بحث تحیقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خارج از دستور در صحن علنی مطرح شود.

او ادامه داد:به همین ترتیب در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی جلسه ای را با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار کردیم وسلطانی فر پس از صحبت های خود از بحث تحقیق و تفحص استقبال کرد و نهایتا این امر باعث شد تا اعضا رای به اجرای این طرح در مورد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دهند.

او در مورد اینکه بررسی بحث فساد در فوتبال در مجلس شورای اسلامی  به کجا رسید بیان کرد: در جریان این موضوع نیستم و در حال حاضر به دنبال این هستیم تا در ابتدا بحث تحقیق و تفحص از سرخابی ها علنی شود و نهایتا دستگاه های مربوطه درباره بحث فساد ورود کنند چرا که جامعه ورزش به ویژه فوتبال باید بدون فساد دنبال شود.در پایان سال جاری زمان کافی برای بررسی فساد در مجلس شورای اسلامی نداریم اما برای سال آتی می توان در صورت بروز هر فسادی اقداماتی را برای رسیدگی انجام دهیم .

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 590664

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/590664/بحث-تحقیق-تفحص-سرخابی-نهایی-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com