چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۳
۸

پشت پرده نادیده گرفتن لاتاری در جشنواره فجر+ تصویر

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 590655
محمود رضوی تهیه کننده سینما با اشاره به حرف های مطرح شده در آخرین جلسه قبل از صدور پروانه ساخت «لاتاری» در توئیتر نوشت: خدا را شاهد میگیرم دبیر جشنواره فیلم فجر انسان صادقی است و در این جلسه به طنز گفت هیچ اتفاقی برای این فیلم نخواهد افتاد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آدمیزاد
Colombia
لیبرال ها و اسلامگراهای افراطی از هر چه که جنبه ایران گرایی داشته باشد بیزارند ،
Iran, Islamic Republic of
از غش کنندگان به فروشنده جز این هم انتظاری نیست
Iran, Islamic Republic of
اگر طرف بیاد به زنش تجاوز کنه بعد به شوهرش اجازه نده که به اون حتی یک چک بزنه میشه فیلم فروشنده فرهادی و اشتی طلبی و گوگولی مگولی .تف به شرف بعضی ها که غیرت را قی کردند
Iran, Islamic Republic of
آقای آدمیزاد .اسلام گراها با فدای جان خودشان و اهدا حدود 300 هزار شهید اثبات کرده اند از هر ایرانی ایرانی تر و از هر ملی گرایی ملی ترند ، آرمانهای ایران را دوست دارند و حفاظت میکنند.
آدمیزاد
Colombia
هموطن گرامی شما هم درست میگویید ، منظورم افراطی ها و مسلمان نما ها بود، براستی هویت شیعه و ایرانی در هم پیوسته است. ما همه مدیون شهیدان ایم( من هم باید گفتار خودم را کنترل کنم ، ببخشید )
Iran, Islamic Republic of
آخه اینا شعارشون زنده باد مخالف منه!!!!!!!!!!!!!!! خیلی لطف میکنن فقط میذارن مخالفاشون زنده بمونن،ولی نه حق فعالیتی دارن ،نه بیان نظراتشون به هر صورتی. اینم یه جور دیگه!!!!!!!فکرم میکنن خیلی متمدنن!!!!!!!!!!
امین
Iran, Islamic Republic of
آره برادر ،داورا گفتن فیلم لاتاری به خاطر ترویج خشونت جایزه نگرفت، بعد فیلم مذخرف یه کارگردان نوکیسه بااون اسم مسخره ش که درمورد یه نوجوونه معتاده،که خواهرشو خفه میکنه و پلیس مملکتو با کلاشینکوف میزنه ترویج نوع دوستیه.اینم از تلخندای روزگاره مثل بحث حقوق بشرو آمریکا
هادی
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله مردم با استقبالشون از لاتاری و به وقت شام تو دهنی به این هنرمند نما ها با این سیستم جشنواره ای مسخره شون میزنن.