جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نقد سریال«لیسانسه‌ها» در تلویزیون

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 590613
برنامه «قاب نقد» امشب (۲۳ بهمن ماه) مجموعه تلویزیونی طنز «لیسانسه‌ها ۲» را مورد واکاوی قرار خواهد داد.
نقد سریال«لیسانسه‌ها» در تلویزیون
به گزارش جهان نيوز، سریال طنز «لیسانسه‌ها ۲» که پخش آن در ۴۱ قسمت اخیرا از شبکه سه سیما به پایان رسیده است، امشب در برنامه «قاب نقد» با حضور سروش صحت نویسنده و کارگردان سریال و نیما حسنی‌نسب و پوریا ذوالفقاری از منتقدان سینما و تلویزیون بررسی می‌شود.

در خلاصه سریال «لیسانسه‌ها» آمده است: حبیب وضع مالی مناسبی دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند. مسعود در آستانه ازدواج است ولی مشکلات زیادی او را از آغاز زندگی مشترک دور می‌کند.

امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیرکاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، عزت الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ، تبسم هاشمی، بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، آتنه فقیه نصیری و عرفان برزین از بازیگران این سریال هستند.

«قاب نقد» برنامه‌ای نقادگونه است که با هدف تحلیل و بررسی سریال‌های تلویزیونی شبکه‌های سیما که پخش آنها به اتمام رسیده است، روی آنتن می‌رود.

برنامه «قاب نقد» به تهیه‌کنندگی مجید نادری و یونس قاسمی و اجرای داریوش کاردان امشب حوالی ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک پخش خواهد شد.

منبع:ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *