جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خبر داد

ترافیک پرحجم در ورودی‌های تهران

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 590562
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای پنج استان کشور خبر داد و گفت: با توجه به پیش‌بینی وضع آب و هوا، لازم است رانندگان قبل از تردد در جاده‌ها نسبت به وضعیت راه باخبر شوند.
ترافیک پرحجم در ورودی‌های تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در ارتفاعات محور کرج ـ چالوس بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اعلام این مطلب که در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان باران می‌بارد، تصریح کرد: در محور کرج ـ چالوس و بانه در استان کردستان بارش باران اعلام شده است.

وی در خصوص ترافیک ورودی کلانشهر تهران اعلام کرد: ترافیک در آزادراه کرج ـ تهران در محدوده پل کلاک نیمه سنگین و در محدوده گرمدره سنگین است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: ترافیک در محورهای پاکدشت ـ تهران، ساوه ـ تهران و قم ـ تهران پرحجم گزارش شده است.
این مقام ارشد راهور ناجا به پیش‌بینی وضع آب و هوا در روزهای آتی اشاره و تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌ها انتظار می‌رود که در روزهای آتی در سطح محورهای مواصلاتی استان‌های شمالی، غربی، شمال‌غربی و شمال شرقی با بارش باران و برف مواجه باشیم.

وی افزود: بارندگی‌ها در معابر کوهستانی باعث لغزندگی سطح جاده می‌شود؛ همچنین برف و کولاک در این معابر می‌تواند کاهش دید و عدم ایمنی را به دنبال داشته باشد؛ بنابراین لازم و ضروری است که رانندگان حتماً به زنجیر چرخ مجهز بوده و تجهیزات زمستانی و لباس گرم را نیز به همراه داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به رانندگان توصیه کرد که حتماً قبل از حرکت و تردد در جاده‌های بین‌شهری در سه روز آتی حتماً از وضعیت راه‌ها مطلع شده و با آمادگی کامل، داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی نسبت به رانندگی در معابر اقدام کنند.

سرهنگ رحمانی، محورهای مسدود در کشور را به شرح ذیل اعلام کرد:
1ـ محور اولنگ ـ شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان
2ـ محور دیزین ـ شمشک در استان‌های البرز و تهران
3ـ محور فرعی گنجنامه ـ‌تویسرکان در استان همدان
4ـ محور یاسوج ـ پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد
5ـ پونل ـ خلخال در استان‌های اردبیل و گیلان
6ـ باند جنوبی آزادراه قزوین ـ کرج در استان قزوین و رشت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *