پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
فرشته صدر عرفایی:

برخی بازیگران با پشتوانه مالی بازیگر شده اند

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 590490
بازیگر سینما گفت: کسانی که انتخاب اشتباه در بازیگری می کنند و اشتباه وارد این عرصه شده اند به زودی حذف خواهند شد مگر اینکه پشتوانه های مالی داشته باشند و بخواهند بازی آنها در آثار متعدد تداوم داشته باشد و در سینما بازیگری را یاد بگیرند.
برخی بازیگران با پشتوانه مالی بازیگر شده اند
به گزارش جهان نيوز،  فرشته صدر عرفایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره فیلم اولی ها گفت: نسل جدیدی که فیلمسازی را آغاز می کنند به آنها فیلم اولی می گویند از میان این دسته از هنرمندان فیلمسازان خوبی به سینما معرفی شدند.

وی در همین راستا افزود: فیلم اولی ها در جشنواره سی و ششم پذیرفته نشده اند و معیار و ملاک انتخاب فیلم ها هنوز برای بسیاری از هنرمندان مشخص نشده است یعنی بیشتر هنرمندانی که فیلم هایشان به جشنواره راه پیدا نکرد با سرمایه بخش خصوصی تولید شدند.

این بازیگر درباره فیلم خود که با بخش خصوصی تولید شد اظهار کرد: به شخصه دوست داشتم که سرمایه گذار خصوصی در کنار فیلم باشد اما بنیاد فارابی تعهد کرده بود که سرمایه فیلم را پرداخت کند اما به دلیل کمبود پول که مدتهاست با آن دست و پنجه نرم می کند نتواست در موعد مقرر مبلغ را پرداخت کند و کمتر از آنچه تعهد داشت پرداخت کرد.

وی ادامه داد: نمایش داده شدن فیلم اولی ها در جشنواره فیلم فجر فرصت خوبی برای دیده شدن و نقد فیلم هایشان بود.

صدر عرفایی درباره ورود بازیگران جوان به سینما اظهار کرد: نباید محدود کنیم چه کسانی وارد سینما شوند یا نشوند بلکه هر کسی که توانایی بازی دارد و در نقشی جا افتاده باید در سینما حضور داشته باشد کسانی که انتخاب اشتباه در بازیگری می کنند و اشتباه وارد این عرصه شده اند به زودی حذف خواهند شد مگر اینکه پشتوانه های مالی داشته باشند و بخواهند بازی آنها در آثار متعدد تداوم داشته باشد و در سینما بازیگری را یاد بگیرند و در نتیجه این اتفاق آنقدر فیلم بازی می کنند تا بازیگر شوند.

وی خاطر نشان کرد: اکثر هنرمندانی که به عرصه بازیگری وارد می شوند درخشان هستند و  در زمینه های مختلف فیلمبرداری، فیلمنامه نویسی، کارگردانی و بازیگری در کنار این هنرمندان استقبال می کنم. در کارنامه هنری ام همکاری با فیلمسازان، بازیگران و نابازیگران وجود دارد. اگر هنرمندان تازه وارد درست انتخاب شده و حمایت شوند می توانند انتخاب های نمونه باشند.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *