کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهار نظر چنگیز حبیبیان درباره انقلاب اسلامی

23 بهمن 1396 ساعت 9:30

خواننده کشورمان گفت: مسئولان بدانند که مردم همچنان در راه انقلاب هستند و پشت نظام اسلامی را خالی نکرده‌اند.


به گزارش جهان نیوز، چنگیز حبیبیان خواننده کشورمان در خصوص روز 22 بهمن گفت: باید بپذیریم که این روز، یک روز خاص است. من هم هر سال مثل همه در جشن بزرگ پیروزی ملی حضور پیدا می‌کنم. باید مردم در این روز کنار هم در راهپیمایی حضور پیدا کنند و مسئولان هم بدانند که مردم، همچنان در راه انقلاب هستند و پشت نظام اسلامی را خالی نکرده اند.

خواننده موسیقی پاپ و سنتی کشورمان، با اشاره به حضور مستضعفان در میان پشتیبانان انقلاب اسلامی گفت: کسی که قانع است، غنی است. آن دسته از کسانی که در عین مشکلات، باز هم حامی انقلاب هستند، نشان می دهند که هر چند زندگی دشواری دارند اما قانع به داشته‌هایشان هستند.

این خواننده در خصوص آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: آنچه بزرگان به ما آموخته اند این است که هر انسانی در سن 40 سالگی به بلوغ می رسد و به اصطلاح کامل می شود. پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ما هم به بلوغ رسیده و بیش از پیش جایگاه خود را در میان کشور های جهان تثبیت کرده است.

حبیبیان در خصوص فعالیت های خود در زمان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: زمانی که انقلاب به پیروزی رسید، من ده سال داشتم. هر چند در آن زمان بسیار کوچک بودم؛ اما برخی از خاطرات را در ذهنم دارم. ما در محله هفت چنار زندگی می‌کردیم و مرحوم فرج الله سلحشور و حسین یاری همسایه ما بودند. به یاد دارم که در آن زمان تئاتری به نام «گندم های خونی» با مضامین انقلابی اجرا می شد که سلحشور و یاری در آن ایفای نقش می کردند و من هم در آن می خواندم. این یکی از اتفاقات مهمی بود که در آن دوران در زندگی من افتاد.

این خواننده در پایان در خصوص سرنوشت انقلاب اسلامی در آینده گفت: در این سال‌ها دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواستند که مردم را به جان هم بیندازند و از این درگیری ها سوء استفاده کنند اما موفق نشدند. باید مراقب باشیم که مشکلات مختلف چنین فاجعه‌ای را رقم نزند. خدا را شکر که تا این لحظه انقلاب اسلامی در مسیر خود به خوبی قدم برداشته است.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 590453

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/590453/اظهار-نظر-چنگیز-حبیبیان-درباره-انقلاب-اسلامی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com