جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۲۵

درباره رفتارهاي غيرعادي مهران احمدي در نشست خبري

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب: 590367
در كانون توجه بودن چيزي نيست كه مهران احمدي پيش از اين آن را تجربه نكرده باشد، او پله‌هاي ترقي در سينماي ايران را يك شبه طي نكرده كه بخواهد يك شبه تمام اعتبار شخصيتي‌اش را با رفتارهاي خارج از چارچوب زير سؤال ببرد
درباره رفتارهاي غيرعادي مهران احمدي در نشست خبري
گروه فرهنگ و هنر جهان نيوز، فرزین ماندگار:از مهران احمدي در جريان نشست خبري فيلم مصادره كه به عنوان كارگردان در آن حضور داشت رفتارهايي سر زد كه در حالت عادي صرفاً از نوجواني كم تجربه و بي‌جنبه كه دچار جوزدگي محيط شده انتظار مي‌رفت. 
 
 ظاهراً در مهران احمدي هم كمالات همنشين اثرگذار بوده و سبب شده او هم از تئوري خنداندن به هر قيمتي حتي پايين كشيدن شلوار! پيروي مي‌كند.

حالا اين پيروي كردن اگر داخل فيلم اتفاق بيفتد باز به رسم وضعيت اين سال‌هاي سينماي ايران و اقتضاي طنز مي‌تواند قابل اغماض باشد اما متأسفانه كار به جايي رسيد كه مرز ميان نشست خبري و ارجاعات جنسي داخل فيلم براي آقاي كارگردان خيلي معني دار نبود.

در كانون توجه بودن چيزي نيست كه مهران احمدي پيش از اين آن را تجربه نكرده باشد، او پله‌هاي ترقي در سينماي ايران را يك شبه طي نكرده كه بخواهد يك شبه تمام اعتبار شخصيتي‌اش را با رفتارهاي خارج از چارچوب زير سؤال ببرد، هر چند فضاي نشست‌هاي خبري جشنواره فيلم فجر چندسالي است كه خيلي حال و هواي فرهنگي و هنري گذشته را ندارد.

مهران احمدي در اولين تجربه كارگرداني‌اش با رصد فضا و حال و هواي سينماي كشور فتح گيشه را نشانه رفته و موفقيت در اين زمينه را اولويت قرار داده است.
 
نگاه به گيشه داشتن چيز بدي نيست، در اين مجال قرار نيست به مختصات فني و محتوايي فيلم او ورود كنيم اما رفتارهاي دور از شأن مهران احمدي نشان داد كه او براي موفقيت حاضر است تن به خيلي چيزها بدهد. چند سال پيش بود كه رضا عطاران در جريان برگزاري مراسم اختتاميه فيلم فجر و درحالي كه برنامه به طور زنده از رسانه ملي پخش مي‌شد عنوان كرد كه براي خنداندن مخاطب حاضر است حتي شلوارش را هم... مواضعي كه با واكنش منفي برخي اهالي پيشكسوت سينما از جمله جمشيد مشايخي مواجه شد.

همين مسئله باعث شد چندي بعد رسانه ملي مانع حضور او در يك برنامه زنده شود، حال و هوا و روحيه مهران احمدي در نشست خبري فيلم مصادره نيز شباهت زيادي با روحيه آن شب رضا عطاران داشت.

گويا او مرزي ميان آنچه در فيلم ترسيم كرده با واقعيت و فضاي رسمي قائل نيست، البته اين معضل فرهنگي همواره دامنگير جشنواره فجر بوده است. در جشنواره‌هاي معتبر جهان سينماگران مطرح همواره با لباس‌هاي رسمي حاضر مي‌شوند و معمولاً از بروز رفتار و گفتارهاي غيرطبيعي نيز اجتناب مي‌كنند اما در ايران وضعيت به گونه‌اي ديگر رقم مي‌خورد.

به گزارش جوان، مهران احمدي پيش از اين همواره به عنوان بازيگري خوش‌اخلاق و محجوب شناخته مي‌شد. بي‌پروايي كلامي او كه نوعي مستي و نداشتن تعادل رفتاري را به ذهن متبادر مي‌كرد، غافلگير‌كننده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرج
Iran, Islamic Republic of
یک حرکت کثیف و فجیع و یک دلقک بازی شرم آور . متاسفم برای این آقا و کسانی که در برابر حرکات زشتش ساکت بودن یا تشویقش کردن
Iran, Islamic Republic of
امثال همین آقا موقع انتخابات میشن مرجع مردم

بنظر شما مقصر این جماعت سلبریتی هستند یا مردمی که به حرفهای مفت این جماعت گوش میدن؟
جهان خف.... شو بزار مردم تو این 8 سال حداقل بخندند
دوره قبل که فقط سانسور بود از نظر اقتصادی هم داریم تاوان همون دوره قبل رو میدیم این دولت هم ... درست کنه
پس خف... شو بزار بخندیم
Iran, Islamic Republic of
بخند داداش به گرونی به مدیران بی لیاقت به اختلاس برادران به وعده های سر خرمن به پلاسکو به کرمانشاه به قطار به کارگران بیکار به فقر به برجام به عبور از رکود به چرخیدن چرخ زندگی به بتون به سفره کوچک به تخم مرغ به شهرداری به برف و.........به هر چه دوست داری بخند بخند تا دنیا بروت بخنده اصلا به دنیا اومدی که بخندی
Iran, Islamic Republic of
چند وقت دیگه هم میتونی به ... بخندی ... اصلا خنده مال توئه ...
Iran, Islamic Republic of
تو خفه شو که انگل اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
مهدی
خاک تو سر تو به چی بخندی؟ به من بگو چیزی مونده که ما خوش باشیم و بهش بخندیم؟
Iran, Islamic Republic of
از کوزه همان برون تراود که دروست
کتاب را محور کنیم
تا رشد یابیم
فیلمها خوبهایشان هم ...
Iran, Islamic Republic of
بنده خددا باورش شده و هوا برش داشته.
Iran, Islamic Republic of
مصاحبه احسان عليخاني با رضا عطاران:
احسان علی خانی: یه چیزی از تو نقل شد این اواخر سالی، راجع به اینکه برای خندوندن مردم هر کاری میکنم و اینا. خیلی سر و صدا کرد. نمی‌دونم مثال دیگه‌ای گیرت نیومد بزنی؟ چی بود ماجرا؟
رضا عطاران: آره، چند سال پیش یه سریال از من پخش می‌شد که، اینجا هم باید عکسش باشه، ترش و شیرین، توی ترش و شیرین شما اگه صحنش رو هم داشتین می‌تونین نشونش بدین یاداوری برای مردم. تو یکی از این صحنه‌ها من شلوارم رو در می‌آوردم و بیژامه زیرش بود و پخشم شد و همه هم دیدن. اصل ماجرای توضیحه از اینجا شروع می‌شه. که من گفتم چند سال پیش من یه سریال کار می‌کردم که این اتفاق توش افتاد و چند روز بعد یکی از منتقدین گفته بود که عطاران برای اینکه مردم و بخندونه حتی شلوارش رو هم در میاره.
سجاد کریمی
Iran, Islamic Republic of
سلام
برادره من خبر رو برای ما مخاطبان نوشتید یا برای مهران احمدی و حاضران در جلسه؟


الان من باید از کجا بفهمم چه رفتارهایی از ایشون سرزده؟
باید کفه دستمو بو کنم

یکم دقت کنید تو نوشتن
بلد نیستید جاتونو بدید یکی دیگه به جاتون بنویسه تا مخاطب گیج نشه
Iran, Islamic Republic of
اگر محتوای کنفرانس رو مینوشت که خیلی بد میشد ... اصلا قابل نوشتن نیست . شما یه زحمت بکش جستجو کن راحت پیداش میکنی ببین قابل نوشتن در سایت هست یا نه !!!!!!!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مهران احمدی شخصیت بزرگی برای من به حساب میومد ولی با این شوخیهای جنسی اونم در ملا عام شخصیت واقعی ایشون بهتر برام مشخص شد.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای سایت شما که خبر مهران احمدی رو نشر میدین اما نظر من رو با دست بردن درونش و تحریف شده نشر میدین . برای شما هم متاسفم جهان جون
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
از امثال این اقایان مگه چیز دیگه ای انتظار میره.. تاسف به حال فرهنگ باید خورد...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از این بابا انتظاری نیست

از جهان نیوز انتظار میره که نظرات وزین و سنگین این هموطن ابله رو چرا هی پخش میکنه
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه وقتی امثال شما فقط میشینید مقاله میزنید در راستای مطامع سیاسی (اونم به هر شکل ممکن) و میدان فرهنگی رو ول میکنید نتیجش همین میشه
Iran, Islamic Republic of
کاملا موافقم
Iran, Islamic Republic of
وقتی ادمهای کوچک فکر می کنند بزرگ شده ان چه اننظاری جز این میتوان داشت!
Iran, Islamic Republic of
این افراد نباید در هیچ فیلمی بازی یا فیلم بسازند یا در تلویزیون و رسانه اسمی از این فرد نباید بیاید.
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
تو خود غرب به دانشکده ی هنر میگن دانشکده ی هنر لیبرال. میتونید تو اینترنت سرچ کنید.
ولی تو ایران اومدن مثلا اسم دانشکده ی هنر دانشگاه تهران رو گذاشتن دانشکده ی هنرهای زیبا. در حالی که اصل قضیه دانشکده هنرهای لیبرال هستش.
حالا شما از این هنرها و هنرمند های لیبرال که همه چی براشون مباحه و حلال و حرام و مکروه و ... ندارن چه انتظاری دارید
لعنت بر این لیبرالیسم که در همه ی وجوهش نجس هست
Iran, Islamic Republic of
من نميدونم اگر اخبار و حاشيه هاى اين ... نباشه ديگه چه خبرى تو اين سايتها باقى ميمونه؟ بابا تو رو خدا به والله انقدر از اين جماعت خبرسازى نكنين خب اينا كي ان آخه آروغ ميزنن خبرشو منتشر ميكنين شماها هدفتون از انتشار اخبار اين جماعت مزخرف چيه اگر دائم اينا رو زير ذره بين نذارين نونتون آجر ميشه؟ اگر اينطوره پس شماها هم در كارهاى زشت اينا سهيم هستين ولشون كنين بابا اه
Iran, Islamic Republic of
مهران احمدی تهوع آور بود، خوب بود یه نگاهی می کرد که حداقل یه بچه جلوش نشسته بود