پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۳
۱۵۷
صحبت های انتقادی حاتمی کیا پس از دریافت سیمرغ بلورین

ابراهیم به دل آتش زد/ من فیلمساز وابسته‌ام، من فیلمساز این نظامم

من از مسئولین شبکه دو و سه شکایت به خدا می برم + فیلم
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۶
کد مطلب: 590360
حاج قاسم سلیمانی می‌گوید من برای «به وقت شام» گریه کردم اما اُف بر آن کسی که می‌گوید این فیلم کمدی است.من از مسئولین شبکه دو و سه شکایت را به خدا می برم
ابراهیم به دل آتش زد/ من فیلمساز وابسته‌ام، من فیلمساز این نظامم
گروه سیاسی جهان نيوز: سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی به ابراهیم حاتمی‌کیا برای فیلم «به وقت شام» اهدا شد.سیمرغ بلورین دیگر برای بهترین کارگردانی به بهرام توکلی برای فیلم «تنگه ابوقریب» اهدا شد.

به گزارش جهان نيوز، حاتمی کیا پس از دریافت این جایزه گفت :سلام عرض می‌کنم. ممنونم از محبت داوران عزیز. من فیلمساز وابسته و فیلمساز نظامم. من افتخار می کنم از کسانی حرف می زنم که باورشان دارم. سی سال است روی این سن می آیم و برایم اولین بار نیست .

وی افزود: دلم می خواهد از بچه های سازمان اوج تشکر کنم . دوستانی که زحمت می کشند و واژه سربازان گمنام امام زمان را باید به آن‌ها اطلاق کرد.  متاسفم که می شنوم برخی از همکاران از جمله ایشان (رضا رشیدپور) واژه سازی می کنند و فیلم های ارگانی و نهادی و سازمانی می گویند . من افتخار می کنم فیلمی ساختم درباره مدافعان حرم. افتخار می کنم که برای ساختن این فیلم از عزیزی مثل حاج قاسم سلیمانی جایزه گرفتم. افتخار می کنم از سوی بچه های سپاه که زحمت کشیدند و امثال من را رشد دادند، حمایت شدم. 

حاتمی کیا گفت: اگر خانه سینما به محل کارآفرینی تبدیل شود، من کارآفرینم چراکه یک سال در کنار گروه سازنده فیلم بودیم و  رزق به آنها رساندیم. امثال آقای رضا رشیدپور واژه هایی می سازند که در سازمان صدا  و سیما باب می شود. اعتراض می کنم به تلویزیون زیرا افرادی دعوت می‌کنند که باید از این نوع نگاه دفاع کنند اما به یکباره  به اپوزیسیون تبدیل می شوند از مسئولین شبکه سه و دو شکایتم را به خدا می برم بابت رفتار زشت شان در این مدت که با فیلم روا داشتند. 

وی در خاتمه تاکید کرد: سردار سلیمانی برای به وقت شام گریست. اف به کسانی که گفتند به وقت شام فیلم کمدی است. من غصه می خورم در جایی هستم که اینجا نگاهداری و محافظتش دست بچه‌هایی است که در  به وقت شام به آن ها اشاره شد . این لجبازی را به خدا شکایت می برم. این نگاه نگاه زشتی است برای این مملکت. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رشید پور با ان بیت شعر که در اخر برنامه خواند جوابی عالی به حاتمی کیا داد
Iran, Islamic Republic of
بایدم ازش دفاع کنی شماها ژن برترین هم ژست اپوزوسیون میگیرن هم نقش مظلوم هم نقش ناجی ملت هم نقش روشنفکری هم نقش مدافع ملت ...... درود بر ابراهیم عزیز
Iran, Islamic Republic of
چه زیبا گفت مرحوم علی معلم که حاتمی کیا بچه لوس سینمای ایران است که از همه امکانات استفاده میکند و همیشه هم شکایت دارد
Iran, Islamic Republic of
رضا رشید پور تو و امثال تو که انقدر از جنگ میترسید و از ظریف مچکرید که سایه جنگ غرب را از سرتون برداشته عجیبه که از اینوری ها مچکر نیستید که سایه جنگ شرق را از سرتون برداشتن!
Iran, Islamic Republic of
ایشان اقای رشید پور هم خودشان از خانواده شهدا هستند
Iran, Islamic Republic of
چاقویی که دسته خودش را می برد
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه میداند چه خبر است و اینها چه میکنند
جز خانواده شهدا بودن مهم نیست اهل شهادت بودن مهم است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مظلوم تر اون شهیدی که برای بازمانده جاهل بی پروای از خود راضی مثل رشید پور آبرو ساخته وآبروی خودش رفته .متاسفانه ما ازاین نوع خانواده شهید هم داریم که خانواده حرمت خون شهیدش را نگه نمی داره غریبه ها نگه می دارن
Iran, Islamic Republic of
علی معلم سر تو زباله دون خارجی ها داشت که این طور بلغور می کرد
Iran, Islamic Republic of
عباس کیا رستمی چطور ایشان هم سر تو زباله دان خارچی ها داشت
Iran, Islamic Republic of
کیا رستمی ها، فرهادی ها و ... شاید برای شماها مهم باشن ولی برای مردم کف جامعه پشیزی نم ارزن
Iran, Islamic Republic of
خبر نداری یا خودت را به آن راه می زنی کیارستمی وقتی نخل طلای کن را از دست آن خانم گرفت روی او را بوسید و در توجیهش گفت اگر او را نمی بوسیدم به نظام جمهوری اسلامی لطمه وارد می شد!!!!!!!!
این دفاع از نظام بود؟
کیا رستمی و فرهادی و علی معلم و ........ همه از یک قماش اند
در بهترین حالت شما بازی خورده هستید و در بدترین حالت .........
بهر حال تحقیق در احوال این افراد و افکارشان کار سختی نیست
فرهادی تنها کارگردانی است که اسرائیل مجوز پخش دو فیلم اسکاریش را در اسرائیل داد. اسرائیل رژیم کودک کش جنایتکار.
حاج قاسم سلیمانی که اسرائیل از دست او ذله شده از حاتمی کیا تقدیر کرد فاعتبروا یا اولی الابصار
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاتمی کیا ، چقدر حال بهم زن هست وجود یه عده به اصطلاح هنرمند چلمن که هیچ لیاقتی ندارن فقط بلدن ژست روشنفکری بگیرن زبونشون درازه ولی تو کلشون پر از گچه گچ!!!!
Iran, Islamic Republic of
فکر میکنم کمی مظلوم نمایی کردند ایشان و نباید از اسم سردار سلیمانی بهره ارداری میکردند همانطور که خودشان اعتراف میکنند از تمام امکانات دولتی استفاده میکنند دیگر گله برای چه است خب نقادان فیلم ایشان را نقد کرده اند اینکه نا راحتی ندارد
Iran, Islamic Republic of
اولا املات رو درست کن و درست بنویس
ثانیا کدام بودجه دولتی و امکانات نهادها؟ لزومی ندارد اگر در جریان امور این حضرات نیستی نظر بدهی
ثالثا بارها حاتمی کیا این غصه ها را گفته حتی در برنامه زنده تلویزیونی گفته و گفته که بعد از بیان دردها از دفتر مقام معظم رهبری با ایشان تماس گرفته اند و دلجویی کرده اند (اینها را در برنامه آقای شهیدی از شبکه یک گفت)
دفتر رهبری سخنان ایشان را تکذیب نکرد
اون وقت این وسط شما حرف از نقد می زنی!
این ها عقده دارند آزانش شیشه ای این حضرات را با قبله شان بی بی سی به لجن کشاند شما این را فهمیدی؟
بایگارد تغییر مسوولان نظام و دنیا زدگی آنها را به نقد کشید شما دیدی؟
موج مرده مبارزه با امریکا را در مقابل مسوولان عافیت اندیش طرح کرد شما اصلا فیلمش را دیدی؟
برادر کمی روی انقلاب و هواداران واقعی اش تحلیل کن
این افتضاح دیشب ............. بماند
روشن بود که چرا باید بگویند فلانی را هم با خودت بیار بالا
Iran, Islamic Republic of
شما میدانی که تهیه فیلمهای جنگی بسیار هزینه بردار است کمتر سرمایه گذاری حاضر است در این امر سرمایه گذاری کند بسیاری فیلمهای ایشان را دوست دارند و میپسندند و بسیاری هم حتی هاضر نیستند حتی دقیقه ای وقت خود را برای تماشای فیلم های ایشان بگذارند و این خصلت سینما است . صحنه های که برای شما بسیار زیبا و پر از معنا است برای بسیاری تکرار روز مررگی است و خوشایند نیست پس بگذار فقط مردم قضاوت کنند در سینما شما را
Romania
اقای حاتمی کیا از نقد فیلم شان ناراحت نبودند، ایشان از جسارت هایی که به مدافعین حرم و نیروهای ارزشی انقلاب شده بود دلگیر بودند. صرف اینکه فیلم در مورد شهدا و واقعه سوریه ساخته شده برچسپ وابسته بودن بهشون میزنن. ایشون واقعا وابسته به زنده نگه داشتن یاد شهدا هستند.
Iran, Islamic Republic of
...
United Kingdom
پول میلیاردی دولت را می گیره و همیشه هم طلبکاره . انگار مملکت فقط برای اینها هست .
Iran, Islamic Republic of
اینها خودشان را شهروندان درجه 1 میدانند و مردم عادی را درجه 2و3
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
شما بهتره بری یه ننگاهی بندازی به فارابی، ببینی که چه فیلم هایی و با چقدر بودجه دولتی ساخته شدن که مصداق ریختن پول تو جوب بودن.ولی این فیلم ها فروش عالی دارن و چند برابر سرمایه رو برمی گردونن.
بعدشم.همه کشورها تو دنیا برای دیپلماسی عمومی خودشون خرج های ان چنانی می کنن.از شرق تا غرب.بیخود نیست که آقای ظریف فیلم به وقت شام رو دیدن اونقدر تقدیر و تعریف کردن.ایشون که یه دیپلمات کارکشته هستش.
Iran, Islamic Republic of
اگر مثل اصغر فرهادی از خواهر امیر قطر برای فیلم فروشنده پول بگیره اشکال نداره ؟ نه؟!
Iran, Islamic Republic of
یعنی بقیه نمیگیرن وخیانت میکنن به فرهنگ ملت؟؟
Iran, Islamic Republic of
جناب حاتمی کیا از سرداران فرهنگی نظام در مدیوم سینماست همانطور که سردار بزرگ اسلام قاسم سلیمانی در زمینه بیداری اسلامی و مقابله با نفوذ نظامی امریکا در منطقه است و به همان اندازه که سردار قاسم سلیمانی مورد بغض ضد انقلاب و غربگراهاست ایشان هم هست.
سقا
Iran, Islamic Republic of
حافظ نه حد ماست چنین لافها زدن
پای از گلیم خویش چرا بیشتر کشیم؟

حد رشید پور وامثالهم رو دیشب حاج ابراهیم مشخص کردوچون سخن اهل دل است این، بجان نوشیدیم....
اون بیت رو هم خود رشیدپوروسایر دوستانش باید سرلوحه ی سخن وعملشون قرار بدن تا شاید با پرهیز از ملامت اهل حق ، رستگار بشن.
Iran, Islamic Republic of
بخدا خیلی پر روئید
محمد
Iran, Islamic Republic of
حضرت زینب مزدت رو بده انشاءالله
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شخصیت آدمیزاد پشت سکوتش پنهونه
اگر آقای رشید پور چیزی نمیگفت سنگین تر بود
وقتی آقای کرمی با اون جملات کودکانش فیلم بوقت شام را به سخره گرفت کار بسیار زشتی کرد که آقای رشید پور هم با عتاب خطاب شد
خیر اندیش
Iran, Islamic Republic of
و جواب رشید پور نیز این است:
درکوی ما شکسته دلی می‌خرند و بس
بازار خودفروشی از آن سوی دیگر است
Turkmenistan
ابراهیم حاتمی کیا ثابت کرد حریت و آزادگی نتیجه شیر پاک خوردن و طینت پاک داشتن است . دوئل او و رشیدپور من را یاد این شعر انداخت :
معرفت بار گرانی است به هر کس ندهند/ پر طاووس قشنگ است به کرکس ندهند !!!!
Iran, Islamic Republic of
اولا این جواب را زمانی داد که حاتمی کیای عزیز تشریف نداشتند. ثانیاً این شعر را کسی باید بگوید که خودش متواضع سخن بگوید یا درشتی نکند. سوابق مجری گریهای آقای رشیدپور را بروید خودتون بررسی کنید ...!!
Turkmenistan
جواب رشید پور این بود : معرفت در گرانی است به هر کس ندهند / پر طاووس قشنگ است به کرکس ندهند .
Iran, Islamic Republic of
ادمهایی مثل هومن سیدی و کامپزیا پرتوی جایزه را از داوران می گیرند و برای فرار و جلب نظر مثلا می گویند من جایزه را از مردم گرفتم ، یا اون یکی برای خودش بازیگر نقش اول مرد انتخاب می کند و روی سن جایزه می دهد و باز اولی می گوید من فکر کردم سالن را اشتباه امدم اما بعد که جایزه زیاد گرفت چیزی دیگری گفت با استدلال اقای سیدی کسانیکه جایزه نگرفتن سالن را اشتباه امدن . یا رییس خانه سینما که می بایست فقط ارای مردم را می خواند به نفر اول چند بار تاکید می کند که فلان هنرپیشه را همراه خود بیاور و از این دست بازی ها که باید هواس مردم باشد که هست
Iran, Islamic Republic of
حاتمی کیا خود اقرار کرد که من یک فیلم ساز حکومتی هستم . این یعنی استقلال ندارم.هنرمند مردم نیستم بلکه هنرمند حکومتم. و این هنر ارزشی ندارد
Iran, Islamic Republic of
برادرعزیز
درخدمت حکومت اسلامی بودن افتخار است
نه مثل دیگر فیلم سازان درخدمت جشنواره کن بودن درود بر حاتمی کیا
Iran, Islamic Republic of
در حکومت اسلامی واقعی خبری از فساد و رانت و دزدی و اقاها و اقازاده ها و اقا و بخور بخور نیست.خبری از فقر و فاصله های طبقاتی وحشتناک نیستِمگر اینکه شما از همین ها باشید
مگر در حکومت حضرت علی دزد و اختلاس گر و خیانت کار نبود که اگر در این حکومت باشد این حکومت اسلامی نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
شما که هنوز منظور ایشون از این حرف رو نمیفهمم و آرمان حاتمی کیا رو درک نمی کنید حرف از هنر نزنید .......
Sweden
ما همه باید نوکر نظام خودمان باشیم. بقول امام رحمت الله علیه حفظ نظام از واجبات است. متاسفانه ژست روشنفکری گرفتن در غرصه های قرهنگی ما و ساز مخالفت با نظام خیلی اسونتر از دفاع شجاعانه از نظام اسلامی مظلوم ما است. درود بیکران بر برادر عزیز ابراهیم حاتمی کیا که در بیان این مطلب از هجمه مخالفشان نهراسید و خیلی محکم ار نظام اسلامی دفاع کرد.
Iran, Islamic Republic of
منظکرت نوکر اقاها و اقازاده ها و رانت خورهاست؟ شاید تو نوکر انهایی نه ما
Iran, Islamic Republic of
اونی که با سرمایه بابک زنجانی فیلم ساخت " هومن سعیدی " بود عزیز جان. نه فیلمسازهای انقلابی. حالا دم از مبارزه با فساد و اختلاس بزنید.
هومن سعیدی رو که می شناسی !!؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
لابد اصغر فرهادی و امثال او هنر ارزشی دارن؟؟؟ ذره ای تفکر بد نیست.....
Iran, Islamic Republic of
خوب سبز و بنفش هایی همچون رشید پور که با اصلاحات و اعتدال قرارداد دارن هم حزبی هستن نه مردمی! حالا که چی؟
Iran, Islamic Republic of
چرا منفی میدهید.این نوعی دروغگویی است .ایا تگفته من فیلمساز حاکمیتم
Iran, Islamic Republic of
اوناییکه به سفارش امیر قطر فیلم می سازن مردمی هستن ،،،،، مگر مردم انقلاب و این حکومت را انتخاب نکردن ... هنوز متوجه فرمایشات اقای حاتمی کیا نشدین زیرا نمی خواهید و دنبال بهانه هستین،،،
United States
چون حکومت جمهوری اسلامی مردمی است ایشان هم مردمی است زنده باد سردار عرصه فیلم انقلاب . زنده باد.
Iran, Islamic Republic of
مشکل رشید پور و صدا وش سما نیست کاش این جشنواره مزخرف رو جمع میکردند لااقل اسم این جشنواره رو عوض کنید یا بزارید یه وقت دیگه
بابا این جشنواره شده شو لباس بازیگران زن و بی حرمتی به انقلاب بابا این ایام شاید پیروزی انقلابی که صدها خون براش ریخته شده نه شوی بد حجابی و لباس یه عده مرفه. امثال که کار به بغل کردن هم کشیده خانم مهناز افشار اینکاره میکنه
هیچ کس صداشم در نمیاد نمیدونم فریاد به کجا باید برد
Iran, Islamic Republic of
اقای حاتمی کیا بطور رسمی اعلام کردند ایشون مردمی نیستند و وابسته به نظام هستند . یعنی ایشون مردمی نیستند .وای بروزی که یک هنرمند خودش را وابسته بدونه بخاطر پولی که میگیره . اقای حاتمی کیا روی حرفی که زد اصلا فکر نکرد . متاسفم برای ایشون
Iran, Islamic Republic of
از نظر تفکر وابسته به نظام هستن درستش هم همینه لابد اونایی که چرت وپرت میسازن و غربی ها کف و یوت میزنن ازادن نه؟؟؟؟؟ خاک بر سر اونایی که از پول این نظام استفاده می کنن ولی دلشون اونور آبه.........شما هم بد نیست کمی تامل بفرمایید
Iran, Islamic Republic of
مردم همیشه مقابل حاکمیتند.ایشان باید فیلمساز مردم باشه نه حاکمیت بخاطر مال دنیا
رضا
Iran, Islamic Republic of
مردم در راهپیمایی 22بهمن ثابت کردند که این نظام را از خود می دانند (بماند که بعضی مسئولین ومدیران از مردم جدا شده اند واشرافی شده اند)
وحاتمی کیا از نظام مردمی گفت نه آنهایی که حرف ملت را نمی شنوند
Iran, Islamic Republic of
اگه می خواست دنبال مال دنیا باشه مثل هومن جان از امثال بابک زنجانی ها پول می گرفت، و جریان زنجیره ای هم براش کف و سوت می زد....
Iran, Islamic Republic of
وابسته به مملکت خود بودن افتخاره..
سر به آخور بیگانه بودن مایه ننگ و شرمساریست.
ضمنا اون فیل مسازهایی که دم از مستقل بودن می زنن رو لیست کن ببییم کدومشون برای ساخت فیلمهاشون دستشون رو توی جیب مبارک کردن.
اکثرشون یا از نهادهای دولتی استفاده می کنن یا مثل آقای هومن سعیدی از امثال بابک زنجانی ها می گیرن. ولی آرغ مستقل بودن می زنن
تا وقتی تحلیل گر و مسئول سینمای رسانه ملی افردی مثل مدقق و مدیری هستند اوضاع همینه و اجازه خود نمایی به فیلم متعهد نمی دهند
نیر کافی
Iran, Islamic Republic of
این تنها نظر خود رشید پور است .
چون هر عقل سلیمی فهمید که نتوانست جو سنگین علیه خودش را نتوانست هضم کند چون منطقی نداشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاتمی کیای عزیز.
شما جایزه تان ار ائمه اطهار گرفته اید.
Iran, Islamic Republic of
جالب است که چند سال پیش که حاتمی کیا فیلم " گزارش یک جنش " را ساخت که انتقادی به نیروی انتظامی و قوه قضاییه داشت همین دوستان ارزشی چنان بر علیه ایشان مطلب نوشتند و حتی اجازه اکران هم پیدا نکرد
پس هر کس انتقادی به کشور داشته باشد مورد هجوم قرار میگیرد حتی اگر حاتمی کیا باشد
Iran, Islamic Republic of
کاسب اصلی جشنوراه رشید پور بود.
Iran, Islamic Republic of
چی شد فرزند شهید شد کاسب ؟ دیدید خانواده شهدا فقط برای رسیدنتون به ارمانهاتون هست .
Iran, Islamic Republic of
فرزند شهید؟ کمتر رو این القاب مانور بدید و شهروندان را بر این اساس اولویت بندی نکنید. یادمه یه زمانی هم خیلی به سید بودن سید محمد حسینی همون ایشین بالای خودمون تاکید داشتید ...
Iran, Islamic Republic of
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
سگ اصحاب کهف پی مردمان رفت و آدم شد
کمی سعدی بخوان با فرهنگ ایران اسلامی آشنا شو
تهاجم فرهنگی یعنی همین بیگانگی از فرهنگ خودی
ضمنا : إِنَّ الْمُنافِقينَ فِي الدَّرْكِ الْأَسْفَلِ مِنَ النَّارِ وَ لَنْ تَجِدَ لَهُمْ نَصيرا
منافق ظاهرش مسلمان است باطنش کفر است
Iran, Islamic Republic of
الان که شما دارین نام شهید رو پله می کنید
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف حاتمی کیا
Iran, Islamic Republic of
درود بر غیرت و شرف ابراهیم حاتمی کیا و امثال این یاران انقلابی
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
احسن به غیرت کارگردان عزیز کشورمان ابراهیم حاتمی کیا که با تمام ناملایمات هنر خود را در مسیر حق و با ارزشی صرف می کند.
کاظم
Iran, Islamic Republic of
ایول خیلی قشنگ زد تو برجکش
Iran, Islamic Republic of
جالب است که اعتراض حاتمی کیا به صدا و سیماست. همان صدا و سیمایی که خیلی وقته که بسیاری از مردم یا ان را نگاه نمی کنند و یا به آن سیمای میلی می گویند
آقای خاتمی کیای عزیز کمی دیر صدای مردم را در مورد صدا و سیمای میلی شنیدید
Iran, Islamic Republic of
اعتراض حاتمی کیا, سرباز نظام, از درون نظام و از سر دلسوزی است از باب اپوزیسیون نظام
اعتراض ایشان به تربیون دادن به امثال جیرانی و رشیدپور است که ...
ملت همه عمل این افراد را در طول سالیان دیده اند
نیاز به تحلیل شما که نه فیلم های ایشان را فهمیده اید نه اهل این تفکرید نیست
ایشان سالها قبل آفت های نظام را در فیلم هایش بیان کردند در آژانس قبله ها را جدا کردند: قبله بی بی سی و قبله کعبه را (مساله امنیت ملی)
جا دارد تا شماها بفهمید ایشان کیست.
Iran, Islamic Republic of
منافقین فرصت طلبند.
Iran, Islamic Republic of
فعلا کو البته سالهاست که میل صداوسیمای... به میل اپوزیسیون می چرخد و این خجالت آور و ننگین است.
حداقل در این زمینه اگر به اندازه غربیها و دشمنان غیرت وطنی داشتند خوب بود.
Iran, Islamic Republic of
من همیشه گفتم صدا و سیمای ایران یکی از شعبه های bbc است و همون برنامه و همون اهداف را دنبال میکنه. همین جهان نیوز سانسورم میکنه اما حقیقت است
Iran, Islamic Republic of
الان میخام یه چیز بگم که به احتمال زیاد سانسور میشم ولی میگم!
با احترام بر روح پرفتوح شهدا باید عرض کنم کاش این سهمیه بندی ها نبود تا رشید پور فرزند شهید هم جای خودش بود. این سهمیه بندی ها کشور را رو به نابودی کشونده....
سجاد
Iran, Islamic Republic of
سلام سردار حاتمی کیا
سلام ای رزمنده جبه های نرم... ما قدردان تو هستیم و بر تو میبالیم که بعد از 30 سال که از دفاع مقدس گذشته یاد ان دوران و شهدا را برایمان زنده کردی از تو سپاسگذاریم که یاد شهدای مدافع حرم را برای ما زنده کردی تو نیز برای ما چون حاج قاسم سلیمانی یک اسطوره هستی
Iran, Islamic Republic of
با صحبت‌های آقای حاتمی‌کیا موافقم. اتهامات و برچسب‌های فراوانی که به دست‌اندرکاران انقلابی هنر هفتم زده میشه کاملا غیرمنصفانه است. اینها وقتی خواهر امیر قطر حمایت کنه لال‌اند و روحیه ضعیف هنرمندانه‌شون به به تلاطم درنمیاد! اما زمانیکه به قول خودشون یک سازمان یا ارگان خوشنام و مورد اعتماد مملکت خودمون برای پرورش فرهنگ انقلابی مردم وارد عمل میشه، با انواع و اقسام اتهامات و گوشه کنایه‌ها فیلمساز رو تحت فشار قرار میدن..
با اینحال نظرم اینه که هرچند ابراهیم سینمای ایران ققنوس‌وار در این جهنم سینمای ولنگاران فرهنگی میسوزه، اما قطعا دوباره ابراهیم تازه‌تری از خاکستر وجود ارزشمندش آفریده میشه و اذهان و جان‌های ملت شریف ایران رو سیراب میکنه، پس بابت ایشون نگرانی ندارم، اما معتقدم اساسا نباید از اصحاب سینما و تلویزیون ایران انتظاری داشته باشه و بهتره مثل همیشه با آثار بی‌بدیل خودش حرفش رو به گوش دل ملت فهیم ایران برسونه و تنها به فکر عمل به وظیفه و رسالت خودش باشه که ان‌شاءالله خدا هم کمکش میکنه..
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
... و سلام علی ابراهیم.
ماشالله آقاابراهیم.خدا حفظت کنه.ماشالله.
Iran, Islamic Republic of
ابراهیم هادی
ابراهیم همت
ابراهیم حاتمی کیا
...
اسمشون چه با مسماست... همه شون یه جوری بت شکنی کردن...
ابراهیم حاتمی کیا بت شکن سینماست...
سلام بر ابراهیم
حسین
Iran, Islamic Republic of
دمش گررررم..خداحفظش کنه
Iran, Islamic Republic of
ایشان هم به عنوان یک شهر وندی و یک کارگردان حال چه حکومتی و چه غیر حکومتی حق دارند شکوه و شکایت کنند و هم جایزه بگیرند مثل بقیه کارگردانها
Iran, Islamic Republic of
لطف عالی مستدام
امر دیگری هست بفرمایید
Iran, Islamic Republic of
دقت کنید پیام کامنت ۲۳:۳۸منفی است
Iran, Islamic Republic of
بیچاره صدا وسیما که از دو طرف مورد کینه و تهمت است. علیرغم حق دادن به اقای کارگردان به انتقاد از برنامه ها اما بردن آبروی دیگران اصلا کار صحیحی نیست حداقل از ابراهیم عزیز این انتظار نبود. ضمنا متانت اقا رضا رشیدپور هم ستودنی بود.والسلام
Iran, Islamic Republic of
امام فرمودند صدا و سیما دانشگاه است

بنابراین تحت هر شرایطی باید محکم بر سر اصول بایستد
Iran, Islamic Republic of
ژست شما بد نیست
ولی یه کم قدیمیه!
اگر ملت نون به نرخ روز خوردن برنامه هفت و برنامه رشیدپور و ...... را نمی دید بله جایی برای حرفت بود ولی حیف که .......
صدا و سیما اگر می خواهد با سریالهای آبکی در این نظام خدمت کند و تربیون به پرت و پلا گوها بدهد باید از او انتقاد کرد
در ثانی امثال رشیدپور متانت خود را نشان داده اند: اگر می توانی بگو چه گفته که حاتمی کیا چنین برآشفته و به او می گوید برچسب می زنی
راستی برچسب (ناروا) زدن در مذهب شما حرمت ندارد یا امثال رشید پور فقط آبرو دارد ؟
فکر کن آدم خودش را به تیپ جری لوییس در آورد چطور است؟
Iran, Islamic Republic of
به عنوان کسی که برنامه ها را نگاه کرد باید بگویم منتقدها حرف های عجیبی می زدند. وقتی از افخمی و فراستی کار به دست رشیدپور و دو سه تا منتقد دیگر می افتد همین می شود.
خودم دیدم خانم منتقد شبکه 3 در مورد یک فیلم می گفت چون خارج از ایران گرفته شده و یک خانم بی حجاب آوازخوانی می کند جذاب است و خانواده ای که این فیلم را جمعه ببیند تا آخر هفته بعد حال خوبی دارد!
این سطح از نقد فیلم کجا و نقدهای فراستی کجا؟
ریزبین
Germany
بله بله شما صحیح و کاملآ درست فرمودید درمورد جناب رشید پورِ نان بخوراز نام پدرو لطف حاج حسن منتهی درنوشتن کلمه ائی که حکایت از یک خصوصیت وخصلت فاعلی دارد چون کمی عجله داشتید و راهی بودید واژه را سرهم نوشتید که برای سرمشق شبتان صحیحِ انرا مینویسم .. جناب رشید پور بسیار بسیار سِت و دَنی هستند . اینطوری مینویسند عزیز نه ستودنی /
یاس
Iran, Islamic Republic of
متانتش توی برنامه ی هفت در بر خورد با آقای مهدویان که دیگه خیلی مثال زدنی هست نه؟!
آقای حاتمی کیا ازچه کسی آبروبردن؟
نقد رفتار غیر منصفانه وزشت یه عده که آبرو بردن نیست روشنگری اسمش رو بذارین شایسته ترهست.
Iran, Islamic Republic of
درود بر غیرت حاتمی کیا صدا وسیما توسط برخی ها به انحراف کشانده شده است
Iran, Islamic Republic of
فعلا و البته سالهاست که صداو سیما میلی شده به سمت اون طرفی ها! و یه جورایی غیراز بخش خبری سایر بخشهاش به اپوزیسیون حال میده!
Iran, Islamic Republic of
اولاً در اون لحظه ای که ابراهیم حاتمی کیا حرف دلشو می زد، رشیدپور چاره ای جز این نداشت و اون شعری که آخرش خوند که هیچ ربطی به جشنواره نداشت، لابد اوج متانتش بوده!!
قاسم
Iran, Islamic Republic of
درود بر ابراهیم حاتمی کیا، سردار جبهه جنگ نرم. خدا قوت سردار عزیز سینمای انقلاب
Iran, Islamic Republic of
به هر حال ایشون نور چشمی هستن و کارهاشون انحصاریه
Iran, Islamic Republic of
بقیه هم نوکر حزب اصلاحات هستن اصلاحات هم بخشی از حکومت است. پس با این حساب کارگردان مستقل نداریم و همه نور چشمی هستن...
منم وابسته و دلبسته این نظام هستم
Iran, Islamic Republic of
همه ما باید در خدمت نظام باشیم و این وابسته نظام بودن و دل بسته نظام بودن و در خدمت نظام بودن افتخار ماست

نظامی که ثمره خون هزاران نفر از بهترین عزیزان این کشور است

فقط در نگاه دشمن این کشور وابسته این نظام بودن می تونه بد باشه و این عبارت می تونه شاخص برای تشخیص دوستان از دشمنان و نفوذی های درون نظام باشه
Iran, Islamic Republic of
یعنی طرفداری از کی
Iran, Islamic Republic of
به نظر من دو نکته ی مهم باید در نظر گرفته شود. اول در مورد موضوع فیلم. تمسخر، توهین و زیرسوال بردن فیلم "به وقت شام" عمدتا از سوی کسانی صورت گرفت که هیچ گونه باوری به جهاد، مبارزه، مقاومت و دفاع از مظلوم ندارند و با رویکرد ناسیونالیستی سعی در جلب نظر مردم به سمت خود و دیدگاه های خود دارند. ای کاش این افراد لحظه ای به حال و روز پدران و مادران، همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم فکر می کردند و دست از آزرده خاطر کردن این عزیزان بر می داشتند. نکته ی دوم اینکه همانطور که آقای حاتمی کیا اشاره کردند نگرانی ایشان از نهادینه شدن این قبیل رفتارها و سخنان بود و من فکر نمی کنم ایشان به دنبال تسویه حساب شخصی با آقای رشیدپور بود هرچند که ظاهر امر این چنین بود. هرچند شاید کمی منتقد رفتار آقای حاتمی کیا در این جمع باشم، اما عصبانیت ایشان را درک می کنم.
پ.ن: آن کسانی که دم از غیرت ملی میزنند و مدام وطن وطن و مردم همین وطن می کنند، چرا فیلم لاتاری را قربانی بازی های کثیف سیاسی کردند؟ همین سند دروغ و ریاکاری این لیبرال ها و ناسیونالیست هاست. اینها نه وطن دوست هستند و نه نگران هموطن! چقدر زشتی و زیبایی، پاکی و ناپاکی روز به روز آشکارتر می شود. در عجبم که چرا عده ای هنوز در خواب غفلت به سر می برند!
Iran, Islamic Republic of
حق با حاتمی کیا بود ولی وقتی ایشان با تندی حرف زد و رشید پور با ادب جواب داد متاسفانه در ذهن مردم اینجور تداعی میشود که اصولگرایان قشر تند رو و افراطی هستند و اصلاح طلب ها قشر با ادب چیزی که سالهاست بر روی ان مانور میدهند
Netherlands
کسانی که با بی پولی و بی توجهی پای اعتقاد و انقلاب ایستاده اند سرباز نظام هستند نه شخصی که اگر ار حکومت ارتزاق نکند و حمایت تمام قد از او نباشد توانایی ساخت یک فیلم با گوشی اش را هم ندارد پول و حمایت باید از جوانان تازه کار باشد نه شخصی که ادعای فیلم سازی دارد و همیشه هم معترض است
مجید
Iran, Islamic Republic of
ابراهیم حاتمی کیا به درجه ای رسیده که می تونه در مقابل هزاران روشنفکرنما بایسته و حرف حقشو بزنه و کسی جرات نکنه جیک بزنه.
دمت گرم. بهت افتخار میکنم. تو افسر جنگ نرم هستی.
علی
Iran, Islamic Republic of
چرا این صداوسیما از افراد ... امثال رشید پور استفاده می کنه تربیون را در اختیار کسانی می گذارد که به انقلاب اسلامی ایران اعتقادی ندارند آقایان به اصطلاح روشنفکر اگر همین مدافعان حرم نبودند شما باید پیش داعشی ها التماس می کردید ولی چه کنیم که شما ... عادت کردید
Iran, Islamic Republic of
رشید پور حاضر است برای ارضای خود پسندی خود همه چیز را فدا کند...
حمید
Iran, Islamic Republic of
ما همراه با قرآن میگوئیم:«مرگ بر منافقین و کفار»
فرداد
Iran, Islamic Republic of
حاتمی کیا خودش هم میدونه از سر ناچاری این جایزه را بهش دادن جایزه تنها حق توکلی بود
Romania
تفاوت رو میشه اینجا احساس کرد که یک سینماگر میشه حاتمی کیا که دغدغه ش امنیت این کشوره و قهرمان هایی که رفتند و می روند تا ایران بماند اونوققت یه سینما گر هم میشه هانیه توسلی که تمام دغدغه ش مرگه گربه خانگیش هست و چگونگی ادامه زندگیش بعد از گربه ش.


خدا رحمت کنه شریعتی رو که گفت خدایا به هنرمندان ما درد عنایت کن...
Iran, Islamic Republic of
آقای حاتمی کیا شما فیلم نامه وقولتان سدید است شما نمونه آیه 70 سوره حدید میباشید يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آَمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَقُولُوا قَوْلًا سَدِيدًا (70) يُصْلِحْ لَكُمْ أَعْمَالَكُمْ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَمَنْ يُطِعِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ فَقَدْ فَازَ فَوْزًا عَظِيمًا (71) پس دل قوی دارید وآن منافقان کور دل را به پاسخی هرچند کوتاه بها ندهید
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز قرآنی آفرین بر شما فقط عرض کنم آیات مربوط به سوره ااحزاب است موفق باشید التماس دعا
Iran, Islamic Republic of
تکلیف رشیدپور و رشیدپورها هم که معلومه(در یک کلام مرگ بر منافقین وکفار)
ali
Iran, Islamic Republic of
حاتمی کیای بعد از آژانس شیشه ای حاتمی کیای طلبکار هس لازم نیس همیشه جشنواره یه سیمرغ برات کنار بذاره لازم نیس صدا وسیما ، جراید و رسانه ها فقط از شما تعریف کنن و بیشترین وقت را در نقد وبررسی فیلم های شما هزینه کنند . دیشب سیمرغ اخلاق را رشید پور گرفت و با یک بیت شعر روحیات شمارو گوشزد گردد. فیلم بادیگارد شمار همین صدا و سیمای اعتراضی حضرتعالی چن بار نمایش دادو بقیه فیلم هاتو منصف باشید اقا قاسم سلیمانی برای ایران هست لطفا قبضه اش نکنید از سرمایه خودت هزینه کنید.
Iran, Islamic Republic of
حاتمی کیا زحمات زیادی برای سینمای دفاع مقدس کشیده اما افرادی مانند رشیدپور بسیار زیرکانه جناحی عمل کردند . رشید پور کبریت را در برنامه هفت به فیلم لاتاری زد فیلمی که بیشتر از تمام فیلمها مورد استقبال مردم قرار گرفت اما در هیچیک از بخشها نامزد نبود. در مقابل فیلم هومن سیدی بدلیل انکه در سال 92 جایزه خود را به روحانی تقدیم کرد امسال تعداد زیادی از جوایز را با خود برد. در صداقت داوران جا دارد کمی شک کرد.
Turkmenistan
رشید پور و گبرلو و امثالهم مهم نیستند یک میلیون تا از اونا فدای یک تار موی حاتمی کیا . اهل حق اگر چه اندکند اما پر بها و در گرانبهان . نه تعداد زیاد جبهه باطل شما را بترساند و نه تعداد اندک اهل حق شما را نگران کند . اونی که توازن رو به هم می زند خداست که طرف هرکدومه بگیره برنده است . کاملا معلومه که خدا طرفه کدومه ؟
لیلا
Iran, Islamic Republic of
اقای حاتمی کیا شجاعت تون قابل تحسینه .اونم واسه چه معیار هایی ....
حفظ اینچنین استقلال وتفکری تاوان داره ...وشما خوب از عهده ش بر اومدید .خدا میدونه شما در دوران جنگ وبعد از اون چه دیدید...چه کسایی که رفتن وچه کسانی که موندن همون جا و چه کسانی اومدن واستفاده کردن از خاک های یادگاری .سن من قد نمیده بفهمم. اما اینو میدونم اقای مجری وتمام کسانی که از چوبله بودن خود غمگین بودن یه زمانی چرا با تفکر انقلابی شما این طور رفتار میکنند. اقای رشید پور که باید شما رو درک کنه بارها گفته من فرزند شهیدم ... شما یه استایل واقعی دارید. همین کافیه واسه افکار عمومی
سید
Iran, Islamic Republic of
آفرین به آقای حاتمی کیا
ایشان کارگردانی انقلابی ، آزاد از قید و بند هوی و هوس ، متکی به ملیت خود(نه وابسته به تفکرات غربی) هستند
آفرین به دغدغه های ارزشمند ایشان و آفرین به شجاعت و عزت نفس ایشان
ان شاء الله با وجود تمامی هجمه های سنگین دشمنان داخلی و خارجی، همچنان به خط شکنی و زدن خط باطل ادامه دهند
دست مولا علی علیه السلام به همراهشان
سید شهیدان اهل قلم-شهید سید مرتضی آوینی:
«هنرمند باید اهل درد باشد و این درد نه تنها سرچشمه زیبایی و صفای هنری، بلکه معیار انسانیت است. آدم بی‌درد هنرمند نیست که هیچ، اصلاً انسان نیست»
هنوز هم گویی آوینی پیش روی ماست و خطاب به دغدغه‌مندان عرصه فرهنگ و هنر فریاد می‌زند: «اگر هنرمند نسبت به تاریخ و سرنوشت انسان و هویت فرهنگی خویش متعهد باشد، دیگر در پیله حدیث نفس خفه نخواهد شد. بال‌های پروانگی‌اش خواهد رست و پیله مقتضیات زمان و مکان را خواهد درید؛ چرا که انسان، هم می‌تواند محاط در مقتضیات زمان و مکان باشد و هم محیط بر آن؛ انسان هم میتواند محکوم تاریخ باشد و هم سازنده آن».
برای شادی روح آن شهید سعید صلوات
Iran, Islamic Republic of
اين نهايت بي‌ادبي يك مجري است كه در برنامه اظهار نظر شخصي بكند و بخواهد به سخنان يك فرد پاسخ بدهد اگر چه خودش هم مورد خطاب قرار گرفته باشد. از مسئولان صدا و سيما برخورد مناسب انتظار مي‌رود.
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاتمی کیا ان شالله روز به روز موفق تر باشید به کوری چشم دشمنان خارجی و جاهلان داخلی
Iran, Islamic Republic of
در قاموس ایرانی، روشنفکرجماعت مساویست با هرزه مادی و معنوی. چه... باشد چه ....
Iran, Islamic Republic of
آقای حاتمی کیا یک کارگردان صرف نیست. بلکه صدای به حق جریان انقلابی است که سالها توسط سینما و صداوسیما بایکوت شده است. و این صدای حق در حلقوم تاریخ است که همواره مغضوب جریان باطل بوده ولی خاروخاشاک جریان باطل نتوانسته زلالی و نابی جریان حق را بپوشاند.
Iran, Islamic Republic of
فیلمساز نور چشمی
Iran, Islamic Republic of
سلام
آقای رشید پور
خودت باش
عزت وبزرگی را باید بدست آورد با توکل بخدا ویکرنگی
زاد باش وآزادانه زندگی کن

حالیا مصلحت وقت در آن می‌بینم
که کشم رخت به میخانه و خوش بنشینم

جام می گیرم و از اهل ریا دور شوم
یعنی از اهل جهان پاکدلی بگزینم

جز صراحی و کتابم نبود یار و ندیم
تا حریفان دغا را به جهان کم بینم

سر به آزادگی از خلق برآرم چون سرو
گر دهد دست که دامن ز جهان درچینم

بس که در خرقه آلوده زدم لاف صلاح
شرمسار از رخ ساقی و می رنگینم

سینه تنگ من و بار غم او هیهات
مرد این بار گران نیست دل مسکینم

من اگر رند خراباتم و گر زاهد شهر
این متاعم که همی‌بینی و کمتر زینم

بنده آصف عهدم دلم از راه مبر
که اگر دم زنم از چرخ بخواهد کینم

بر دلم گرد ستم‌هاست خدایا مپسند
که مکدر شود آیینه مهرآیینم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا رشیدپور خود خودشه!
.
Iran, Islamic Republic of
اقای رشید پور پیشرفت خوبی داشته همین طور ادامه بده ...
Iran, Islamic Republic of
شعر نگو. با شعر گفتن چيزي ثابت نمي شه. بجاش بگو دقيقاً رشيدپور به نظر شما چه اشتباهي كرده.
Iran, Islamic Republic of
این اقا یه کمی خودش را بیش از حد قبول دارد وادعای روشنفکری داره
خیلی دوست داره خودش را از جنس مردم معرفی کنه و از همین طریق برای دیگران تبلیِغ کنه
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز حیف شعر حافظ ...
Iran, Islamic Republic of
جناب رشیدپور باد از کدوم طرف میاد؟!
Iran, Islamic Republic of
ژست اپوزیسیون رشیدپور و بارون و پگاه و فاطی و بهاره و سایر سلبریتی های رنگی منگی که از این نظام ارتزاق میکنن خنده داره و چه ابله است کسی که این ژست را باور کند.
مسعود48
سال قبل خواهر امیر قطر صدها هزار دلار به آقای فرهادی داد تا فیلم فروشنده را بسازد . فیلمی که متاسفانه در ایالات متحده ، پرتغال و سوئیس -بخاطر خشونت‌هایش - با محدودیت نمایش مواجه شد. صرفا جهت اطلاع مخاطبان عزیز؛ گرید فیلم فروشنده در آمریکا 13-PG شد، یعنی فیلم برای افراد زیر ۱۳ سال مناسب دیده نشده است . فیلمی که سعی کرد روی ایران را سیاه و حیثیت ایران را لجن مال کند
...
Iran, Islamic Republic of
... افتخار ایرانه
Iran, Islamic Republic of
ابراهیم سینمای ایران ابراهیم حاتمی کیا خداقوت
...
Iran, Islamic Republic of
...
منصوری
Iran, Islamic Republic of
آقای حاتمی کیا گردر پیکار با داعش نبودی با درست کردن این فیلمها مثل مدافعان حرم با داعش و داعشیان داخلی جنگیدی و بدان انشا،الله پیروزی از آن حق خواهد بود و کارهای شما هم حق است و پیروزی از آن توست و به زخم زبانها نرنج که این افراد از صدر اسلام وجودداشتند و ادامه خواهد داشت و این را بدان این افراد همانهایی هستند. (وقت جنگ آمد تماشاگر شدند ......... وقت صلح چون لاله پرپر شدند ........ دل به کچکول و تبر زین بسته اند ..علی جان .. بهر قتلت تیغ زرین بسته اند ) والسلام .
Iran, Islamic Republic of
واقعا با صحبت های ایشان موافقم. اما باید گفت که اینکه ایشان خود را فیلمساز نظام معرفی کرد نکته ای عالی بود،در واقع حیف نان بودن و نمک نشناس بودن بقیه رو به رخشون کشید. مگه هالیوود بر ضد ساختار واصول اساسی آمریکا فیلم می سازد،که این احمق هایی که با بودجه نظام به همه جا رسیدن، افتخارشون چنگ انداختن به وجهه انقلاب اسلامی و بد و بیراه گفتن به نظامه و هر کی که بیشتر سیاه نمایی کنه و تصویر کثیف تری از ملت ایران نمایش بده
بیشتر جایزه میگیره.
Iran, Islamic Republic of
اقای حاتمی کیای عزیز تحمل نمایید بالاخره یک روز میرسه که ما سینمایی در خور جایگاه کشور عزیز و سرافراز خواهیم داشت به کوری چشم جیره خوران فرهنگی و نوکران غربی
Iran, Islamic Republic of
رشید پور فردی... دولتی ولا غیر
Iran, Islamic Republic of
آقای حاتمی کیا! اون بنده خدا وظیفه اش تخریب... بود که در طی سالهای گذشته به خوبی انجام داده است و آخرینش در مورد فیلم های ارزشی بوده است. بی جهت که یکشبه برنامه هفت را به ایشان نمسپرند.
سخت نگیرید افراد برکشیده به ناسزا کم نیستند
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای حاتمی کیا که درمورد شهدای حرم فیلم میسازی می دونستی که مدافعین حرم حتی یک رای به روحانی ندادن پس چه جوری شما با افتخار گفتید که به روحانی رای دادم
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
یعنی فیلم ساز حکومتی. این چه ارزشی دارد؟
Iran, Islamic Republic of
حاتمی کیا معلوم الحال است.فیلمساز باید استقلال داشته باشد نه نوکر مواجب حکومت که در انصورت استقلال ندارد
Iran, Islamic Republic of
حاتمی کیا بدلیل نداشتن استقلال زبان اکثریت مردم نیست .او و ده نمکی هرد یک جورند.مواجب بگیر حکومت
Iran, Islamic Republic of
معلوم الحال است. اما معلوم است حالش خوب است، نه مثل منافقان معلوم الحال بد.
در مورد استقلال، باید عرض کنم استقلال از هر چیزی، خوب نیست. انسان، باید از بند شیطان و شیاطین زمان رها باشد. اما به خدا، و هر آنچه در جهت خواست خدا است، وابسته باشد. نظام جمهوری اسلامی، یک حکومت برای برآورده کردن اهداف اسلام و خدمت صادقانه به مردم است. کمک به این حکومت، نه تنها خوب، که وظیفه است.
بنابراین، ارزش فنی یک کار هنری را باید از خود کار تشخیص داد و ارزش یک هنرمند را از هدفی که برایش تلاش میکند. حاتمی کیا، برای کمک به نظام اسلامی و آرمان های الهی، تلاش میکند. لذا، او ارزشمند است. کار او هم ارزشمند است. کار او برای نظام و انقلاب هم، سند افتخار اوست.
برعکس، مخالفین نظام، شقی و بدبختند.
Iran, Islamic Republic of
در هر نظامی هنرمند باید مستقل باشد تا بتواند دردها و رنجهای مردم را به تصویر بکشد.هنرمندی که استقلا ندارد چگونه میتواند؟ منطق هم چیز خوبی است.با تهمت زدن به دیگران نمیتوان از واقعیت فرارکرد یا انرا از بین برد
Iran, Islamic Republic of
مواجب بگیر امیر قطر بودن چطوره؟
اتفاقا آقا ابراهیم کاملا مردمیه چون طبق صحبت خودش وابسته به نظامیه که کاملا مردمیه
Iran, Islamic Republic of
منظورتان اقاها و اقازاده ها هستند
ص امین
Iran, Islamic Republic of
سلام بر قاسم
سلام بر ابراهیم سینمای ایران
دیشب خیلی مردانه و با غیرت جلوی یه عده روشنفکر نما خود باخته ایستاد و حرف حق را زد واقعا لذت بردیم خدا شما و حاج قاسم را برای مردم و کشور حفظ کنه
دیشب باید سیمرغ بهترین بازیگر رو میدادن به رشید پور به خاطر اجرای نقش منتقد دولت در برنامه حالا خورشید!
فکر میکنم رشید پور کلا یه بیت شعر بیشتر بلد نیست تو این چند روز هر کی بهش نقد کرده همونو میخونه
Iran, Islamic Republic of
آره از نظر شما فیلمسازها باید نوکر حزب اصلاحات باشند تا مستقل به نظر برسن. گویا نمیدونید اصلاحات هم بخشی از حکومت و نظام است
Amirrza
Iran, Islamic Republic of
درود بر ابراهیم حاتمی‌کیا
زنده باد قاسم سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
آقای حاتمی کیا! فیلم ساز مردمی باش نه نظام. کسی که در دل مردم جا دارد همیشه زنده است اگر چه نظام ها تغییر کنند. فردین بازیگر مردمی بود و ماندگار شد.
Iran, Islamic Republic of
آقای حاتمی کیا میشه بفرمایین کی بود که سال ۹۲ به روحانی رأی داد و ۸۸ به موسوی؟؟
این حنای شما رنگی نداره
متاسفانه باید بگم امروز نون در وابسته بودن به جریانات و احزاب ثروتمند سیاسی چپ و راست است نه وابستگی به نظام ، شما مثل بادی هستید که روزی به چپ وزید در سال های ۸۸ و ۹۲ ، روزی به راست
خود را الکی به نظام نچسبانید که این نظام مقدس جای هر کسی نیست و ارزشمند است
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
با همه احترامي كه براي آقاي حاتمي كيا قائلم بازهم متوجه نشدم كه چرا ايشان معترضند؟
ايشان كه بقول خودش وابسته است و دلشوره فيلم ساختن ندارد.و بودجه فيلم هايش را هم آنهايي پرداخت ميكنند كه وي به ايشان وابسته است.
دلشوره تاييد فيلمنامه و بودجه و امكانات را هم كه ندارد.ضمن اينكه فيلمهايش بخوبي فروش رفته و هر ساله يك جايزه اي هم از جشنواره گرفته و بقول خودش بيش از سي بار به روي اين سن آمده.پس چرا معترض است؟
شايد معترض است كه چرا بقيه وابسته نيستند؟
شايد به وابسته بودن خود و عدم استقلال فكري معترض است؟
آخر برادر عزيز هركي معترض باشه تو كه ديگه نبايد معترض باشي؟
برادر عزيز تو كه وابسته اي چرا معترضي؟
لیلا
Iran, Islamic Republic of
با سلام
ایشون معترض بودند واسه افرادی که اقای رشید پور و...از اونها به اسم افراد اوج نام برده بودند. همون سربازان گمنام امام زما ن ع که در مورد اینها چرا فیلم ساخته میشه . چرا باید اوج بگیرند. معرفی بشن .چرا نباید فیلم هایی مثل بادیگارد واین فیلم ساخته بشه .وگرنه ما شنیدیم که گفتند دفه اولم نیست میام این بالا سی ساله..
Iran, Islamic Republic of
ناراحت است چرا بقیه وابسته نیستن؟ کدومشون وابسته نیستن؟ اکثرشون وابسته به حزب اعتدال و اصلاحات هستن و حزب اعتدال و اصلاحات هم بخشی از همین حاکمیت است و 30 سال دولتها دستشون بوده و 40 سال است مسئولین هستن...
فقط چندتا مستقل داریم مثل اکبرعبدی و سحرقریشی و محمدعلی کشاورز و جمشید هاشم پور و .....
سلبریتی حزبی تو یکی ببند!
Iran, Islamic Republic of
من نه چپم نه راست ولی میگم درود به شرف حاتمی کیا درود به شرف سحر قریشی درود به شرف اکبر عبدی و درود به شرف همه انسان های صادق و آزاده و ننگ بر منافقان سبز بنفش.
Iran, Islamic Republic of
ولی خودشو خیلی کوچک کرد.ار ترس مقدمه چید تا بتونه بیچاره یه انتقاد کوچک بکنه
وحید
Iran, Islamic Republic of
مگر نظام مال مردم نیست که وابسته به نظام بودن ننگ است
Iran, Islamic Republic of
بچه لوس و ننر سينما
من عاشق كارهاش بودم ولي بعد از
اين حركت زشت و زننده شخصيت خودش رو پايين آورد
Iran, Islamic Republic of
دلنوشته یک مدافع حرم :سلامٌ علی ابراهیم

سلام آقا ابراهیم

سلام «بلبل عشق» سید مرتضی آوینی که از تو خواست «جز برای شقایق‌ها» مخوانی و از آن زمان تاکنون «هویت»ت شده است «دیدبان»ی از آرمان پرستوهای «مهاجر» و می‌خواهی با «آژانس شیشه‌ای» «از کرخه تا راین» بروی و «به وقت شام»ت را در دنیا فریاد کنی سلام به تو که عمری است با «بوی پیراهن یوسف» در انتظار «وصل نیکان» مانده‌ای.

ما به وجود هنرمندی مثل تو که استیج جشنواره را هم به چشم خاکریز نگاه می‌کند و بی‌مهابا و با سینه‌ای ستبر وابستگی‌اش به آرمان شهدا را فریاد می‌کند افتخار می‌کنیم.

تو که بهترین جایزه‌ات را هدیه حاج قاسم می‌دانی به سیمرغ‌ها و سیصد مرغ‌ها وابسته نیستی، به شهدا وابسته‌ای، به مدافعان حرم که این روزها همه دغدغه‌ات شده‌اند.

ان‌شاءالله با رویی سپید به همرزمانت ملحق شوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر رشیدپور که ادم روشنی هست . با پول ملت فیلم ساختن هنر نیست عزیزان