کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیسی: فتنه‌جدید دشمن، ایجاد حس ناامیدی‌‌است

22 بهمن 1396 ساعت 15:24

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه دشمن فتنه جدیدی را در حال حاضر ایجاد کرده و آن هم ایجاد یاس و نا امیدی در بین مردم است، افزود: امروز حضور فرهیختگان و دلدادگان با هر سلیقه و گرایشی را شاهد هستیم که دلداده به انقلاب اسلامی و پایبند به میثاق با ولایت و رهبری هستند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از ایسنا؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، امروز(22 بهمن‌ماه)، در جمع مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیرجند اظهار کرد: ادامه داد: اینکه این روز را یوم الله می‌گویند برای جلوه قدرت لایزال الهی است که در این روز به صورت یک معجزه بود.تجدید میثاق با رهبری و ولایت، پیام این حرکت عظیم و خروش ملی است و این حضور پرمعنا و بسیار ارزشمند ملت بزرگ ایران را ارج می‌نهیم.در هر سالی که ۲۲ بهمن را برگزار می‌کنیم اگر چه یادآور پیروزی ملت ایران بر حکومت ستم شاهی است اما در همان سال به برکت انقلاب، پیروزی‌های ملی و فرا ملی نیز ایجاد شده است.
 

رئیسی  گفت: در سال جاری آنچه از پیروزی ملت بزرگ ایران در منطقه و کشور داشتیم برداشتن غده سرطانی خطرناکی بود که امنیت امت اسلامی را به مخاطره می‌افکند که با دست توانای رزمندگان از پیش رو برداشته شد.

وی خاطرنشان کرد: جشن پیروزی امسال همراه با شکر گزاری به درگاه ایزد منان است که ملت ایران در برابر فتنه جدیدی که دشمنان چند وقت پیش راه انداخته بودند پیروز شدند و باید جلوی فتنه ناامیدی مردم از انقلاب که کار جدید دشمن است را بگیریم.جشن۲۲ بهمن فقط بیان تاریخ و روایت آنچه در ۴۰سال پیش در انقلاب رخ داده است، نیست بلکه تجلی پیروزی‌های ملی و فراملی ملت ایران است.

رئیسی با اشاره به اینکه مقصد و هدف ملت ایران الهی است، افزود: این ملت هیچگاه در رسیدن به اهداف و آرمان‌هایش توقف و عقب‌گرد نخواهد داشت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خداوند نعمت‌های بی‌شماری را به ملت ایران عطاء کرد که بزرگترین آن نعمت ولایت و رهبری دینی است.
تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد:: عده‌ای تصور می‌کنند دین فقط یک مسئله فردی است که به ارتباط انسان با خدا برمی‌گردد در حالی که دین برای عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

رئیسی بیان کرد: تهدید امروز سکولاریسم الحادی نیست بلکه مسئله امروز کسانی هستند که دین را فقط در محدوده زندگی فردی انسان‌ها تعریف می‌کنند که یک آسیب است.

وی ادامه داد: در رژیم پیشین استقلال فرهنگی و سیاسی ایران فروخته و سرنوشت ملت به دست مستشاران خارجی داده شد که در عرصه‌های مختلف کشور تصمیم گیری می‌کردند.

نماینده مردم خراسان‌جنوبی در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: از ابتدای انقلاب اسلامی هر زمان به گفتمان امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب و گفتمان بسیجی عمل کرده‌ایم، موفق بوده‌ایم اما آنجا که دست اندرکاران زوایه گرفتند جایگاه مشکل ما بود.


کد مطلب: 590316

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/590316/رئیسی-فتنه-جدید-دشمن-ایجاد-حس-ناامیدی-است

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com