جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۲۱
سید علی خمینی در جمع مردم ارومیه:

مردم مراقب باشند قدرت طلبان پول‌دوست در جایگاه‌های مدیریتی نظام قرار نگیرند

يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 590314
حجت الاسلام سید علی خمینی گفت: مردم باید مراقب باشند تا این نظام توسط گروه‌های انحرافی اداره نشود و قدرت طلبان پول دوست در جایگاه‌های مدیریتی این نظام قرار نگیرند.
مردم مراقب باشند قدرت طلبان پول‌دوست در جایگاه‌های مدیریتی نظام قرار نگیرند
گروه سیاسی جهان نيوز: حجت الاسلام سید علی خمینی در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در ارومیه با بیان اینکه امانتداری یک از مباحث مهم جامعه امروز است، افزود: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی امانتی است که شهدا با نثار خون خود بدست ما سپرده اند که حفظ این امانت بر ما واجب است.
 
یادگار امام راحل با بیان اینکه جمهوری اسلامی  نتیجه خون صدها هزار شهید است و مسئولین نظام باید در ادای وظایف، خود را مسئول ملت و خون شهدا بدانند تا در برابر این امانت کوتاهی نکنند اظهار کرد: مردم باید مراقب باشند تا این نظام توسط گروه‌های انحرافی اداره نشود و قدرت طلبان پول دوست در جایگاه‌های مدیریتی این نظام قرار نگیرند.

وی با اشاره به اینکه یاری رساندن و حمایت از نظام به معنای تعریف مطلق از آن نیست تصریح کرد: امام راحل نیز از مردم خواسته بود تا چشم تیزبینی داشته باشند و نسبت به نظام و انقلاب دغدغه داشته و اگر انحرافی و مشکلی بود دلسوزانه فریاد انتقاد سردهند.

علی خمینی با بیان اینکه ارومیه به شهر اخلاق و صبر معروف است و این استان 12 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است گفت: مسئله دریاچه ارومیه دغدغه مهم کشور است و دولت درتلاش است تا با وجود محدودیت های بودجه ای این مشکل را سامان دهد.

وی با اشاره به اینکه همه می دانیم مشکلات و کاستی هایی وجود دارد ادامه داد: برای رفع مشکلات موجود خود ملت بعنوان عاشقان ولایت و حامیان نظام پا پیش بگذارند و نباید اجازه داد استکبار جهانی و سردمداران انها برای ما نسخه بپیچند.

نوه امام خمینی (ره) گفت: برخود می بالیم که اسرائیل یکی از دشمنان نظام اسلامی، به عنوان بزرگترین جنایت کار تاریخ است.

وی با تاکید براینکه راه حفظ انقلاب و نظام مقابله با مفسدین اقتصادی است گفت: نظام با ثروت مشکلی ندارد بلکه مشکل اصلی مفسدین اقتصادی و مسئولینی که با هدف پر کردن جیب ها خود در سمتی قرارگرفته اند هستند.

علی خمینی با اشاره به تعبیر رهبری از مفسدین اقتصادی که به اژدهای 7 سر تشبیه کردند افزود: باید محکم در مقابل این مفسدان اقتصادی بایستیم و هیچ کس نباید ساکت بماند چرا که هیچ مصلحتی بالاتر از مقابله با مفسدین اقتصادی نیست.

وی ضمن قدردانی از حضور مردم همانند سالهای پیش در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن باعث امید واری دوستداران نظام و کاشتن تخم ناامیدی در دل دشمنان انقلاب می شود و ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردند که طرفدار نظام و رهبری و دولت هستند و چنانچه لازم باشد همانند گذشته در جهت حفظ خاک خود خون می دهد.

وی با بیان تفاوت انتقاد و عیب جویی و با تاکید براینکه دشمنان همواره در صدد عیب جویی و برجسته کردن مشکلات جامعه هستند تا مردم را از انقلاب و نظام ناامید کنند اظهار کرد: چنانچه ناامیدی در کشوری رخنه کند روند پیشرفت ان کشور کند می شود که دشمنان نظام نیز با این حربه در صدد تخریب کشور هستند.

علی خمینی با اشاره به اینکه سردمداران کفر با حمله به اعتقادات و قومیت های مختلف در صدد ایجاد انشقاق در بین ملت ایران هستند اضافه کرد: رمز پیروزی انقلاب و تداوم ان حفظ وحدت است و ملت باید هوشیار باشند تا با نشان دادن وحدت در بین اقوام و مذاهب مختلف در کشور این ارزوی استکبار که ایجاد تفرقه بین ملت و رخنه در ان است را به یاس تبدیل کنند.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات اقتصادی، معیشتی در کشور تصریح کرد: دولت در جهت حل مشکلات تلاش می کند که باید در این راستا ملت نیز با تحمل پاره ای از مشکلات کمک حال دولت باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قرار گرفته اند حاجی آقا ؟؟ خیلی سالهای پیش > فکری کنید اخراج شوند !!
Iran, Islamic Republic of
انکار که شکایت مردم از فقر فساد و تبعیض ادامه خواهد داشت تا اینکه یه انقلاب دیگه رخ بدهد انقلابی که تمام تربیت شدگان شرق و غرب و نوچه های پول پرست غریق استخر را بگور ببرد
صبر مردم لبریز دارد میشود
Iran, Islamic Republic of
نظر ایشون در مورد افزایش سال به سال قبوض چیه ؟ که اصلاح طلب و اصولگرا هم نداره چرا فقط خطابشون به مردمه کجای دنیا هر سال انقدر میکشن رو قبوض ؟
سید بزرگوار علی آقا
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی گل بوستان روح ا...
سلام و صلوات
همچون ابوذر راه افتاده ای. تا از بین بردن نو کیسه های اشراف زاده . زالوهای بیت المال مک ! نوچه های ارادتمند استکبار !!
لحظه ای درنگ مکن و ماموریت سربازی ولایتت را انجام ده . ما را امید وار کرده ای. ای علمدار
جهان نیوز. اگــــــر :
به علاقه مندان به سایتت احترام می گذاری سید را پوشش دهید. با تشکر
امید
Iran, Islamic Republic of
شماهم حاجی اقا بلدید خوب حرف بزنید اما مردم جلوتر از شماها هستند
Iran, Islamic Republic of
آقا امید، اگر شما همون کسی هستی که درباره ی تمامیت خواهان در خبر مربوط به آقای روحانی نظر دادی، الان هم معلومه منظورت از گفتن این حرف چیه!
ضمنا شما از جانب خودتون فقط حرف بزنید. جمع نبندید به مردم! همه مثل شما فکر نمی کنند.
دوستان حواستون به این قبیل نظرات باشه.
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا میشه دقیق تر اشاره کنید
Iran, Islamic Republic of
...
مجید
United Arab Emirates
مردم چه مراقبتی باید بکنند؟ موقع انتخابات از افراد فاسد و فتنه گر حمایت می کنید حکومت را تحویل افراد معلوم احال می کنید حالا مردم باید مراقبت کنند متاسفم برای افراد......
رضا
United Arab Emirates
...اگر از مردم هستید چرا داد نمی زنید از فساد مردم رنج می ببرند چرت میکروفون دست شما ها هست حرف نمی زنید مروم حرف می رنند دوستان شما می گوبند اینها ذخایرا نقلابند ....ازاین موضعگیریها شما دراین مقطع معلوم نیست چه نیتی دارید خدا به داد مروم برسد
ابوالفضل
United Arab Emirates
مردم باید مراقب باشند مردم باید با قاچاق مبارزه کنند مردم باید رعایت کنند مردم باید......پس دستگاههای نظارتی چه کاری می کنند....
Iran, Islamic Republic of
من متوجه نشدم

منظور از خط انحراف و فساد فقط اشاره به احمدی نژاد داشت یا شامل حال آقایان در رأس دولت و برخی در مجلس هم میشد؟!
آذربایجان
Iran, Islamic Republic of
عالی
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
چه عجب بیدار شدید مرد مومن ، جالبه در مملکت ما مردم زودتر از مسئولان بیدار میشون . باز هم جای شکر دارد .سپاس
محمد
Iran, Islamic Republic of
جا گرفته اند و به افساد مشغولند از مردم چه کاری برمی آید؟
مسئولین باید نظارت کنند مسئولین باید مدیریت کنند
سيد بزرگوار فتنه نوار گفتگوي مجلس خبرگان در مورد رهبري و نامه فتنه انگيز و سراسر كذب يكي از سران فتنه را با بصيرت و بينايي و شعور انقلابي با سخنراني هاي كوبنده ات در نطفه خفه نمودي حال عمار وار در از بين بردن بي عدالتي و فساد درميدان عمل همچو هميشه يار و ياور رهبر باش .
مردم هر سختي راتحمل مي كنند ولي بي عدالتي را نه
Iran, Islamic Republic of
یکی مثل علی ... خدا علی را حفظش کن
Iran, Islamic Republic of
بیت حضرت امام ...فرا جناحی عمل نمی کنه سید حسن برای همه کسانی که در فتنه 88 مجرم بودند و زندانی شدند وقتی آزاد می شدند با اعضاء خانواده و مادرش به استقبال فتنه گران می رفت متاسفیم!
Iran, Islamic Republic of
کار داره به کجا میرسه که باید ...
...
Iran, Islamic Republic of
مردم مراقب باشند یعنی چه کار کنند مثلا؟ الان به فرض یک استانداری قدرت طلب و پول پرست است مردم چطوری مانع شوند که رییس جمهور برای این شخص حکم نزند؟
بهمن
Iran, Islamic Republic of
...شما که نوه امام هستید واز همه چیز خبر دارید بیایید جلو مردم می ایند . ما که بیرون می اییم و می گوییم فساد ورانت ودیگر مسایل وجود دارد . ما را بی سواد وکاسب تحریم وعصر حجری می خوانند . حضرت عالی تریبون دارید وهمچون امام جسارت داشته باشید . جلو بیایید . مردم چه کار می توانند بکنند ...