پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۷

واکنش آیت الله امینی به نامه یکی از سران فتنه

شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 590198
عضو مجلس خبرگان رهبری در واکنش به نامه منتسب به یکی از سران فتنه گفت: رهبر انقلاب همانند امام، کشور را به‌خوبی مدیریت کرده است.
واکنش آیت الله امینی به نامه یکی از سران فتنه
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله ابراهیم امینی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به سؤالی درباره نامه منتسب به یکی از سران فتنه درباره مدیریت رهبری، گفت: مقام معظم رهبری به‌بهترین نحو ممکن و همانند حضرت امام کشور را به‌خوبی مدیریت کرده است.
 
وی با بیان اینکه، موفقیت‌ها در طول مدیریت 28ساله رهبر انقلاب زمانی بوده که به رهنمودهای معظم‌له توجه شده است، گفت: متأسفانه آن بخش از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی که موردتوجه کامل مسئولین قرار نگرفته، از نقاط ضعف کشور بوده است؛ مثلاً در همین بحث اقتصادی متأسفانه به اقتصاد مقاومتی به‌خوبی عمل نشده است و اشکالات امروز نتیجه عدم توجه کافی به بیانات ایشان است.
 
آیت‌الله امینی با انتقاد از کینه‌جویی برخی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: من واقعاً مدیریت آیت‌الله خامنه‌ای را بسیار شایسته و موفق می‌دانم، خداوند ایشان را برای مردم ایران حفظ کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر آیت الله امینی و روشن بینیشان
Iran, Islamic Republic of
آیت الله امینی یکی از حامیان با اخلاص ولایت فقیه و انقلاب اسلامی هستند خداوند ایشان راحفظ فرماید
Iran, Islamic Republic of
شما نظرتان خوب است ولی امروز باید عملکرد ایشان را به ارای مردم گذاشت تا مردم هم نظرشان را بدهند شما از اقتصاد مقاومتی گله مند که توجه نشده امروز کشور از نظر تولید مشکلی ندارد ولی راه بیرون که بسته شده توان خرید مردم هم پایین امده که این کارخانه جاتی که وجود دارد با ظرفیت بالا کار کنند
میلانی
Iran, Islamic Republic of
عملکرد رهبر عظیم الشان بودکه تا حالا مملکتی به اسم جمهوری اسلامی وجود دارد .
Iran, Islamic Republic of
.......
فرید
Iran, Islamic Republic of
خب واقعا نمیدونی؟ پس این ادعا ها چیه؟ عهد شکنی کدخدای مورد علاقه و احترام شما مانع اجرا نبود؟ بیا از عملکرد اونا گند زدائی کن بعد باهم حرف بزنیم. ..........
Iran, Islamic Republic of
نه عزیز وقتی که همه چیز وارداتی است جایی برا کارخانه های داخلی نمی ماند اقتصاد مقاومتی یعنی حد اقلترین واردات و تولید حداکثری نیازهای داخلی ما را این دولت تا آنجایی ذلیل کرده است که از ترکیه کود انسانی وارد می کند راستی واقعا نمی فهمید یا خودتان را به نفهمی زده اید