پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
محمدخانی:

شاگردان برانکو ازانگیزه بالای قهرمانی برخوردارند

شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 590133
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: شاگردان برانکو از انگیزه بالای قهرمانی برخوردار هستند و اگر اتفاق خاصی نیفتد، قهرمانی از آن پرسپولیس است.
شاگردان برانکو ازانگیزه بالای قهرمانی برخوردارند
به گزارش جهان نيوز، ناصر محمد خانی در خصوص بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان گفت: بازی بسیار خوب و روانی را از پرسپولیس شاهد بودیم. شاگردان برانکو به درستی از موقعیت‌ها استفاده کردند و توانستند بازی را در کنترل خود در بیاورند و ۳ گل به حریف آبادانی خود که میزبان بود، بزنند و انتقام جام حذفی را بگیرند. شاگردان برانکو از انگیزه بالای قهرمانی برخوردار هستند و اگر اتفاق خاصی نیفتد، قهرمانی از آن پرسپولیس است.

وی در ادامه افزود: در هفته گذشته سر تمرین پرسپولیس حضور داشتم و شاهد انگیزه بالای بازیکنان پرسپولیس برای قهرمانی مجدد بودم. من اطمینان دارم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروه با موفقیت حریفان خود را شکست می‌دهد و می‌تواند در جمع ۴ تیم برتر حضور داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: عملکرد برانکو در چند سال اخیر بسیار خوب و مثبت بوده و این مربی توانسته ثبات را برای پرسپولیس به ارمغان بیاورد و باید قرارداد او تمدید شود.

محمد خانی در خصوص انتقاد‌های علی کریمی از تاج و برنامه ۹۰ تصریح کرد: دقیقا نمی‌دانم که علی کریمی چه گفته و از انتقاد‌ها و صحبت‌های او بی خبرم و نمی‌توانم در این باره اظهار نظر کنم.


منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *