کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نصرتی:

انصاری از مدافعان ۱۰۰ساله نتوانست عبورکند!

21 بهمن 1396 ساعت 13:24

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: انصاری در زمین به خانواده‌ام بی‌ احترامی کرد و فحش داد.


به گزارش جهان نیوز، محمد نصرتیدر خصوص بازی نفت نوین تهران با سپاهان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی با سپاهان انجام دادیم و هر دو تیم موقعیت داشتیم. ما می‌توانستیم برنده باشیم و از لحاظ جدول هم این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود. اگر از ابتدای فصل اگر شرایط مدیریتی خوب و ثبات داشتیم الان شرایط‌مان خیلی بهتر بود.


وی در مورد اینکه آیا نفت نوین تهران سقوط می‌کند یا نه؟ افزود: امتیازات خیلی نزدیک است و امیدوارم در ادامه راه همین روند را ادامه دهیم و بهتر شویم. فکر نمی‌کنم تیم نفت با هماهنگی که به دست آورده سقوط کند.

مدافع نفت نوین تهران در مورد حواشی به وجود آمده با ساسان انصاری و فیلمی که از درگیری او و این بازیکن منتشر شده گفت: فیلمی که پخش شد برای اصفهانی‌ها بود و صحنه‌هایی که به من مربوط بود را انتشار دادند. خودم زمانی که فیلم را بازبینی کردم دیدم انصاری در مسیر من قرار گرفت. من اصلا با او برخورد نکردم و انصاری الکی روی هوا پرید.
 
نصرتی ادامه داد: فصل گذشته انصاری در عرض دفاع قرار می‌گرفت و در نبردهای تن به تن دست من را می‌گرفت یا با آرنج به دنده من می‌زد. انصاری در بازی سپاهان و گسترش و فولاد این کار‌ها را انجام می‌داد که من از آن گذشتم. دلیل اصلی مصاحبه فنی که انجام دادم همین موضوع بود.

وی تصریح کرد: کرمانشاهی در جریان بازی حواسش بود و دید که انصاری بعد از برخود مثل فنر از جای خود بلند شد و در موقعیت حمله به دروازه نفت قرار گرفت. این کار‌ها ریا و تمارض است. یکسری از آدم‌ها برای اینکه در فوتبال به جایی برسند این تصمیمات را می‌گیرند.

نصرتی اظهار داشت: من فنی صحبت کردم و او باید فنی جواب من را می‌داد. انصاری در جریان بازی به خانواده‌ام اهانت کرد و در زمین فحش داد. در اواخر بازی برخوردی با یکدیگر داشتیم، او از زمین بلند شد و فحش داد. همان موقع به او گفتم که با کی بودی که گفت به تو بودم! من هم جوابش را دادم و گفتم هرچه می‌گویی نثار خودت.

مدافع نفت تهران خاطرنشان کرد: گفت: محسن بنگر شاهد است شما با او تماس بگیرید و از او بپرسید. واقعا تاسف داره کسی که می‌گوید من ۴۰ سال سن دارم چه طور نتوانسته از من توپ رد کند و در بازی رفت و برگشت ناکام باشد! آقای انصاری من و بنگر روی هم ۱۰۰ سال سن داریم آنوقت نتوانستی به نفت تهران گل بزنی.

نصرتی عنوان کرد: سپاهان پرافتخارترین تیم ایران است و بهترین بازیکنان را به تیم ملی داده. سپاهان بازیکنانی امثال نویدکیا را داشته، الان من باید نویدکیا را با انصاری مقایسه کنم؟ انصاری باید فکری به حال خود کند که نتوانست از یک خط دفاعی ۱۰۰ ساله عبور کند.

منبع:میزان


کد مطلب: 590132

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/590132/انصاری-مدافعان-۱۰۰ساله-نتوانست-عبورکند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com