جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۳
میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با «جهان»:

در این چهل سال جفاهای زیادی در حق انقلاب شد/ اغتشاشات اخیر هم حساسیت را نسبت به انقلاب بیشتر کرد/ مردم مثل یک مادر از انقلاب محافظت می کنند

شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب: 590113
یک سری اجحاف ها و ظلم ها در حق این انقلاب شد برخی از اغتشاشات و آشوب های اخیر که شعارهایی علیه این ملت و انقلاب داده شد و حساسیت مردم نسبت به انقلاب بیشتر شد مردم در راهپیمایی با شکوه خودشان نشان خواهند داد که از انقلاب خودشان صیانت می کنند.
در این چهل سال جفاهای زیادی در حق انقلاب شد/ اغتشاشات اخیر هم حساسیت را نسبت به انقلاب بیشتر کرد/ مردم مثل یک مادر از انقلاب محافظت می کنند
گروه سیاسی جهان نيوز: سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهند داد، خاطر نشان کرد: در واقع ملت با این حرکت شان ثابت می کنند که محافظ این انقلاب هستند انقلاب را خود ملت ایجاد کردند و مثل یک مادر از آن نگهداری کردند و الان به چهل سالگی رساندند.

میرتاج الدینی در گفت وگو با جهان نيوز درباره راهپیمایی سال جاری ملت در روز 22 بهمن سال 96 افزود: راهپیمایی امسال به نظر من به ادله مختلف فوق العاده و ویژه خواهد بود یکی اینکه درآستانه چهل سالگی انقلاب هستیم؛ چهل سال یک ملتی سالروز پیروزی انقلاب خودش را جشن می گیرند آن هم در قالب یک راهپیمایی با شکوه.

وی اظهار داشت: این پدیده خاصی است که در جهان رخ داده است و هیچ کشوری را ما شاهد نیستیم که چنین حرکت تاریخی انجام داده باشد. چهل ساله که هر ساله در هر سالی ملت ایران آمدند در راهپیمایی 22 بهمن در دوران جنگ، زیر بمباران، هوای سرد، باران، برف و مشکلات هیچ موقع از این حرکت عظیم خودشان نگذشتند.

معاون پارلمانی دولت دهم با بیان اینکه مردم پاسخ دندان شکن به دشمنان خواهند داد، خاطر نشان کرد: در واقع ملت با این حرکتشان ثابت می کنند که محافظ این انقلاب هستند انقلاب را خود ملت ایجاد کردند و مثل یک مادر از آن نگهداری کردند و الان به چهل سالگی رساندند.

میرتاج الدینی تاکید کرد: یک سری اجحاف ها و ظلم ها در حق این انقلاب شد برخی از اغتشاشات و آشوب های اخیر که شعارهایی علیه این ملت و انقلاب داده شد و حساسیت مردم نسبت به انقلاب بیشتر شد مردم در راهپیمایی با شکوه خودشان نشان خواهند داد که از انقلاب خودشان صیانت می کنند و بدخواهان و آنهایی که می خواهند با این انقلاب مقابله کنند حق شان را ضایع کنند و نگذارند آرمان های این انقلاب تحقق پیدا بکند دستاوردهایش را نادیده بگیرند، در مقابل آنها ایستادند.

وی تصریح کرد: این راهپیمایی یک پیام به خارجی ها هم هست خیلی ها در بیرون نشستند نقشه می کشند توطئه می کنند و آروزیشان این است که این انقلاب تداوم پیدا نکند طرح های براندازی دارند.

میرتاج الدینی ادامه داد: اخیرا برخی از این رجال کهنه کار سیاسی استکبار در آمریکا گفته بودند که نگذارید انقلاب چهل ساله بشود مردم مشت محکم به دهن اینها می زنند و اثبات می کند حافظ انقلابشان هستند و چهل سال که انشاالله در آستانه آن قرار گرفتیم بلکه نیم قرن انقلاب را در 10 سال دیگه  این ملت جشن خواهند گرفت و بعد انشالله انقلاب را به ظهور حضرت مهدی (عج) وصل می کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که اشاره کردید به اعتراضات و اغتشاشات اخیر آیا این تاثیری در عزم مردم در راهپیمایی خواهد داشت، گفت: اینها به نظام و انقلاب دشمنی کردند و امنیت کشور را خواستند برهم بزنند پرچم جمهوری اسلامی را آتش زدند و مشکلات اقتصادی را بهانه کردند و شعارهای ساختارشکن علیه نظام و انقلاب دادند.

این نماینده پیشین تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم مقابل اینها خیلی حساس هستند حساسیت مردم به این است که محکم به میدان بیایند و فضا را برای چنین افرادی تنگ کنند در آن ایام هم مردم آمدند یک بار دیگر این انرژی در روز 22 بهمن در قالب یک راهپیمایی با شکوه و بی نظیر آزاد می شود.

 میرتاج الدینی اظهار داشت: همینطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این دفعه ملت یک حرکت و حماسه بزرگی را می آفرینند که راهپیمایی حماسه و تماشایی را در سطح بین اللملی خلق می کنند.

وی در پاسخ به سووالی مبنی بر این که الان در چه برهه ای از تاریخ انقلاب هستیم؟ خاطر نشان کرد: الان در مرحله حساس انقلاب اسلامی هستیم انقلابمان تثبیت یافته است. اقتدار داخلی و اقتدار بین المللی را به دست آوردیم این ملت علاوه بر اینکه امنیت خودش را در داخل کشور به دست آورده است بلکه این اقتدار را در سطح منطقه هم کشانده است.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امنیت عراق، امنیت، لبنان، سوریه و نابودی داعش و مبارزه با ترورییست ها اینها همه محصول حرکت این ملت و محصول حرکت انقلاب اسلامی است.

میرتاج الدینی تصریح کرد: حمایت از فلسطین و احیای آرمان فلسطین همه اینها از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و ما در چنین مرحله قرار داریم که انقلاب مان تثبیت شده است و باید هم به حل به مشکلات داخلی کشور برسیم و هم در مشکلات در سطح بین المللی و منطقه ای نقش آفرینی بکنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یکی از جفاگران همین رئیس جنابعالی و خود شما بودید که 8 سال نحس را ارمغان آوردید و اقصاد کشور را منهدم کردید و با فتنه کشور را تا مرز نابودی پیش بردید
چه روئی دارید و ادرس های غلط می دهید
کاظم
Iran, Islamic Republic of
جفا در حق انقلاب از خواص بوده. مردم همیشه سنگ تمام گذاشتند.
Iran, Islamic Republic of
همه میگن چهل سال در حالی که ۳۹ ساله
Iran, Islamic Republic of
یک مقداری برایمان انگلیسی صحبت کن.
Iran, Islamic Republic of
متاسفم این همه جفا در حق مردم شده کسی نه میبینه ونه میشنوه
آذربایجانی
Iran, Islamic Republic of
مردم مثل مادر از انقلاب دفاع میکنند که امثال تو بیشتر بخورند!
Iran, Islamic Republic of
آب را بریز آنجا ...
Iran, Islamic Republic of
این افراد باید بخاطر جفاهایی که در آن هشت سال نحس برسر مردم و کشور آوردن محاکمه شوند اعتماد مردم به نظام به آسانی بدست نیامده که امثال این فرد و اربابانش تاراج کردند و حالا اشک تمساح میریزند و به کناری ایستاده اند و دعوی میکنند واسفا
Iran, Islamic Republic of
اين همه آدم حسابى ! ميريد سراغ كسانى كه با ندانم كارى و قد بازى به اين نظام و انقلاب خيانت كردند ، بله مردم انقلاب خودشونو دوست دارند و از اون محافظت ميكنند اما نه براى اينكه امثال اين شخص بيان و مقدرات ملت را به دست بگيرند، براى مصاحبه يا رهنمود صادر كردن بايد رفت سراغ كسانى كه سهم خود را از سفره انقلاب برنداشته و يا حرمت نگه داشته اند
Iran, Islamic Republic of
مرد بزرگ وحق گو بسوزید یهودی ها
United States
جفاو خیانت ار طرف برخی از قدرت طلبان که در صفوف مردم رخنه کرده بودند به نظام و در حق مردم زیاد شده است
Iran, Islamic Republic of
ایشان مردی هستند که قاطعانه آرمان انقلاب مطرح کردند و غیرت و شرف نشان دادند زمانی که بی غیرتی و بی شرف و دو رویی برای خیلی ایده آل و مد شده بود حالا طرفداران جهان نیوز بازاری به یاوه گویی افتاده اند و میسوزند و میسوزند ...
امید
Iran, Islamic Republic of
برای شماها که نان داشت