پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵

سپرده‌های ۲ تعاونی اعتباری تعیین تکلیف شدند

شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 590033
نایب رییس مجلس گفت: درباره سپرده گذاران شرکت تعاونی اعتباری ولیعصر (عج) رباط کریم و بهارستان مقرر شد که سپرده های آنها تا 50 میلیون تومان پرداخت شود و اموال این موسسه نیز شناسایی شود.
سپرده‌های ۲ تعاونی اعتباری تعیین تکلیف شدند
به گزارش جهان نيوز ، بعد از مشکلاتی که موسسات مالی و اعتباری برای مردم بوجود آوردند سران سه قوه چند جلسه در این خصوص برگزار کردند. مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس در تشریح آخرین نشست نمایندگان سران سه قوه برای بررسی مشکلات موسسات مالی و اعتباری، گفت: مقرر شده که هیات های تسویه شکل بگیرد که یکی از آنها هیات تسویه قانونی است که هیات موسس دارد و دیگری هیات تسویه ای که از سوی دولت و قوه قضاییهباید برای تسریع در کارها تشکیل شود که به این منظور نمایندگانی از وزارت اطلاعات، قوه قضاییه و بانک مرکزی مشخص شدند.

پزشکیان همچنین با اعلام پرداخت به سپرده گذاران تعاونی ولیعصر رباط کریم تا سقف 50 میلیون تومان اظهارداشت: افراد ویژه ای توسط وزیر اطلاعات برای شناسایی اموال موسسات مالی غیرمجاز تعیین شدند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آخرین نشست نمایندگان سران سه قوه وزیر اطلاعات نیز حضور داشت، افزود: مقرر شد وزیر اطلاعات درباره اموالی که باید شناسایی شود و اموالی که چند مرتبه منتقل شده نیروهای ویژه تری تعیین و انتخاب کند.

هماهنگی وزارت اطلاعات و قوه قضاییه برای شناسایی اموال و املاکی که در روند سپرده گذاری خریداری شد.

پزشکیان ادامه داد: همچنین در نشست اخیر مقرر شد که بین وزارت اطلاعات و قوه قضاییه هماهنگی و همکاری ایجاد شود، تا اموالی که در روند سپرده گذاری توسط موسسه زمین و ملک خریداری شده شناسایی شود تا حق و حقوق سپرده گذاران ضایع نشود و سپرده هایشان بازگردد.

وی با بیان اینکه براساس گفته بانک مرکزی مراکزی برای پاسخگویی به سپرده گذاران تعیین شده است، یادآور شد: این مراکز  از سوی بانک مرکزی مشخص شده تا افرادی که سپرده های بیش از 200 میلیون دارند و یا افرادی که سپرده های خود را دریافت نکرده اند به این مراکز مراجعه کنند.

شناسایی اموال تعاونی ولیعصر برای پرداخت تا سقف 100 میلیون تومان
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به یکی از تصمیمات مهم دیگر در نشست اخیر سران سه قوه، تصریح کرد: درباره سپرده گذاران شرکت تعاونی اعتباری ولیعصر (عج) رباط کریم و بهارستان مقرر شد که سپرده های آنها تا 50 میلیون تومان پرداخت شود و اموال این موسسه نیز شناسایی شود تا بتوان تا سقف 100 میلیون تومان به آنها پرداخت کرد.

مراکز پاسخگویی به سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز
نایب رییس مجلس شورای اسلامی، پیش تر گفته بود که براساس اعلام بانک مرکزی مراکز زیر برای پاسخگویی به سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز اعلام شده است.
بانک تجارت پاسخگوی سپرده گذاران تعاونی البرز ایرانیان: (آدرس: خیابان طالقانی- روبروی ساختمان جهاد کشاورزی- شماره تماس 1554)

بانک آینده پاسخگوی سپرده گذاران تعاونی افضل توس: (آدرس: میدان آرژانتین - خیابان احمد قصیر-خیابان احمدیان «پانزدهم» شماره 15- شماره تماس:27663200)

موسسه ملل پاسخگوی سپرده گذاران تعاونی وحدت (آدرس: همت غرب به شرق، شیرازی جنوبی نبش کوچه رضوان ساختمان ملل- شماره تماس: 4-41639551)

موسسه کاسپین پاسخگوی سپرده گذاران تعاونی های منحلّه فرشتگان، امید جلین و برخی تعاونی های دیگر (آدرس: میدان آرژانتین- بلوار بیهقی خیابان دهم -پلاک 5- شماره تماس 42759 «داخلی 407 الی 405».

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوب بروی چه بگویی !!!.پولت را بدون دردسر بگیری یا جواب تکراری بشنوی .؟جناب این را مشخص کن.ما پولمان را با دیرکرد سود ان می خواهیم .به ان شعبات دستور بده تمام وکمال پول مردم را به دون دردسر پردازنند ...واسلام..خوتاهشا این را برای اقای توکلی بفرستید .ممنون
Iran, Islamic Republic of
سرگرمی امروتان تا یک هفته بعد .....بعدا چکار میخواهید بکنید .............پول مردم را بدهید این کارها لازم نیست ...اجازه بدهید صندوق داران پول مردم را پس بدهند این .بازیهای چیه سر مردم دراورده اید .تازه بعد از مراجعه ..انجا چی میگویند............. .همین حرفی که در بانک کاسپین می زنند 200 میلیون بروید 90 میلیون بگیرد خدا را شکر کنید ..بس کنید این جنکولک بازی ها را ..جمع کنید این بساطتان را ..پول مردم را با 2سال دیرکرد وسود ان باید پس بدهید وومجبورید..به خدا ایران را به اتش میکشیم .یا پولمان را کامل پس بدهید .به اندازه کافی وقت برای خودتان خریدد .بس است این وقت به پایان امده ....مردم می دانند زمین ها وخانه هایی که انها خریدد کجاست انهار ا حراج میکنند .پولشان را برمیدارند ...نکنید کاری که باز پشمان شوی
Iran, Islamic Republic of
گفتیم .22ب تمام شد .خرشان از پل جهید.دیگه کار به دست مردم ندارند تا سال اینده ..واویلا .واویلا ... .....
Iran, Islamic Republic of
به به به .اینها شاه دزدند .....نه دزد .دیدید چه خبر است.. .دقیقا سر ما هم این مسله امده از.382 میلیون ما الان دوسال است دارند استفاده میکنند بدون پرداخت یک ریال سود .الان میگویند بایید 160 میلیون بگیرد برود دنبال کارتان .به .به به .بارک الله یعنی هم از پول ما ..هم از سود 382 میلیون ما استفاده کردند نباید سودی بردند پس بدهند فقط ما 6 ماه سود گرفتیم باید پس بدهیم ....باز هم بارک اله به این قانون جنگل ...... به این قوه قضاییه .. سازمان امنیت جان ومال مردم ووبارک الله به پلیس امنیت ..چقدر حافظ جان ومال مردم هستند ..دست مریزا.... مردم به چه کسی باید پناه ببرند از شر دزدانی که مجوز دزدی داشتند...در این مملکت .به هرکس گفتی .گفت به ما مربوط نیست .پس اقایان وکلا مجلس .رئیس حمهور .رئیس مجلس وقوه اجرایی .پس کجایند ..چرا نمیگذارید مرد م یک ادم پاک دست را بکنند در راس مملکت تا اولا کسی جرات نکند حق مردم را بخورد..دوما ..اگر خورد از حلوقمش بیرون بکشد .او را مجازات کنند ..سوم مردم راراضی کنند نه دزدان را
Iran, Islamic Republic of
دروغ اینها را پخش کردید ............الان یک خبر بده ...جناب ا زپول مردم چه خبر ..............2 سال ا زپول مردم و از سود ان استفاده کردید الان پول و با سود و دیرکرد پس بدهید .خدا ازتان نگذرد