کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترین‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر

21 بهمن 1396 ساعت 9:04

شاگردان دایی موفق شدند شکستی سخت را به ذوب آهن تحمیل کنند و به عنوان برترین تیم هفته بیست و سوم لیگ برتر معرفی می‌شوند.


به گزارش جهان نیوز،‌ دیدارهای هفته بیست وسوم لیگ برتر روز گذشته با برگزاری چهار بازی به پایان رسید.

در مهم‌ترین دیدار هفته پرسپولیس در آبادان دست به کار بزرگی زد و موفق شد حریف خود را ۳ بر صفر شکست دهد و فاصله خود را با رقیبان در رده دوم جدول به ۱۶ امتیاز برساند. همچنین استقلال مقابل سپیدرود رشت به پیروزی ۳ بر صفر رسید و سایپا در اقدامی جالب توجه توانست ضمن قطع کردن نوار پیروزی ذوب‌آهن به این تیم که در رده دوم جدول قرار داشت ۴ گل بزند. 

* نتایج هفته بیست و سوم در یک نگاه
تراکتورسازی 2 - 1 گسترش فولاد  
صنعت نفت آبادان 0 - 3 پرسپولیس  
سایپا 4 - 2 ذوب آهن
استقلال 3 - 0 سپیدرود رشت  
پدیده 1 - 2 پارس جنوبی جم  
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد  
پیکان 2 - 1 سیاه جامگان
سپاهان 0 - 0 نفت تهران

*‌ تیم هفته: سایپا
سایپا با ارائه یک بازی خوب موفق شد ذوب‌آهن را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد. ذوب‌آهن طی ۶-۷ هفته گذشته تمامی مسابقات خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشته بود و سایپا توانست با یک پیروزی پرگل نوار بردهای این تیم را قطع کند. در این هفته تیم‌های پرسپولیس و استقلال هم حریفان خود را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دادند و عملکرد آنها قابل تقدیر بود.



* مربی هفته: برانکو ایوانکوویچ
پرسپولیس در دیدار هفته بیست و سوم توانست در خارج از خانه خود دست به اقدامی بزرگ بزند و صنعت نفت را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد. پرسپولیس با این کار فاصله خود را با حریفان پایینی بیشتر کرد و به قهرمانی نزدیک‌تر شد. با توجه به رقم خوردن این پیروزی پرگل برانکو ایوانکوویچ به عنوان مربی هفته انتخاب شد. همچنین عملکرد علی دایی سرمربی سایپا و وینفر شفر سرمربی استقلال در هدایت‌ تیمش برای کسب پیروزی‌های مهم و با ارزش هم قابل تقدیر بود.



* بازیکن هفته: علی علیپور
علی علیپور در این هفته‌ها عزم خود را برای کسب عنوان آقای گلی هفدهمین دوره لیگ برتر جزم کرده و عملکرد بسیار تحسین‌برانگیز دارد او در پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت نقش مؤثری داشت و موفق شد گل و دوم و سوم پرسپولیس را به ثمر برساند. به همین خاطر مهاجم ۱۷ گله پرسپولیس که در پیروزی تیمش نقش بسیار مؤثری داشت به عنوان بازیکن هفته انتخاب شد.



* بازی هفته: سایپا و ذوب‌آهن
دیدار سایپا و ذوب‌آهن یکی از جذاب‌ترین مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر بود این مسابقه که ۶ گل داشت در سراسر ۹۰ دقیقه هجومی و پرحادثه دنبال می‌شد. مربیان هر دو تیم با در نظر گرفتن تاکتیک‌های هجومی ۹۰ دقیقه پرهیجان را رقم زدند.



* ناکام هفته: عنایتی
هفته بیست و سوم ناکام کم نداشت؛ علی کریمی که تیمش ۳ گل دریافت کرد، فراز کمالوند که در خانه متحمل شکستی سنگین شد، امیر قلعه نویی که باختی ۴ گله را تجربه کرد همه می‌توانست در لیست ناکام‌ها جای بگیرند اما با توجه به شکست مشکی‌پوشان و نزدیک شدن هرچه بیشتر این تیم به سقوط به لیگ یک و استعفای رضا عنایتی نام این مربی به عنوان ناکام هفته انتخاب شد.



گلزنان برتر لیگ برتر تا پایان هفته بیست و سوم: 
 17 گل: علی علیپور (پرسپولیس)
10 گل: محمد قاضی (پدیده) و مرتضی تبریزی (ذوب آهن)
8 گل: مهدی ترابی (سایپا)، لوسیانو پریرا (صنعت نفت آبادان) و عیسی آل کثیر (نفت تهران)


منبع: فارس


کد مطلب: 590006

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/590006/ترین-های-هفته-بیست-سوم-لیگ-برتر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com