جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱
برشی از تاریخ

علی لاریجانی از رمال‌بازی محمدرضا شاه می‌گوید

جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب: 589932
نویسنده نامه خود را از دراویش معرفی کرده بود که توانایی های عجیبی دارد و قدرت معالجه افراد را از راه دور دارد.
علی لاریجانی از رمال‌بازی محمدرضا شاه می‌گوید
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ «علی لاریجانی» داماد شهید مطهری است و در اوایل انقلاب با ایشان همراهی می‌کرده است. لاریجانی در خاطرات خود که در روزنامه جام‌جم منتشر شده در خاطره‌ای مربوط به شنبه ۲۵ تیر ۱۳۷۳ می‌نویسد:
آخر شب که کارهای اداری را انجام می دادم به پاکتی برخوردم که قطور بود! نامه ای بود مفصل همراه با عکسهای مختلف مصنف! و تعدادی جداول حروف و اعداد که من هیچ از آن سر درنیاوردم.

نویسنده نامه خود را از دراویش معرفی کرده بود که توانایی های عجیبی دارد و قدرت معالجه افراد را از راه دور دارد و ظاهرا معتقد بود چنانچه از تلویزیون معرفی شود کمک شایانی به دردمندان می کند!

عکسهای ایشان که خیلی هیبت فوق العاده برای خود درست کرده بود ظاهرا به عنوان صدق مدعای ایشان کارآمدی داشت که ارسال فرموده بودند!
این جداول حروف و اعداد هم توانمندی ایشان را بر علم جفر و... ظاهرا نشان می داد. خاطره ای به ذهنم آمد که دو روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شهید آیت الله مطهری با مسوول کمیته نیاوران هماهنگ نمودند که بازدیدی از کاخ نیاوران داشته باشیم.

با ایشان به محل کاخ رفتیم ایشان روی میز شاه دقیق شد، زیر شیشه میز، جدولی بود که یک درویش برای صیانت از شاه به او داده بود! استاد مطهری خیلی خندید که شاه در یک دست لیوان شراب داشت و در دست دیگر جدول آن درویش!

می خواستم به ایشان پاسخی بدهم لکن به دلیلی منصرف شدم که راه اهل معنا کی چنین بود که قدرت خود را به مردم نشان دهند آنهم از تلویزیون.
مگر سالک نباید سر نگهدار باشد؛ و اگر کسی به قدرتهایی در این راه رسید آیا سرگرمی به این قدرتها خودش گرفتاری در نوع دیگری از کثرات نیست!؛
خلاصه مراجعات صداوسیمای جمهوری اسلامی همه جنسی دارد این هم یک نوع آن است! [۱]

۱- http://jamejamonline.ir/Shared/NewsPrint/۶۶۸۹۱۹۱۶۲۶۰۹۱۵۰۹۷۸
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نيست ساحت مسؤلين جمهورى اسلامى - خصوصاً اصول سوارها - از اين خرافات كاملاً مبراست !