پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

اقدام توهین آمیز سامسونگ نباید بی پاسخ بماند

جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 589913
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: در صورت عدم عذر خواهی سامسونگ، مردم با تحریم محصولات این شرکت پاسخ این بی‌احترامی را خواهند داد.
اقدام توهین آمیز سامسونگ نباید بی پاسخ بماند
به گزارش جهان نيوز؛ علیرضا فیروزی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، در واکنش به اقدام اخیر سامسونگ در تحریم ورزشکاران المپیکی ایران از دریافت هدیه، گفت: اقدام سامسونگ بیش از هر چیز استقلال این شرکت را زیر سوال برده و ارزش این شرکت را در بین کاربران ایرانی پایین می‌آورد.

وی افزود: در طول تاریخ مردم ایران هیچ گاه در قبال تحقیر سکوت نکرده‌اند و در صورتی که مسئولان سامسونگ از این اقدام توهین آمیز خود عذر خواهی نکنند،  مردم با تحریم محصولات این شرکت پاسخ این بی‌احترامی را خواهند داد.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت‌: تحریم ورزشکاران ایرانی از سوی سامسونگ نفاق این شرکت  را به نمایش گذاشت،‌ چرا که هنگام تصاحب بازار ایران، هیچ  صحبتی منبی بر امکان تحریم ایران از سوی سامسونگ انجام نشده بود که این موضوع نشان از  عدم استقلال  این شرکت دارد.

به گفته فیروزی دستگاه دیپلماسی ما باید اقدامی سنجیده، قاطع و به دور از احساسات در قبال این حرکت غیر دیپلماتیک از خود نشان دهد و درصورتی که دولت تصمیم به تحریم محصولات سامسونگ  بگیرد، باید این تحریم شامل تمام محصولات این شرکت باشد نه اینکه صرفا از ورود گوشی های سامسونگ جلوگیری به عمل بیاید.
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
الکی ازمردم مایه نذار
به مردم چه ربطی داره
همیشه هنه دنیاتحقیر کردن اینم روش