جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۶
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد

فرزندان بازنشستگان در اولویت استخدام

جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب: 589905
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: اگر آزمون استخدامی در سطح کشور برگزار شود در وهله اول باید فرزندان بازنشستگان مدنظر قرار گیرند.
فرزندان بازنشستگان در اولویت استخدام
به گزارش جهان نيوز؛ جمشید تقی‌زاده عصر امروز در مراسم افتتاح ساختمان اداری سازمان مدیریت بازنشستگی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی در حیطه بازنشستگان در دست اقدام است.

وی بیان داشت: بودجه کشور هفته آینده بررسی می‌شود که امیدواریم مصوبات خوبی را برای بازنشستگان کشوری داشته باشیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بر لزوم دنبال کردن مباحث مربوط به معیشت مردم تأکید کرد و افزود: رئیس‌جمهور و سران قوای سه‌گانه توجه ویژه‌ای به مباحث بازنشستگی دارند.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه مصوبات خوبی در بخش بهداشت، درمان و پیشگیری در حال پیگیری است، اضافه کرد: افق‌های خوبی را در بخش‌های ورزش و پیشگیری بازنشستگان ترسیم می‌کنیم.

وی از شکل‌دهی باشگاه‌های مختص بازنشستگان با مدیریت بازنشستگان خبر داد و افزود: در بخش بهداشت و درمان مصوباتی در مجلس داریم که امیدواریم از رقم‌های تصویب‌شده در این حیطه به بهترین شکل بهره ببریم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه شعار در خانه نمانید را در صندوق بازنشستگی کشوری تکرار خواهیم کرد، مطرح کرد: تشکل‌های اشتغال‌زایی را در راستای خدمت به بازنشستگان ایجاد و وام‌های زودبازده را جهت اشتغال فرزندان آن‌ها در اختیار بازنشستگان قرار می‌دهیم.

تقی‌زاده به برگزاری آزمون‌های استخدامی در سطح کشور اشاره و مطرح کرد: اگر آزمون استخدامی در سطح کشور برگزار شود در وهله اول باید فرزندان بازنشستگان مدنظر قرار بگیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌گویم فساد را به‌طور کامل از بین خواهم برد اما مجموعه ضد فساد را در صندوق بازنشستگی ایجاد می‌کنیم.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
اگر نبود اینکه ما فرهنگیان بازنشسته بر این باوریم که معلمی شغل انبیا است ، هر آینه از آنچه در سایر ارگانها ی کشوراتفاق می افتد آشفته می شدیم ،حتی در وزارت بهداشت و آموزش پزشکی فرزندان بازنشسته ی خود را جذب و به جای پدر به کارگیری می کنند .اما ما سرسختانه معتقدیم که باید شایسته سالاری در همه ی اشکال آن در گزینش مد نظر قرار گیرد .با این که خودم فرزندان تحصیل کرده ی متخصص دارم اما حاضر نیستم در سمتی به کارگیری شوند که صلاحیتش را ندارند و گزینش براساس توانمندی های علمی و عملی باید ادامه داشته باشد . فلذا این حرف ریاست محترم سازمان بازنشستگی (ضمن اینکه شعار دهن پر کنی است )مورد قبول بنده و خیلی از شیفتگان این نظام نیست .
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره؟!
من پدرم بازنشسته ست و خودمم بیکارم ولی باید بر اساس آزمون هر کی حقشه استخدام بشه نه با اولویت بازنشستگی پدر!!
گیریم پدر تو بوده فاضل ....؟!
United Arab Emirates
چه قوانین مسخره ای! داریم به دوره ای برمیگردیم که شغل از پدر به پسر ارث میرسید. بردارید تمام این الویت ها را و شایسته سالاری را برقرار کنید...
Iran, Islamic Republic of
چه تبعیض مسخره ای
موروثی
Iran, Islamic Republic of
مگر ما دریک کشور با نظام موروثی زندگی می کنیم؟
باید دید چه کسانی صلاحیت دارند نه وراثت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یه سهمیه دیگه اضافه شد از این به بعد باید کسانیکه سهمیه ندارن شرکت نکنن سهمیه پدر مملکت رو دراورده
وقتی طرف با رتبه سی هزار میره پزشکی میخونه دیگه ...