پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

ادعای عجیب رویترز درباره اظهارات عراقچی

جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 589904
رویترز به نقل از عباس عراقچی مدعی شد اگر غرب خواهان مذاکره درباره موضوعات دیگر است اول موفقیت توافق هسته ای را تضمین کند.
ادعای عجیب رویترز درباره اظهارات عراقچی
به گزارش جهان نيوز؛ خبرگزاری رویترز به نقل از عباس عراقچی مدعی شده است آمریکا و متحدان اروپایی اش قبل از اینکه خواهان مذاکره درباره دیگر موضوعات مانند برنامه موشکی یا فعالیت های منطقه ای ایران مذاکره شود، باید موفقیت برجام را تضمین کنند.

براساس گزارش رویترز، عراقچی گفته است، حالکه از ایران می خواهند وارد مذاکره در موضوعات دیگر شود، توافق هسته ای را یک تجربه موفق بسازند، بعد درباره دیگر موضوعات گفت و گو می کنیم.

عراقچی همچنین گفته است سیاست آمریکا در قبال ایران مخرب بوده و مفاد برجام را نقض کرده است.
منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
وجود نازنین سردار کربلا امام حسین عزیز می فرمایند :زندگی آرام زیر سایه ی شمشیر امکان دارد .یعنی دشمن تازمانی که سایه ی شمشیر شمارا بر سر خود احساس می کند خطری درست نمی کند . همه ی آنان که دانسته یا ندانسته در برجام و غیر اینها به دشمن امید می دهند بدانند ،آنچه تاکنون نفس دشمن را تنگ کرده است ،انرژی هسته ای،نانو ، سلولهای بنیادی و امثال اینها نبوده اند ،مذاکره کنندگان برجام قهرمانان دفاع از مرزهای ایدئولوژیک این نظام نیستند بلکه این سایه ی ترس از برد موشکهاست که لرزه بر اندام امریکا و اروپاانداخته است .و خط قرمز نظام همینجاست ،مذاکره بردار نیست .دولت منتخب ملت در یک بازه ی زمانی چهار یا حداکثر هشت ساله در اجرای امور نقش دارد و تعیین کننده ی خطوط اصلی این نظام نیست (هرچند سعی می کنند خود را همه کاره جلوه دهند) و حق اینکه پااز گلیم خود دراز کنند ندارند .خداوند متعال سایه ی پر برکت رهبری را بر سر نظام ما حفظ بفرماید .