پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱۲
۲۵۹

احمدی نژاد: امام(ره) از وضع حاکم راضی نیست!

پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 589820
رئیس دولت های نهم و دهم گفت: تردید ندارم که امام(ره) از وضعی که امروز حاکم است، راضی نیست.
احمدی نژاد: امام(ره) از وضع حاکم راضی نیست!
به گزارش جهان نيوز، محمود احمدی نژاد، رئیس دولت های نهم و دهم که صبح امروز به همراه جمعی از مسئولان دولت سابق از جمله اسفندیار رحیم مشایی و بقایی برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل به مرقد بنیانگذار کبیرانقلاب رفته بود، گفت: انقلاب متعلق به ملت است. محصول فداکاری و جانفشانی های ملت است. تردید ندارم که انقلاب به آرمان هایش خواهد رسید. و تردید هم ندارم که امام(ره) از وضعی که امروز حاکم است، فشارهایی که به مردم تحمیل می شود و وضع زندگی مردم راضی نیست.

احمدی نژاد ادامه داد: انقلاب زنده است، آرمان ها زنده هستند و همه شرایط به نفع ملت ایران تغییر خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبدالله
Iran, Islamic Republic of
به خاطرکارهای بچه گانه وبی فکرحضرتعالی قطعا
علی
Iran, Islamic Republic of
نه به خاطر کم کاری و سن بالا و اشرافی گری دولت محبوب شماست که فکر میکنه کشور رو مثل دهه 70 میشه چرخاند راستی دلار قرار نبود هزار بشه ......
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
ولی من متاسفانه درهردودوره طرفداراحمدی نژادبودم وبهش رای دادم ولی پشیمونم هم خودش راخراب کردوپدر کشوررادرآورد
Iran, Islamic Republic of
یقینا دروغ میگویی احمدی نژاد بهترین رییس جمهور تاریخ ایرانه و همین الان بیش از هفتاد درصد مردم ایران حامی او هستند
Canada
٧٠ درصد كه نيستي ته تهش همون ٦٣ درصدى هستيد كه به زور و ضرب مهندسى معجزه رو كردين تو پاستور!
Iran, Islamic Republic of
مهندسی؟؟؟
یعنی مثلا اصلی ترین رقیبش رو بدون هیچ دلیل قانونی و منطقی ردصلاحیت کردند؟ بعد معاون اول رییس جمهور رو با وجود محکومیت سنگین مالی دوران وزارتش و با وجود آن که علنا اعلام کرده بود نامزدی اش واقعی نیست و فقط برای حمایت از رییس جمهور و زدن رقبا وارد صحنه میشه تایید صلاحیت کردند؟!
بعدش هم 63 درصد از چنددرصد رای دهنده؟ جلوی کدوم رقیب؟ استوانه نظام؟ یا نخست وزیر امام؟!با حمایت کدام کشورهای خارجی؟؟
Iran, Islamic Republic of
نه ۱۱۰% طرفدار داره . نمی بینی چه جوری ۲۰ میلیون نفر رفتن مشهد استقبالش یا رفت بوشهر ۲ میلیون رفتن استقبالش ندیدید ؟ ندیدید رفت شهرری بسط نشینی ۸ میلیون تهرانی رفتن استقبالش ؟ ندیدید زنبیل بدستان رفتن دا گاه ۲ میلیون نفر دم دادگاه بودن ؟ شما نمی بینید که احمدی نژاد فقط می بینیه ؟ یادتون نیست هاله نور را هم فقط احمدی نظاد دید؟ دولت پاکدستان دکل نفتی به اون گندگی را هاپولی کرد جمع کنید بابا ‌ احمدی نژاد فقط به یک سری نون داد که اکثرشون هم تو این سایت اظهار نظر می کنن . نونشون کم شده اینجا تبلیغش را می کنن دوباره بیاد ............
Iran, Islamic Republic of
دکل دزدی نفتی کار اصلاح طلبان بود و پسر مهاجرانی وزیر دولت اصلاحات در این رابطه دستگیر شده است و در ضمن جریمه 18 میلیارد دلاری کرسنت زنگنه معادل 200 دکل نفتی است .
United Kingdom
کار اصلاح طلبها چقدر شما رو دارید واقعا خجالت اور هست . همه چی را به این و اون ربط میدید .
Iran, Islamic Republic of
توهم زدی ها
Iran, Islamic Republic of
نکنه رهبری بوشهر یا مشهد میره 80 میلیون میان به استقبالش؟!
Iran, Islamic Republic of
جناب اورکا اورکا راه انداختن ، گندش در اومد . دیدن دکل نفتی رسید به م. ه واصلاح طلبان ، لال شدند . ویژه خوران که براشون فرقی نمیکنه، کی رییس جمهور باشه. فقط هشت سال مانعی بنام احمدی نژاد بود ولی باز زیر آبی میرفتند . ولی خوب بابای م. ه راحت مرد . خیالش راحت راحت شد . حالا شما بزنید تو سر وکله هم!!!
Iran, Islamic Republic of
میخوای بگم ۹۰درصد که از خوشحالی تا صبح خوابت نبره
Iran, Islamic Republic of
چقدر بدبختیم که بهترین رییس جمهور احمدی باشد یاروحانی .
سعید110
Iran, Islamic Republic of
همین الان نظر ولی امر مسلمین راجع به ایشان چیست؟
خوب مگر نسبت خودش را با معظم له معلوم نکرد؟!
نسبت با امام هم همین خواهد بود. مگر امام نفرمودند ملاک حال فعلی افراد است؟!
Iran, Islamic Republic of
ولی امر مسلمین فرموده اند : حرف من را از زبان خودم بشنوید.
آخرین اظهارنظر صریحی که ولی امر مسلمین راجع به ایشان کردند بکار بردن تعبیر برادر مومن بود .
بقیه اش - اگر چیزی ساخته شود - ساخته دست برادرانی است که خودشان ولی فقیه ولی فقیه هستند!!
Iran, Islamic Republic of
یقینا دروغ میگویی احمدی نژاد بهترین رییس جمهور تاریخ ایرانه و همین الان بیش از هفتاد درصد مردم ایران حامی او هستند
Iran, Islamic Republic of
نه اینکه ایشان در ۸سال حکومت خودشان به حرف و توصیه کسی توجه می کرد فکر میکنم یادشون رفته .
Iran, Islamic Republic of
منم به احمدی نژاد رای دادم و پشیمان نیستم چون بهترین گزینه در اون زمون احمدی نژاد بود و خیلی کارای بزرگی برای کشور انجام داد و اگر همین روند ادامه پیدا میکرد الان وضع بهتر بود . ایشون به خودش ظلم کرد و خودش رو نابود کرد نه مملکت رو . البته به جریان اصولگرایی هم ضربه زد شاید اگر از مسیر خارج نمیشد نتیجه انتخابات ۹۲ این نبود
Iran, Islamic Republic of
به نظر میاد آقایون از مسیر خارج شده اند نه احمدی نژاد!
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایی به خودش ضربه زد و خودشو نابود کرد
احمدی نژاد همین الان یکی از محبوبترین ها هست
Iran, Islamic Republic of
دروغ میگی این موذی گری ها گهنه شده
United Arab Emirates
من چندین بار از سایت جهان نیوز درخواست کردم تا نرخ تورم و رشد اقتصادی و درصد افزایش دلار یعنی کاهش ارزش پول ملی را در سه دولت خاتمی و احمدی نژاد و روحانی انتشار دهد
تا هر کس از روی تعصب جانبداری نکند
هرچند این امار به راحتی در اینترنت در دسترس است
Iran, Islamic Republic of
و هاشمی
Iran, Islamic Republic of
انگار بعضی ها نمی خواهند یادشان بیاید چه مسایلی باعث شد جبهه انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری دهم حتی نفس کشیدن را سخت کرده بود
انقلابی ها دو سال آخر فعالیت دوره کدام دولت بیشترین فشار منتقدین را متحمل شدند
و اساسا بعضی سیاسیون با موج انتقاد به چه گروهی توانستند خودی نشان بدهند
و خیلی درد دل ها
فقط نمی دانم آنها این فضای گل و بلبل را در آن روزها چگونه پشت سر گذاشتند که الان اینقدر متفاوت فکر میکنند
Iran, Islamic Republic of
بعله
بعضی سیاسیون در انتخابات 92 مسابقه گذاشته بودن برای گلایه نسبت به این که : - چرا راجع به هولوکاست حرف زدید و برایمان هزینه درست کردید؟ - تو فرانسه با معاون وزیرخارجه شون بسته بودیم ، یهو رییس جمهور اومد وسط میدون زد خراب کرد - مسئول پرونده هسته ای در مذاکرات فقط بیانیه می خوند -
مسئول محترم پرونده هم که خط قرمزشون شده بود جریان انحرافی!
Iran, Islamic Republic of
بخاطر بی تدبیری و سوء مدیریت دولت روحانی اوضاع اقتصاد کشور قمر در عقرب شده است و مردم همه گله مند و ناراضی شده اند.
حسین
Netherlands
یواش یواش اتهام بی تدبیرو سوء مدیریت رفتار را توضیح نمی دهد و کلمه صحیح سوء نیت است.
امروزه در دنیا کسانی هستند که با شرکتهای زیان ده و کارخانه های ورشکسته قرارداد می بندند و نتایج این موسسات را صد و هشتاد درجه تغیر می دهند.
ممکن نیست که اینهمه کارخانه های استخون دار و موسسه های کشاورزی ووو ، تا جائی که در خبرگزاری ها منعکس می شود، ورشکست شده و دولت بجای مشاوره و کمک فنی ووو کالاهای رقیب خارجی را وارد کند. این را از رشد آقازادگی و ژن و رانت و فرهنگ (بخوانید ضد فرهنگ) اشرافگرائی و ماشینهای گران در خیابانها ووو هم می توان توضیح داد.
صادق ذوالفقاری شاهینشهر
Iran, Islamic Republic of
اووووه..شما؟!
خب اگه توهم جا این بابا بودی و به دروغ و با لجن پراکنی و سنگ به شیشه زدن مثه بچه ها ؛ چپ و راست می کوبیدنت و اجازه پاسخ و دفاع نمیدادن؛ حتی اگه توی مدعی بودی هم تا الان خودتو...

.
Iran, Islamic Republic of
بهترین رییس جمهور تاریخ ایرانه درود رر دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
بهترین رییس جمهور تاریخ ایرانه درود رر دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر که تو در این زمینه پاک و مبرایی و هیچ وصله ای بهت نمی چسبد و نقشی در وضعیت کنونی این مملکت نداشته ای و حتی مابقی اصول گرایان هم نقشی نداشته اند . خاوری و
مه آفرید خسروی و امیر منصور آریا و بابک زنجانی و مرتضی رفیق دوست و غیب کل و 800 میلیارد دلار پول نفت و املاک نجومی و بورسیه سه هزار بی سواد و خشکیدن دریاچه ارومیه و رساندن ارزش پول ملی به پهن و.......................تو هیچ نقشی نداشته ای و همه ی این امور زیر سر فتنه گران است . سعیکم مشکور دکی جون .
ایرج
Iran, Islamic Republic of
اتهامات نخ نما شده تکراری. 800 میلیارد . دری وری
Iran, Islamic Republic of
اوووه چیه همین جوری میگی و میری
بابک زنجانی که دوست جون حاج حسن از آب دراومد و با داش فریدون رفیق گرمابه و گلستان بودن
اون ۸۰۰ میلیارد هم ادعای آقای چیز بود اصلا ثابت نشد
اون ۳۰۰۰ نفر هم که خود وزارت بعدا اعلام کرد اشتباه کرده و چند ده نفر از اونها بیشتر مشکل نداشتن که البته همشون قربانی سیاست بازی شما اصلاح طلبا شدن و نابودشون کردین
دیگه این وسط دریاچه ارومیه رو نگو که روده بر میشم از خنده . ببینم از خودت پرسیده چرا دیگه دولت تدبیر و امید از دریاچه ارومیه چیزی نمیگه ؟ چون با تمام پولی که بی درایت و الکی خرج کردن و به کشاورزای اطرف دریاچه حقوق دادن تا کشاورزی نکنن و سهم آبشون رو بجای کشاورزی ریختن تو دریاچه بازم الان دریاچه عین اسفالت خشک و سفت شده . حتما اینم تقصیر احمدی نژاده !
Iran, Islamic Republic of
قتل هابیل و بروس لی رو یادت رفت دادا
مرتضی رفیقدوست؟؟؟؟
امیرمنصور آریا یا مه آفرید خسروی؟!
غیب کل؟
.....
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
چقدر این بنده خدا توته
حق کشی بورسیه ها را این دولت بی تدبیر انجام داد رفیق دوست و بابک زنجانی هم دست پرورده همین عزیزهای شما بودند
چه رویی دارند بعضی ها و خودشون را به نفهمی زده اند...
ایرج
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج محمود . تنها کسی که برای برون رفت از انحطاط فعلی برنامه و آمادگی داره فقط دکتره . زنده باد دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
توی خواب ببینی فقهای شورای نگهبان تایید کنند.
ایرج
Iran, Islamic Republic of
بریا شوری نگهبان هم برنامه داره
Iran, Islamic Republic of
وقاحت هم حدی دارد بر گوش و چشم و دل شما مهر نهده شده
چون غرض آمد هنر پوشیده شد
صد حجاب از دل بسوی دیده شد
خدا شفایتان دهد
تا دیروز احمدی نژاد با امام زمان در رابطه بود امروز با امام خمینی هم در رابطه است و نظرات او را می گیرید
اقا کی کار به حرف و نظر تو داره که خیال بافی می کنی توهم زده ای قدرت طلبی شما را بیچاره کرده
Iran, Islamic Republic of
خوب راست گفته!
مگر امام راحل ذخائر نظام!! می شناخت و قبول داشت؟
مگر برای امریکا سرسوزنی اعتبار قائل بود که کدخدا خطابش کنه؟
مگر راننده تاکسی و لبو فروشرا با تحصیلکرده محو غرب عوض می کرد؟
مگر نگران مرگ بر امریکا بود؟
حسین
Netherlands
مرگ بر آمریکا از همه جالب تره . همه روزه بجهت مشاهده کنشها و واکنشها چندین مرگ بر آمریکا با محتوای عمیق ( بر اساس بضاعت خود ) و مودبانه به بهانه های مختلف و اخبار متنوع برای خبرگزاری پارس می فرستم . تا بحال حتی یکبار درج نشده. ظاهرا بعضی ینگه دنیا را از خودشان بیشتر مواظبند( عمندا اینطور نوشتم تا خوتون تفسیر کنید)
قربان آنکه دلش با زبان یکی است.
یا حق
United Arab Emirates
این همه مرگ بر امریکا گفتی چی شد ؟ تورم امریکا ۴ درصد و تورم ایران ۴۰ درصد
مشکل اینکه ما فقط شعار میدیم و اونا کار میکنند
حسین
Netherlands
اشاره بسیار زیبا و بجائی است. نباید فقط شعار داد.
بعمل کار بر آید به سخنرانی نیست.
پیشنهاد شما اتفاقا بسیار عملی هم هست. این حقیر از زمان بیداری تولیدات دشمن را بهیچوجه مصرف نمی کنم ( از گردو گرفته تا تکنولوژی یا فیلم و هنر) و چندین بار دعوت شدم و هرگز نتوانستم خودم را قانع کنم...
بهر حال زندگی عقیده است و جهاد.
دست حق بهمراه شما و همه تلاشگران راه حق
Iran, Islamic Republic of
اینقدر مرگ بر امریکا بگو تا خسته بشی . دلار ۴۸۰۰ تومان و یورو ۶۲۵۰ مرگ بر امریکا
Iran, Islamic Republic of
وقتی قیمت پنیر نسبت به زمان دلار 7 تومنی شده باشه 3000 برابر چرا دلار نباید 21000 تومن بشه؟ با دلار مفت هزار تومنی این فاصله ارزشی میره توجیب فرانسوی ها وچینی های ناز وملوس و خودشونکه ریش ندارن اما به ریش من وتومی خندند.
خودکاری که فکرمی کنی از چین می خری و برات با دلار 4900 در میاد 490 تومن قیمت واقعیش برای مردم ما عملا 3000 تومنه.
با این کار همه تولید کننده های داخلی را ورشکست می کنیم.
و وارد کننده های بی وطن نهاده های خارجی را میلیاردر
حسین
Netherlands
برادرمون هاشمی در یکی از نظرات پرقیمتش اینگونه داستان هزار ساله را جمعبندی کرد::
از دشمنان برند شکایت به دوستان - چون دوست دشمن است شکایت کجا برم.
مرگ بر آمریکا فراموش نشه ( یعنی نه به پپسی و کولا و هر چی که از آنجا می آد)
امیر عباس
Germany
احمدی نژاد همیشه با انقلاب و ارمان های امام بوده است ؛ دغدغه او دغدغه همه ملت ایران است
بیمارمزمن حق !!!
Iran, Islamic Republic of
من از احمدی نژاد انقلابی و مردمی گله دارم . اما برای ترور شخصیت مردمی و انقلابی اش با استکبار جهانی در حذف او در افکار عمومی همصدا ! هماهنگ ! نیستم.
باز تکرار می کنم:
بیشتر چپ و راست ها که آنقدر با هم ناسازگارند !!!
در حذف احمدی نژاد چرا از برادر خونی و دینی با هم برادرترند !!!
جهان نیوز . علاج بیماری مزمن من کلمه حق است نه طرفداری از حزبی
محمد اسدی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد انقلابی ترین شخصیت سیاسی ایران است ومردمی و محبوب بودنش راستی های نا محبوب و اسرائیل را عصبانی کرده است
Iran, Islamic Republic of
خدمتی که احمدی نژاد به اسراییل کرد با رفتارش وگفتارش وعملکردش هیچ کس در طول تاریج این رژیم جعلی نکرده است
Iran, Islamic Republic of
هسته ای بتن کرد؟
United Kingdom
وقتی کشورت این همه گشنه داره هسته ایی می خواهی چیکار ؟ وقتی حقوق کارمند کشورت زیر خط فقر هست هسته ایی میشه اب و نون ؟ هسته ایی می خواهی که بتونی دنیا را تهدید کنی درسته ؟ در حالیکه بزرگترین پشتیبان ۱ کشور هسته ایی نیست مردم اون کشورن . الان المان هسته ایی نداره ترکیه هسته ایی نداره ایتالیا هسته ایی نداره اسپانیا نداره اینها همه بدبخت شدن ؟ نه اینها پشتیبانی به نام مردم دارند . یکم به دور برت نگاه کن خیلی چیزها دستت میاد دوست عزیز همه چیز هسته ایی نیست . مردم باید پشتیبان نظام باشند نه هسته ایی پشتیبان نظام
Iran, Islamic Republic of
جان کری اخیرا"گفته تحریمهای کره شمالی به قدر تحریمهای ایران شدید نیست این یعنی امریکا از قدرت هسته ای وحشت دارد و توان هسته ای می تواند مانع جنگ و تحریمهای شدید بر علیه کشور بشود.
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی پس از اتمام نفت و یا تعامل قدرتهای بزرگ بر حذف سوخت فسیلی به اسم حفظ محیط زیست، تنها راه برای ادامه زیست در جهان استفاده از انرژی هسته ای است و اگر خودت نتوانی تولید کنی باید خریدار باشی آنهم به قیمتی که قدرتهای بزرگ می فرمایند و در آن زمان نه تنها هیچیک از ما توان داشتن کامپیوتر و کامنت گذاری نداریم که باید برای یک لیوان آب هم چند برجام امضا کنیم. نظر کارشناسان اقتصادی در سالهای اوج انرژی هسته ای ایران این بود که اگر ایران بتواند به توانایی اتمی خود ادامه دهد اولین کشور جهان سوم است که از تکیه بر تک منبع انرژی آزاد می شود و می تواند در بازار آینده اقتصاد جهان سهم داشته باشد.
البته این نگرانی غرب به همت افرادای که دائما برای گرسنگان زار می زنند ولی کمکی نمی کنند برطرف گردید. شاد باشید
Iran, Islamic Republic of
آلمان و ایتالیا هسته ای ندارند؟!
کجایی برادرجان؟
کسی راجع به بمب هسته ای حرف نمی زنه . هرچند کسی با بمب دارهاش مثل آمریکا و روسیه و چین و فرانسه و انگلستان و اسراییل و حتی هند و پاکستان کاری نداره . بحث نیروگاه تولید برق و تولید رادیوداروها و مواردی از این دست است .
Iran, Islamic Republic of
نتانیاهو : اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه ما در ایران هستند .
شیمون پرز : باید کاری کنیم که بودن با احمدی نژاد به ننگ تبدیل بشود .
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل .
Iran, Islamic Republic of
اون وقت‌ خدمتش چی بود دقیقا ؟
Iran, Islamic Republic of
ولابد به دلیل همین خدمت بود که رییس رژیم صهیونیستی به عناصرش دستور داد کاری کنند که بودن با احمدی نژادتبدیل به ننگ شود ؛ و حتی دستور محاکمه اش را صادر کرد!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد خار چشم اسرائیل بوده است.
اونایی که به اسرائیل خدمت کردند به گفته شیمون پرز، افسادطلبها بودند که پرز گفت افساد طلبها سرمایه اسرائیل در ایران هستند!!
براي آنانكه طالب حقيقت اند
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي امير عباس
سلام
چند نكته:
1- امام (ره) قطعاً راضي نبود كه آقاي دكتر احمدی نژاد بگويد "ما با مردم اسرائيل دوستيم".
2- امام(ره) راضي نبود كه آقاي دكتر احمدی نژاد ادعا كند «ترديد ندارم هوگو چاوز در زمان ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) به اين دنيا رجعت خواهد كرد.»
3- امام(ره) راضي نبود كه آقاي دكتر احمدی نژاد دلار 904 تومان را از سيد محمد خاتمي تحويل بگيرد و آن را به بيش از 3600 تومان (و در مقطعي 4200 تومان) برساند.
4- امام(ره) راضي نبود كه آقاي دكتر احمدی نژاد تورم 10.4 درصد را از دولت قبل خود تحويل گرفته و آن را با نرخ 34.7 درصد به دولت يازدهم تحويل بدهد. (البته ميدانيم تورم نقطه به نقطه خرداد 92 از مرز 45 درصد نيز عبور كرد)
5- امام(ره) راضي نبود كه آقاي دكتر احمدی نژاد با وجود درآمد افسانه اي نفت و گاز و ميعانات گازي، نرخ بيكاري را از 11.5 درصد به 13.5 درصد برساند.
6- امام(ره) قطعاً راضي نبود كه گفته شود "دوران اسلامگرايي گذشته است همانگونه كه دوران اسب سواري گذشته است"
7- امام(ره) راضي نبود كه در دولت آقاي دكتر احمدی نژاد سن ازدواج بالا رود، آمار خودكشي افزايش يابد و نسبت طلاق به ازدواج نيز به شدت (حدود 100 درصد!) بيشتر شود.
8- آيا امام(ره) راضي بود "سازمان حج و زيارت" در "سازمان گردشگري و صنايع دستي"! ادغام شود؟
9- آيا امام(ره) از "خانه نشيني يازده روزه در اعتراض به ابقاء وزير اطلاعات توسط مقام معظم رهبري" راضي بود. آيا ايشان از ماجراي "يكشنبه سياه" راضي بود؟ (كه رهبر معظم انقلاب گفتند آقاي احمدي نژاد در مجلس كاري كرد كه "که کاری بد، ‌غلط، نامناسب، ‌ خلاف شرع، خلاف قانون و خلاف اخلاق بود.این رفتار، حقوق اساسی مردم را نیز تضییع کرد") آيا امام(ره) با مقاومت و لجبازي دكتر احمدی نژاد در مقابل حكم رهبري براي بركناري معاون اول وي موافق بود؟ روح امام(ره) از بي توجهي آقاي دكتر احمدی نژاد به نصيحت رهبري براي اجتناب از ورود به قضيه انتخابات آزرده نشد؟
10- قطعاً امام(ره) راضي نبود كه براي واگذاري 17 شركت زير مجموعه سازمان تأمين اجتماعي به قيمت سه و نيم ميليارد يورو با بابك زنجاني تفاهم نامه امضا شود. روح ايشان قطعاً از اختلاس مه آفريد خسروي، معروف به فساد 3000 ميليارد توماني آزرده شد. امام(ره) راضي نبود دكل نفتي 80 ميليون دلاري كه قراردادش براي حفاري 22 حلقه چاه فاز 14 پارس جنوبي بسته شده بود گم شود. سه فروند كشتي غول پيكر كه ما خريده بوديم در يونان فروخته شود. امام(ره) دلش نمي خواست اختلاس صندوق ذخيره فرهنگيان اتفاق بيفتد كه داستان آن تا امروز و در دولت بعدي ادامه يافته است. (در اين پرونده فقط در حد فاصل سال 86 تا 92، 4000 ميليارد تومان وام معدوم الوصول ثبت شده است) آيا امام(ره) راضي بود كه 20 هزار هکتار از اراضی فرودگاه قشم در زمان مدیریت آقای م- از مدیران منصوب منطقه آزاد از سوی حمید.ب - برای شهرک‌سازی و کاربری مسکونی، با عنوان پروژه شهرک طلایی (GoldenCity) از دم قسط! واگذار شود؟ همچنين پرونده سوآپ نفت شمال كه موجب انفصال دائم برخي مقامات گرديد. آيا روح امام راحل(ره) از واريز 16 ميليارد تومان به حساب دانشگاه ايرانيان در آخرين روز دولت دهم راضي بود؟ آيا ...
البته سخن آقاي دكتر احمدی نژاد در مورد اينكه امام(ره) از وضع حاكم راضي نيست، بلاشك صحيح است اما اين فقط بخشي از قصه است. بخش كوچكي از قصه اي كه بر سر اين مردم آمده و خيلي از آنها شايد هرگز به عمق و وسعت آن پي نبرند.
مويد باشيد
Iran, Islamic Republic of
طالب حقیقت لطفا تاریخ اون یازده روز رو بگو.منطورم اینه که از چه تاریخی رفت خونه نشینی و چه تاریخی اومد سرکار؟
United States
روز یکشنبه ۲۸ فروردین سال ۱۳۹۰، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور دوره دهم، حیدر مصلحی وزیر اطلاعات را در پوشش استعفا برکنار کرد و وی را به سمت مشاور اطلاعاتی خود منسوب کرد. روز ۳۰ فروردين ۱۳۹۰، نامه‌ی رهبر معظم انقلاب به حیدر مصلحی مبنی بر ابقای وی به عنوان وزیر اطلاعات ارسال میشود. این حکم از جانب محمود احمدی‌‌نژاد پذیرفته نشد و او با اصرار بر کنار گذاشتن وزیر و به منظور قبولاندن نظر خود اقدام به قهر و خانه‌نشینی کرد و پس از ۱۱ روز غیبت، در تاریخ یازدهم اردیبهشت ۱۳۹۰ در جلسه هیأت دولت حاضر شد.
Iran, Islamic Republic of
آیا به عنوان رییس جمهور حق قانونی عزل وزیر را داشت و یا کار غیر قانونی انجام داد؟
United States
پناه بر خدا اگر بخواهم شان ولایت را خدشه دار کنم اما در جواب شما که دم از قانون میزنید، قانون حکم رهبری را فوق نظر رئیس‌جمهور دانسته.

با این عذر بدتر از گناه، اصل مخالفت با حکم رهبری و خانه نشینی ایشان را تایید کرده اید. خوشبختانه انقدر بیانات شما، و امثال شما که از احمدی‌نژاد نژاد حمایت میکنند و همزمان دم از رهبری میزنند، بی بنیان است که در همان سوال و جواب اول دم خروس ضدرهبری و ضد ولایت بودنتون میزنه بیرون. شما ولایت و رهبری را فقط برای جذب رای خواستید و الان هم در وقاحت و پستی روی فتنه گران و سایر دشمنان داخلی و خارجی را سفید کردید چرا که آنها حداقل علنا اعلام کردند که اصل نظام و ولایت را هدف گرفته اند اما شما از پشت خنجر میزنید در حالیکه اگر نزد افراد ناآگاه هم آبرویی دارید بدلیل دم زدن از رهبری است. الحمدلله همین الان هم چهره واقعی شما خوارج تا حد زیادی برای خیلیها مشخص شده اما آن روزی که پرده نفاق از چهره کریه شما بیفتد عاقبتی بهتر ار بنی صدر و اطرافیانش نخواهید داشت.
Iran, Islamic Republic of
کجا رهبری به احمدی نژاد حکم حکومتی داد؟ چرا چرندیات عمارنمایان را بدون دلیل قبول می کنید؟
در جریان استعفای مصلحی ، رهبری به آقای مصلحی گفتند استعفایت را پس بگیر. کجا جکم حکومتی بود؟
Iran, Islamic Republic of
وقاحت ، پستی، خوارج، نفاق، چهره کریه، ضدولایت
ببین کی ها شدند ولایتمدار!
دیگه به ضدولایت احتیاجی هست؟
Iran, Islamic Republic of
ملت برزگ ایران هم از این وضعیت حاکم کشور که فساد و پارتی، رانت فرا گرفته راضی نیستیم.
درود بر احمدی نژاد که حرف دل مردم را می زند.
امام خامنه ای هم امروز همین فرمایش را داشتند که ملت از فساد بیزار است.
Iran, Islamic Republic of
چرا کسی زنگنه وآخوندی وظریف را کنار نمی گذارد!!!
Iran, Islamic Republic of
آغاز انحراف
یا بروز انحراف
سرباز م
Iran, Islamic Republic of
برادر طالب حقیقت جونم برات بگه که در تاریخ ۳۱ فروردین احمدی نژاد وارد سنندج شد. (افتاب نیوز)در تاریخ ۱ اردیبهشت احمدی نزاد برا افتتاح مسکن مهر(قوطی)وارد ایلام شد اگه خواستی بقیه اش رو هم میگم.حق نگهدار
براي انانكه طالب حقيقت اند
Iran, Islamic Republic of
سرباز م، سلام
كامنت 19:24 را من ننوشته ام. ضمناً خانه نشيني دكتر احمدی نژاد قابل انكار نيست.
مويد باشيد
سرباز
Iran, Islamic Republic of
برادر طالب حقیقت من بهت ادرس میدم که اصلا چنین موضوعی صحت ندارهباز شما میگید خانه نشینی!!!!!دقیقا مثل اون که میگفتن جریان انحرافی!!!!!هنوز که هنوزه هم نمیگن انحراف از چه؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دروغ !
در همان ایام 30 فروردین تا یازده اردیبهشت هم سفر استانی دولت در جریان بود ، هم دریافت استوارنامه سفیر، و هم برخی کارهای دیگر.
به علاوه
یک دروغ دیگر،
رهبر انقلاب این امر را که رییس جمهور حرف رهبری را گوش نکرده، بی پایه و اساس معرفی کردند.
دروغ؟ آن هم به بهانه ولایتمداری؟؟؟؟
سرور
Iran, Islamic Republic of
طالبی جان
مورد اول را که احمدی نژاد نگفت دروغ می گویی بقیه هم چرند بود‌.حقد و کینه هم حدی دارد.
برای آنانکه طالب حقیقت اند
United States
سلام سرور جان
یک مثبت برای شما ثبت کردم (پنجمین مثبت تا این لحظه) از فرصتی که به من دادید تا توضیح دهم ممنونم. و اما توضیح بند 1:
اولاً لیستی که نوشته ام تماماً اعمال شخص آقای دکتر احمدی نژاد نیست. کارها و گفته ها و اوضاع و احوالی است که در زمان ایشان و توسط ایشان یا اطرافیان ایشان یا مسئولین دولت ایشان یا سیستمی که ایشان بنا کردند و ... ایجاد شده است و فکر می کنم امام(ره) ار بابت آن ناراضی باشند.
و اما بند 1: بعد از اینکه آقای مشایی گفت با مردم اسرائیل دوستیم آقای دکتر احمدی نژاد 28 شهریورماه 1387 در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود، تمام قد از اظهارات مشایی دفاع کرده و آن را به طور کامل تبیین و سیاست دولت دانست: «حرف آقای مشایی حرف دولت است» [!!] سپس تأکید کرد: «ملت ما و ملتها با مردم مشکلی ندارند، ما برای رژیم صهیونیستی دولتی نمیشناسیم. ما دولتی به نام اسرائیل به رسمیت نمیشناسیم. اما ما حساب مردمی که به دروغ به آن‎جا آورده شده و سپر بلا شده اند، را با شبکه رژیم صهیونیستی جدا می دانیم.» دقیقاً فردای مصاحبه مطبوعاتی رئیس جمهوری، مقام معظم رهبری در خطبه‎های نماز جمعه تهران در تاریخ 29 شهریور 1387 فرمودند: «یک نفر پیدا می‎شود درباره‏ مردمى که در اسرائیل زندگى می‎کنند، اظهار نظرى می‎کند. البته این اظهار نظر، اظهار نظر غلطى است. این که گفته شود ما با مردم اسرائیل هم مثل مردم دیگر دنیا دوستیم! این حرف درستى نیست؛ حرف غیرمنطقى‏ اى است."
حالا سوال من این است: آیا امام(ره) از پیام دوستی با مردم اسراییل راضی است؟ اگر همین حرف را سیدمحمدخاتمی گفته بود شما چه می کردید؟ بگذریم، امیدوارم شبهه بند 1 برطرف شده باشد. چون فرمودید در الباقی موارد هم مانند این بند چرند گفته ام لطفاً دقیقاً بفرمایید کدام بند تا توضیحات لازم را تقدیم کنم باشد که مقبول خاطر عزیز شما واقع شود. از الان هم قول میدهم هر کامنتی روی صحبتهای من بگذارید یک مثبت مهمان بنده خواهید بود.
یا علی
سرور
Iran, Islamic Republic of
از مثبت دادنتان شرمسارانه تشکر.
در ضمن دروغ نگوییم. همین.
Iran, Islamic Republic of
آقای حقیقت گو، قبلا پرچمتون پرچم ایران بود. چی شد یهو شد پرچم آمریکا؟ 🤔🤔
برای آنانکه طالب حقیقت اند
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست 11:23
وقتی در مورد موضوعی تحقیق می کنم برای دریافت نتایج کاملتر از وی پی ان، استفاده می کنم. ضمناً من ادعای حق گویی و حقیقت گویی ندارم اما مطالبم برای آنانکه به دور از حب و بغضهای جناحی چپ و راست، طالب حقیقت هستند قابل استفاده است.
Iran, Islamic Republic of
سلام. فهمیدم از وی پی ان استفاده می کنید. اتفاقا کاملا منتظر همین توجیه هم بودم. :) ولی می خواستم با زبون خودتون بگید. اینکه شما به خودتون اجازه میدید برای یافتن حقیقت، فیلترینگ که قانون کشور هست رو زیر پا بگذارید، توجیه خوبی نیست. من هم مدت بسیار کوتاهی با همین توجیه از وی پی ان استفاده کردم. اما بعد از مدتی از خود پرسیدم، "آیا این درست است؟ گیرم که از نظر من فیلترینگ بعضی سایت ها درست نیست و فیلترینگ قانون بدی است. آیا من حق دارم قانون را زیر پا بگذارم و آن را دور بزنم؟" وقتی من به عنوان یک شهروند عادی به خود اجازه میدهم قوانین را رعایت نکنم، یک مسئول و مقام رده ی بالا هم به خود اجازه میدهد به هر دلیلی و با هر توجیهی، اختلاس کند، رانت خواری و ویژه خواری کند، قوانین را تفسیر به رای کند و قس علی هذا. قوانین خوب یا بد باید محترم شمرده شوند و اگر قانونی واقعا یک قانون بیجا، اضافه یا خلاف منافع عمومی است باید از طریق مطالبه ی صحیح مردمی، مورد اصلاح و بازبینی قرار گیرد. در هر صورت من اکنون هم بدون استفاده از وی پی ان تحقیقات خود را ادامه می دهم و به سایت های بسیاری نظیر فوربز، ایندیپندنت، بی بی سی انگلیسی، گاردین و ... دسترسی دارم و سعی می کنم تحلیل ها و نظرات مختلف را بررسی کنم. در هر صورت معتقدم قانون گریزی نباید در کشور نهادینه شود. آنچه باید نهادینه شود رعایت قوانین و اصلاح قوانین نامناسب است. در پایان یک نکته هم اضافه کنم که بسیاری کشورها فیلترینگ دارند، فقط سیطره و حوزه و وسعتش متفاوت است.
با تشکر
حسین
Netherlands
عزیزان : سرور و عزیزی که برای طالب حق می نویسد ، سلام . بحق شما سروران در راه جهاد امر بمعروف بسیار تلاش می کنید و اجر همه با خود جناب حق.
تعداد معصومین مشخص است و بقیه خطا کار یا غافل ، یا کم کار یا ... هستیم. شاید بهتر باشد که بجای جانب داری و خرده گیری در همان جهت امر بمعروف و نهی از منکر حرکت کنیم.
تصمیمات ما تا حدودی متاثر از شرایط است و در نزد خدای متعال متکی به نیت. شرایط تاریخی را مجسم کردن بسیار مشکل و حتی غیر ممکن است و نیت را هم فقط خدای متعال می داند و بس.
لذا عرض می کنم که همه در سرزمینهای اشغالی آب به آسیاب دشمن می ریزند ، حتی فلسطینی مسلمانی که برای حفظ خانواده باید اجیر دشمن شود. این هم تا حدودی به روابط ما مسلمانان با یکدیگر بستگی دارد که اگر با هم باشیم برادرانمان کمتر اشتباه می کنند و کمتر در شرایطی قرار می گیرند که هیچ راهی نیست بجز راه خطا( آچمز).
...
Iran, Islamic Republic of
حالا خوبه خودشان اعتراف می کنند که طرف گفته اصلا دولتی به اسم اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم ، آن وقت از زبان همین آدم می گویند : با مردم اسراییل دوستیم!
دروغ! تحریف!
Iran, Islamic Republic of
خب گفته دولتش رو به رسميت نميشناسيم اما با مردمش دوستيم. گفته ديگه.
Iran, Islamic Republic of
توجیه باحالی بود!! حالا خوبه اون برادری که این موضوع رو مطرح فرموده، خودش اذعان کرده که چنین عبارتی بکار برده نشده است.
بگذریم از این که برادران فقط جمله رهبری درباره غلط بودن دوستی با مردم اسراییل رو مورد توجه قرار داده اند و حداقل سه بار تاکیدمعظم له درباره خاتمه دادن به این بحث را درهمان خطبه به عمد فراموش کرده اند! یعنی کلام رهبری برایشان تا جایی قداست دارد بتوانند از آن برای اطفای کینه هاشان نسبت به احمدی نژاد بهره بگیرند . در غیر این صورت ترجیح می دهند خودشان را به نشنیدن بزنند ؛ درست عین رفتارشان درباره افسانه ماسونی خانه نشینی که عبارات صریح رهبری را فراموش کرده اند و درعوض ادعا می کنند :"خانه نشینی قابل انکار نیست" . حکایت شده فردی گفته بود فاصله زمین تا ماه فلان قدر است و هرکی قبول ندارند برود متر کند!!
Iran, Islamic Republic of
اگه تایه ماه دیگه هم انشا بنویسی نمی تونیثابت کنی احمدی نژاد مردمی وپاکدست نبود وبا کفش روفرش خونه مردم راه نمی رفت۰۰۰۰۰
صادق ذوالفقاری شاهینشهر
Iran, Islamic Republic of
کاربری ک میگی هرکه طالب حقیقته بیاد تا واسش حقیقت رو بگی، کاری به عریضه نویسیت ندارم.؛ ولی

اولا دلار رو محمود ۳۱۵. تومان تحویل داد..( همونجور ک خاتمی دلار رو نزدیک ۲۷۰ ، ۲۸۰ گرفت رو نزدیک ۹۰۰ تومان تحویل داد)

دوما محود نگفت با مردم اسراییل دوستیم، دروغ نگو!

در آخر ای مثلا حقیقت گو.. شما از خیانت و فتنه بپا کردن اون اصلاح طلبانی ک سنگشون رو به سینه میزنی هم بگو عزیزم. آمار و ارقامت از گفته های همون الگوهاته..

ی خورده از خودت حرف بزن ن هرچی ک معاون اول دولت محبوبت میگه...
United Arab Emirates
قیمت دلار
خاتمی ۴۷۵ تومان تحویل گرفت و ۹۰۴ تومان تحویل داد یعنی افزایش ۹۰%
احمدی نژاد ۹۰۴ تومان تحویل گرفت و ۳۶۰۰ تحویل داد یعنی افزایش ۲۹۸%
روحانی ۳۶۰۰ تومان تحویل گرفت و الان ۴۶۰۰ تومان است یعنی افزایش ۴۰% البته دولت روحانی هنوز پایان نیافته
پس دوستان لطفا تعصبی صحبت نکنید
Iran, Islamic Republic of
هه. آماراتون هم مثه خودتونه... تعصب رو شما دارین ک این همه خدمت دولتهای نهم و دهم رو نمیبینین...آره محمود هم میتونست مملکت رو بخوابونه تا دلار قیمتش راکد بمونه ...

تو اگه بدونی رشد ناخالص ملی چیه بعد بری ببینی تو سال ۹۱ و اوج تحریم ها رو چ گریدی بوده این حرفهای سهل اندیشانه رو نمیزدی..
برای آنانکه طالب حقیقت اند
United States
جناب ناشناس 21:58
سلام، از کمک و توضیحات دقیق شما خیلی ممنونم.
seed
Iran, Islamic Republic of
درگرانی دلار خوبه هیج کس نقش حمله به سفارت انگلیس را در گرانی دلار به حساب نمی اورد.یکی از افراد رده بالای حفاظت سپاه هم ان زمان توطعه بودن حمله به سفارت انگلیس را تایید کرده بود.بعد اگر در دوره احمدی نزاد دلار گران شد حداقلش این بود که انرزی حسته ای حفظ شده بود.نه اینکه تک تک پیچ و مهره هاش را خودمان باز کنیم.
Iran, Islamic Republic of
نقش خانواده هاشمی فتنه یک ساله موسوی و کروبی با همکاری مثلث آمریکا انگلیس و ررژیم جعلی و به خصوص نقش صرافی ... خسین فریدون و صفدر حسینی و سایر ... برای انتقام از رییس جمهور وقت و مردمی که میلیونی به وی رای داده بودند در گرانی دلار فراموشت شد که اگر این همه خیانت در هر دولت دیگر اتفاق می افتاد قطعا سقوط می کرد.
Iran, Islamic Republic of
مهدی هاشمی توسط دادگاه محکوم شد الان هم‌زندانش را میکشه هاشمی رفسنجانی مرد اول انقلاب بعد از امام نرفت بگه‌خط قرمز من هست و نره . فریدون توسط دادگاه در حال محاکمه هست ولی روحانی نرفت بگه خط قرمز من هست و ........... برادر جهانگیری الان در زندان هست شما شنیدید اقای جهانگیری بگه برادرم خط قرمز هست ؟ ولی احمدی نژاد شما کابینه را خط قرمز میدونست . اقای عزیز بقایی در دادگاههای همین کشور به ۶۰ سال زندان محکوم شده . ببینید چیکار کرده .........متاسفم که برای ۲ زار پول که احمدی نژاد از بوجه مملکت بهتون می بخشید چشمتون رو حقیقت بستید . خیانتی که احمدی نژاد در ۸ سال به ایران کرد در تاریخ ثبت خواهد شد .
سرباز
Iran, Islamic Republic of
برادر بقایی ۶۰سال محکوم نشد ۶۳ سال محکوم شده است
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز پیامارو سانسور نکن
Iran, Islamic Republic of
باقیمانده پیام بقایی رو هم بذار
Iran, Islamic Republic of
چرا آمار دلار در دولت مرحوم هاشمی را سانسور می کنید ایشان نرخ دلار را 70 تومان تحویل گرفت و 450 تومان تحویل داد و نرخ دلار رسمی در دولت ایشان از 7 تومان به 144 تومان رسید یعنی 21 برابر شد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
در دوره آقای خاتمی سیاست تک نرخی ارز وجود داشت و تحریم بانک مرکزی و نفت هم وجود نداشت
در دوره احمدی نژاد تا قبل از تحریم ها دولت در یک رکورد بی سابقه قیمت دلاربا شیب بسیار ملایم و بدون تغیرات ناگهانی فقط 33 درصد افزایش پیدا کرد جهش قیمت دلار بیشتر مربوط به تحریم بانک مرکزی و نفت بود
هم اکنون هم دولت مدعی است با برجام توانسته تحریم های بانک مرکزی را از بین ببرد
در مقایسه 4 سال اول دولت احمدی نژاد و روحانی عملکرد روحانی 40 درصد و احمدی نژاد حدود 10 درصد است
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی
با تشکر . مطلب شما از حد نظریه خارج بود خواهشمند است مختصر و موجز ارسال نمایید
بهروز
Iran, Islamic Republic of
بابا خیلی پرتی از مرحله حرف جدیدی نداری.خجالت بکشید اگر یک جو همیت دکتر احمدی نژاد را داشتیدایران گلستان بود بابا برومغز زنگ زده ات را ضد زنگ‌بزن.
تذکر
Iran, Islamic Republic of
...
براستی امریکا و اسرائیل از روی کار امدن کدام دولت و رئیس جمهور احساس خطر کرده و می کنند؟
در تاریخ انقلاب،پاکدست ترین رئیس جمهور و خانواده پس از رهبری کیست؟
نقطه امید محرومان و مستضفان کدام دولت بوده و هست؟
علیرغم اشتباهات اقای دکتر احمدی نژاد، بزرگترین هزینه های اقتصادی،امنیتی و اخلاقی و سلب اعتماد عمومی مردم از نظام و مسئولین را کدام دولتها رقم زدند؟ و کدام دولت و دولتمردان بیشترین تمجید رهبری را همراه خود بخاطر خدمات مخلصانه داشتند؟
.
Iran, Islamic Republic of
معاون دولت اصلاحات عارف بود که بعد از دولت توسط رهبری عضو تشخیص مصلحت نظام شد
معاون احمدی نژاد هم رحیمی بود که به جرم اختلاس الان در زندان است
شما از کدام دولت پاکدست سخن میگویی
Iran, Islamic Republic of
خوب اخوی خاتمی رییس دولت اصلاحات به تشخیص مصلحت نظام راه نیافت هیچ به حضور هم پذیرفته نشد ولی احمدی نژاد به تشخیص مصلحت نظام راه یافت برای عیادت هم به حضور پذیرفته شد
Iran, Islamic Republic of
دقيقاً به اندازه درصد آراء اوس محموت ! بازى روزگار رو مى بينيد ؟!
ali
شما که دارید هی می تازید به احمدی نژاد یک نگاه کن ببین در این دولت 11 و 12 چه کار مثبتی غیر از تحقیر نصیب ملت ایران شده آقایان هر کاری میخواخند بکنند بازهم میرسند به کارهای احمدی نژاد در سوخت ناتوان میشوند کارت سوخت را راه چاره ، در توجیه مردم سهام عدالت و یارانه ، ناتوانی مسکن و را مسکن مهر و زیرساختهای ریلی و راهها و دهها کار ریشه ای دیگر، افتخار ایران بزرگ هسته های و مشکی و فضا و غیره کدام رئیس جمهور خود را بایک کارگر و کشاورز وروستایی همتراز دانسته وبه آن افتخار می کند . برای قضاوت خدا را در نظر داشته باشید هر فردی دارای نقاط قوت و ضعف می باشد اما مقایسه عادلانه آنها جوانمردی است خودتان را بابت حزب و گروه گول نزنید .
Iran, Islamic Republic of
چرند نگو پسرم ! خاتمى خودش نخواست عضو مجمع باشه، اين نكته رو خود زاكانى هم ميدونه، شما ناخواسته دشمن حقيقتيد
Iran, Islamic Republic of
خاتمی بعد از فتنه 88 به مهره سوخته تبدیل شد و دیگه نزد رهبر معظم انقلاب جایگاهی ندارد که به عضویت مجمع منصوب بشود.
Iran, Islamic Republic of
300 نفر از اعضاء دولت اصلاحات هم اکنون جاسوس bbc , voa هستند و این به معنای فساد امنیتی در دولت خاتمی بود.
Iran, Islamic Republic of
قراردادهای خسارت بار کرسنت و استات اویل و توتال و اختلاس شهرام جزایری بخشی از مفاسد دولت خاتمی است و فساد 500 میلیون تومانی رحیمی هم در سال 82 در دولت خاتمی اتفاق افتاده بود.
مجمع
Iran, Islamic Republic of
صفار ، وزیر فرهنگ آقای احمدی نژاد بود که تا قبل آن یک روزنامه نگار و تحلیل گر بود! وحالا عضو مجمع است
دکتر جلیلی دبیر شواری امنیت ملی بود و به عضویت مجمع درامد.
دکتر داوودی معاون اقای دکتراحمدی نژاد بود و الان عضو مجمع و رئیس دفتر آیت الله شاهرودی (ریئس محترم مجمع )است.
میخواهی بقیه رو هم برات لیست کنم در کجا هستند؟
احمدی نژاد گردش نخبگان را باورمند انجام داد اما ...
Iran, Islamic Republic of
از دفتر محترم شیخ حسن بخاطر تجمیع تمام اتهامات پنجساله در چند سطر فوق سپاسگزارم.
براي آنانكه طالب حقيقت اند
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت همه دوستان
از برادران و خواهران عزيزي كه لطف كردند كامنت بالا را مطالعه كرده و منفي زدند خواهش مي كنم كه لطفشان را كامل كنند كه گفته اند "الاكرام بالاتمام"
مقدمتاً عرض كنم كه رأي منفي دو حالت دارد:
1- معتقدند كه مطلبي كه در بندهاي فوق (مثلاً بند 6 يا 7 يا ...) آمده صحيح نيست. يا توسط دكتر احمدی نژاد يا در زمان دولت ايشان اتفاق نيفتاده است.
2- معتقدند مواردي كه در بالا درج شده اتفاق افتاده است اما اتفاقاً موجب خشنودي روح حضرت امام(ره) بوده نه موجب آزردگي روح ايشان.
خواهشمند است در صورت مشاهده هر يك از دو حالت فوق، فقط به منفي زدن اكتفا نفرموده و دقيقاً بفرماييد در مورد كدام بند و از چه بابت مخالفيد. (لطفاً از اظهارنظر كلي اجتناب فرماييد و دقيقاً به شماره بند مورد نظر اشاره بفرماييد تا بتوانيم بحثي مفيد در رابطه با آن بند داشته باشيم و بر غناي مطلب افزوده گردد)
پيشاپيش از لطف شما سپاسگزارم
United Arab Emirates
ما در طول کل این ۴۰ سال بعد از انقلاب فقط یک بار رشد اقتصادی منفی ۵ درصد داشتیم که دوران احمدی نژاد بود
حتی اقتصاددانان طرفدار ایشان نیز به این موضوع اعتراف میکنند
Iran, Islamic Republic of
شما یه جاییتون از وجود مبارک دکتر احمدی نژاد میسوزه آب بریز همون جات
Iran, Islamic Republic of
در طول تاریخ ایران اولین بار در دولت نهم و دهم بود که ماهواره به فضا پرتاب کردیم در زمینه علوم هسته ای و فضایی و نانو و بیو تکنولوژی و صنایع سیمان و فولاد پیشرفت کردیم و رشد علمی کشور جهش فوق العاده ای کرد و بیشترین پروژه های عمرانی و زیربنایی اجرایی و عملیاتی شدند و بودجه طرحهای عمرانی 8 برابر امروز بود.
Iran, Islamic Republic of
نه دیگه
درباره پیشرفت های اون دوره قرار بر سکوته.
مگه دستورالعمل شیمون پرز الکی صادرشده؟
Iran, Islamic Republic of
خوب عزیز هر چی مثلا نقطه ضعف سراغ داشتی کپی پیست کردی انتظار داری منفی هم نگیری؟
احمدینژاد هم یک آدم است مثل بنده و جنابعالی. چرا قبول نمیکنید که راست و چپ، داخل و خارج چوب لای چرخش میگذاشتند و انتظار داشتید که او و دولت جوانش صبر ایوب داشته و جز سمعا و طاعتا نگوید؟ چرا هر ظلم، افترا، تهمت و بایکوت رسانه ای را با بر شمردن این موارد توجیح میکنید؟ بالاخره برای هر جرم و خطایی قانونا و شرعا حدی مشخص وجود دارد. چرا نمیفهمید که حداقل در آن زمان هدف کس دیگری بود و احمدینژاد بهانه؟ چرا از یاد برده اید که گرانی دلار دلیل اقتصادی نداشت و حداقل بخشی از تحریمها با درخواست و هدایت داخلیها صورت میگرفت؟ چرا کینه مخالفان وقت که حالا بهشون میگیم اشراف سیاسی و شلوغ بازی های رسانه هایشان را فراموش کرده اید؟ چرا از کار بزرگ سهمیه بندی بنزین که اینجا مجال بحثش نیست و تحریم های مثلا فلج کننده را نا کام و به سخره گرفت و موجب خشم آمریکا و عوامل داخلیش شد چیزی نمیگوئید؟ آیا سمپاشی رسانه های داخلی و مثلا روشنفکران و نشریات داخلی در مورد بنزن موجود در بنزین پترو شیمی بعنوان عامل آلودگی هوا را از یاد برده اید؟ ظاهرا رسوایی اشراف سیاسی با مشاهده وضع آلودگی هوای اینروزها و حرف های صد من یه قاز و افاضاتشان محلی از اعراب ندارد.
آیا انتصاب کینه ورزانه تمام یا 70% مشکلات اقتصادی به سوء مدیریت را حتی توسط برادران مثلا اصولگرا فراموش کرده اید؟
متاسفانه از این موارد زیاد است. واقعیت این است که هزینه زمین زدن احمدینژاد حتی یک روز قبل از پایان ریاست جمهوریش بسیار گران از آب درآمد.
بدهی امروز بانک ها و رکود طولانی اقتصاد که حاصل رکود ساخت و سازاست، نتیجه آن کینه ورزی هاست. عوامل چه کسانی باعث شدند تا در حالیکه چهار ملیون مسکن مهر در حال ساخت بود، بانک ها با سرازیر کردن سرمایه های هنگفت به بازار ملک و مسکن قیمت ها را سه برابر کنند؟ شش سال بهره بالای 20% بپردازند، اصل سرمایه را از دست داده و دولت را وادار کنند تا با سه برابر کردن نقدینگی به آنها تنفس مصنوعی داده و التماسشان کند تا اموال خود را بفروشند؟ آیا جز این است که بانک ها با هدایت همین آقایان به این مهلکه رفته و اکنون چیزی جز طلب و سود خود بابت خدمات انجام شده را نمیخواهند؟ و باز آیا فراموش کرده اید که الباقی سرمایه بانک ها بهمراه وجوه هنگفتی از شهرداری در آن آشفته بازار وارد معاملات طلا و ارز شد تا امروز شما بتوانید مردم فریبانه بگوئید که احمدینژاد دلار، تورم و طلا را فلان قدر تحویل گرفت و فلان قدر تحویل داد. و نیز کس دیگری باز هم فریبکارانه ادعا کند که تورم را از 40% به 8% رسانده حال آنکه به هر حال آن تورم قابل دوام نبود حتی اگر چوب خشکی مصدر امور بود.
از نظر این حقیر این سنگ اندازیها باعث شد تا درستی یا نادرستی طرح هایی مانند مسکن مهر و هدفمندی یارانه ها در پرده ابهام قرار گرفته و مسکن و یارانه همچنان از مشکلات مهم و لاینحل کشور باقی بمانند.
البته آنچه بر شمردم بخشی از هزینه های مادی زمین زدن احمدینژاد بود. شاید فکر کنید که اینهمه به دست آوردهای معنویش می ارزد. ولی بدانید که خیری در دست آوردی که با توطئه، دروغ و نیرنگ بدست آمده باشد متصور نیست.
با فرض حسن نیت امثال شما، لطفا بفرمائید با فرمایش امام حاضر مبنی بر اصلی، فرعی کردن مسائل و بصیرت افزایی چه رفتاری کردید که حال و روزمان این شده؟
برای آنانکه طالب حقیقت اند
Iran, Islamic Republic of
سلام بر ناشناس 23:36
عزیزم اگر درست متوجه شده باشم شما معتقدید نکات بسیار منفی که در دوران حکومت آقای احمدی نژاد به چشم میخورد تقصیر دشمنان است. بینی و بین الله کمی از تعصبات جناحی فاصله بگیر تا یه دفه دیگه موضوعات رو سریع با هم مرور کنیم ببینیم چی از توش در میاد...
برای آنانکه طالب حقیقت اند
Iran, Islamic Republic of
کامت بالایی کامنت خیلی طولانی و تحلیلی بود که در آن یکایک بندهای کامنت قبلی ام مورد بررسی قرار گرفته بود و اینکه کدام می تواند تقصیر دیگران باشد و کدام قطعاً تقصیر آقای دکتر احمدی نژاد و تیم ایشان است. (مثل ادعای دوستی با مردم اسراییل، رجعت قطعی هوگو چاوز، یکشنبه سیاه، ادغام سازمان حج در گردشگری، قهر 11 روزه، زمینهای قشم، توافقنامه با بابک زنجانی، سوآپ نفت شمال، درخواست حضور زنان در استادیوم فوتبال، واریز 16 میلیارد و ...) بحث خوبی بود و برای تنظیمش خیلی زحمت کشیدم اما خب خیلی طولانی شده بود و لذا به مسئول درج کامنتها حق میدهم که فقط پاراگراف اول آن را منعکس کرد. باز هم خیلی ممنون.
روز جمعه خوبی داشته باشید
Iran, Islamic Republic of
دکل دزدی نفتی کار اصلاح طلبان بود و پسر مهاجرانی وزیر دولت اصلاحات در این رابطه دستگیر شده است و اختلاس 12000 میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان هم در دولت یازدهم اتفاق افتاد و تمام افراد بازداشت شده در این اختلاس منصوب دولت یازدهم بودند و خاوری هم در سال 84 در ستاد انتخابات مرحوم هاشمی فعال بود و عکس های بابک زنجانی هم با خاتمی و هاشمی در اینترنت موجود است و در ضمن بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت یک بیستم خسارت کرسنت زنگنه هم نیست .
برای آنانکه طالب حقیقت اند
Iran, Islamic Republic of
سلام بر ناشناس 13:47
عزیزم برای نتیجه گیری بهتر از بحث، فعلاً فرض می کنیم تمام اختلاسهای و غارتگریهای انجام شده در زمان آقای دکتر احمدی نژاد تقصیر جاسوسهای سیا و موساد بوده که در سیستم نفوذ کرده بودند. فرقی در نارضایتی امام(ره) از وقایع آن روزگار نخواهد کرد. حالا با اجازه شما کمی هم به جزئیات کامنت شما میپردازم با چند سوال:
1- مبلغ پرونده دکل گم شده چقدر است؟
پاسخ: 87 میلیون دلار و به عبارتی 400 میلیارد تومان
2- وثیقه پسر مهاجرانی در این پرونده چقدر است؟
پاسخ: فقط 200 میلیون تومان! (یعنی وثیقه ایشان، حتی یک هزارم مبلغ پرونده هم نیست!!! پس اختلاس کار کسان دیگری است اما ایشان هم به تخلفی در این پرونده متهم است که چون همین اتهام نیز توسط آقای مسعود میرکاظمی وزیر اسبق نفت وارد شده، محسن مهاجرانی از وزیر دولت دکتر احمدی نژاد به علت افترا شکایت کرده و این شکایت هم اکنون در دست بررسی است. متهم اصلی پرونده دکل نفتی آقای (ط) و 2 متهم دیگر پرونده آقایان (ش) و (م) درحال حاضر در بازداشت به سر می برند)
3- چه میزان از تخلف صندوق فرهنگیان، به صورت وام معدوم الوصول در دولت نهم و دهم انجام شده است؟
پاسخ: 4000 میلیارد تومان
4- در مورد عکس گرفتن بابک زنجانی با افراد مختلف نظری ندارم اما در مورد خسارت کرسنت حتماً به کامنتهای این حقیر سراپا تقصیر در لینک ذیل مراجعه فرمایید. (ذیل خبر "صادرات یک میلیارد و ۸۷۵میلیون دلار گاز مجانی به ترکیه؛ دادیم، رفت!") انشاءالله مفید خواهد بود. لینک:
https://www.jahannews.com/news/589019/%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%DB%B8%DB%B7%DB%B5%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%85-%D8%B1%D9%81%D8%AA
موید باشید
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز طالب حقیقت اگر اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان مربوط به دولت دهم بود چرا آقای روحانی ماله بر آن کشید و با اعتراض به منتقدین گفت اسم وام معوقه را می گذارند اختلاس . عزیزم آیا بندهای دیگر کامنت جنابعالی هم اینچنین است . می توانی در فضای مجازی دقیقا کلیپ گفته آقای روحانی را پیدا کنی
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای طالب حقیقت شما در یکی از کامنت ها فرمودید در زمان احمدی نژاد هنوز تحریم ها خیلی زیاد نبودو در آمد کشور هم خیلی زیاد تر بود(برداشت منطقی از صحبت شما این است که بعد از احمدی نژاد تحریم ها زیادتر شده ) بنده این را می پذیرم از طرفی دولت روحانی مذاکرات برجام را با هدف رفع تحریم ها شروع کرد و رهبر نیز بر این تاکید فرمود قریب به این مضمون که اگر تحریم ها برداشته نشود برجام نتیجه ای ندارد ولی دوست عزیز الان دولت آقای روحانی ادعا دارد که تحریم ها برداشته شده کدام یک را بپذیریم فرمایش شما را یا ادعای دولت را . انتقاد ما هم به دولت روحانی این است که چرا مذاکرات برجام را با عجله پیش بردند و قبل از اینکه طرف مقابل به تعهدات خود عمل کند اینها تمام تعهدات را یک طرفه انجام دادند
براي آنانكه طالب حقيقت اند
Iran, Islamic Republic of
جناب برادر "بي سواد"
سلام مجدد
جمله من اين بود: "با اینکه در دولت نهم تحریمها خیلی جدی نبود و درآمد کشور در حد فوق افسانه ای بود اما ضریب جینی (شاخص شکاف طبقاتی) برخلاف شعار دولت رشد کرد." (نگفتم تحريمها بعد از دولت دكتر احمدی نژاد جدي شد. گفتم بعد از دولت نهم جدي شد)
خيلي مخلصيم
براي آنانكه طالب حقيقت اند
Iran, Islamic Republic of
دوست "بي سواد" عزيز، سلام
در گزارش تحقيق و تفحص مربوطه مشخص است كه كل 15000 ميليارد تومان (به قول بعضي 12000 ميليارد) اختلاس نيست بلكه بخش اعظم آن تخلف است و بخشي ديگري معوقات كه از اين معوقات 4000 ميليارد تومان آن مربوط به سالهاي 86 الي 92 مي باشد.
ارادت
Iran, Islamic Republic of
برتدر طالب حقیقت استاد ماس مالی هستی تبریک
احسان
Iran, Islamic Republic of
طالب حقیقت جوی عزیز
خیر درست متوجه نشدی. در جایی گفتی زحمت زیادی برای جمع آوری اطلاعات و تحلیل انجام داده ای و از درج بخشی از مطلب طولانیت تشکر کرده ای. بنده تحلیلی ندیدم و اگر هم بوده، بیانات رهبری در آخرین دیدارشان در جلسه وداع با دولت دهم در آن جایی نداشته.
بنده در مطلب خود فقط یکی دو مورد از فرآیندهای دشمنی هدایت شده و با نیات بهره برداری مادی بعدی با احمدینژاد را که در میان فرآیند های متعدد دشمنی، نقش تعیین کننده ای در وضعیت اقتصادی امروز ما را دارد توضیح دادم و امیدوارم با دقت بیشتری مرور فرمائید. ضمن اینکه سئوال پایانی و اساسی بنده را در مورد رهنمود رهبری را بی پاسخ گذاشتید و لذا جناحی نبودن خود را را هم زیر سئوال بردید. البته این یک سئوال است و اتهامی در کار نیست.
...
برای آنانکه طالب حقیقت اند
Iran, Islamic Republic of
سلام بر آقا احسان گل
بنده کامنت شما را پیدا نکردم. فکر کنم بدون ذکر اسم کامنت گذاشته اید. ضمناً شما گفته اید از من تحلیلی ندیده اید. خب من هم ندیده ام. چون عرض کردم بدلیل طولانی بودن آن، چاپ نشده است! البته برای جمع آوری اطلاعاتش خیلی زحمت نکشیدم (چون بایگانی خوبی دارم) اما برای تایپش چرا! بگذریم، اگر کامنت شما را با توجه به اشاره تان به رهنمود رهبری درست تشخیص داده باشم مواردی را عرض می کنم:
در کامنتتان در مورد دشمنی و چوب لای چرخ گذاشتن چپ و راست علیه دولت احمدی نژاد صحبت کردید ولی هیچ سندی را ارائه نکردید. لطفاً مستند صحبت کنید. اگر صرفاً مخالفت و نقد و انتقاد دیگران مد نظر باشد که اصلاً موضوعیت ندارد. لذا لطفاً دقیقاً بفرمایید آقای دکتر احمدی نژاد دقیقاً قصد داشته در رابطه با چه موضوعی چه کاری انجام بدهد و چه کسی از چه جناحی به چه طریقی در چه حدی توانسته مانع تحقق برنامه دکتر بشود. خیلی ممنون.
والسلام
احسان
Iran, Islamic Republic of
از پاسخ شما میشود فهمید که مورد را درست پیدا کرده اید.23:36 مورخ19/11
اگر بایگانیتان مکتوب است که هیچ ولی اگر از کامپیوتر استفاده میکنید لازم نیست زحمت تایپ کردن بکشی. یک صفحه باز کن و مطالب را توی آن کپی پیست و مرتب کن. صفحه تهیه شده را میتوانی همه جا از جمله اینجا هم کپی پیست کنی.
چوب لای چرخ گذاشتن که همیشه به معنی متوقف کردن نیست. بنظر شما بسیج روزی نامه ها و سایت ها و سمپاشی بدون سند علیه بنزین پتروشیمی و نهایتا توقف آن در دولت 11 به همان بهانه ها نیاز به سند دارد؟ سرمایه گذاری کلان بانک ها در ملک و مسکن و سه برابر شدن قیمت آن و گیر کردن پول بانک ها در ملک و مسکن چطور؟ التماس دولت حاضر به بانک ها برای فروش اموال هم سند میخواهد؟ صرف وقت برای مسائل کم اهمیت و تصویب قوانین خاص علیه دولت دهم هم سند میخواهد؟ جلوگیری از ادامه طرح هدفمندی توسط مجلس به بهانه واهی عدم پرداخت سهم صنعت هم سند میخواهد؟ در حالیکه سهم صنعت بصورت یارانه سوخت پرداخت شده بود.
ولی بنده از شما نه سند که توضیح خواستم که در مورد اصلی فرعی کردن مسائل که رهنمود رهبری بود چه کردید؟ که البته تا این جای کار پاسخگو نیستید. و این مهم هرآنچه را رشته اید پنبه میکند.
Iran, Islamic Republic of
ماجرای کودتای ارزی سال 90 رو هم بفرمایید که بعضی ها در جلسه شورای پول و اعتبار - زمان سفر خارجی رییس جمهور- سود بانکی را که به 14 درصد کاهش پیدا کرده بود به 21 درصد افزایش دادند . و سپس رفقایشان با خرید کلان سکه و ارز و تلاش برای افزایش قیمت آن و جوسازی سنگین و لحظه به لحظه رسانه ای، موفق شدند امضای آن مصوبه ننگین را به رییس جمهور تحمیل کنند .
اصولا تخصص دوستان آن است که خودشان طالب چیزی نیستند، اما برای طالبان حقیقت شبهه پراکنی می کنند . دروغ یا تحریفش مهم نیست . شکل مار را که بکشی ، به نظر رفقا مردم همان را می پسندند.
مثلا می گویند احمدی نژاد دلار 3600 تومانی تحویل دولت روحانی داده؛ حالا کی حاضر است برود جستجو کند و ببیند که قیمت رسمی دلار در مرداد 92 چقدر بوده : 2650 تومان . اصحاب دروغ و تحریف کارشان را از بزرگانی در مغرب زمین یاد گرفته اند .مثلا یکی اش این که : حقیقت را بگو اما نه همه اش را ؛ فقط آن مقدارش که منافع و اهداف تو را تامین می کند . دروغ را آنقدر تکرار کن و آنقدربزرگ بگو تا کسی جرات نکند باورش نکند!
براي آنانكه طالب حقيقت اند
Iran, Islamic Republic of
سلام مجدد بر احسان خان
متأسفانه توضيحات انتهاي كامنت قبلي ام كه مي توانست خيلي مفيد باشد حذف شده. اشكالي ندارد. فرموده ايد:
"سمپاشی بدون سند علیه بنزین پتروشیمی و نهایتا توقف آن در دولت 11 به همان بهانه ها نیاز به سند دارد؟"
پاسخ:نياز به سند ندارد چون هيچ ربطي ندارد! ما در مورد كارهايي كه در دولت يازدهم متوقف شده اند صحبت نمي كنيم در مورد اقداماتي كه آقاي دكتر احمدي نژاد قصد داشته انجام دهد و ديگران مانع شدند صحبت مي كنيم.
سخن شما: "سرمایه گذاری کلان بانک ها در ملک و مسکن و سه برابر شدن قیمت آن و گیر کردن پول بانک ها در ملک و مسکن چطور؟"
پاسخ: بعله كه سند ميخواهد! كي گفته سه برابر شدن قيمت ملك و مسكن تقصير بانكها است؟ دقيقاً بفرماييد حجم نقدينگي كه از طرف بانكها به بازار مسكن و ملك تزريق شده چقدر بوده؟ حجم كل بازار چقدر بوده؟ سهم بانكها از كل بازار چند درصد بوده؟ و ... بله دوست عزيز. اتهام زني چه ناموسي باشه چه اقتصادي سند ميخواد. اونم سندي كه توش عدد و رقم و ضرب و تقسيم باشه.
سخن شما: "صرف وقت برای مسائل کم اهمیت و تصویب قوانین خاص علیه دولت دهم هم سند میخواهد؟"
پاسخ: آره عزيزم! اينم سند ميخواد! مجلس عليه دولت قانون تصويب كرده؟ اونم "قوانين خاص"؟! كي؟ كجا؟
سخن شما: "جلوگیری از ادامه طرح هدفمندی توسط مجلس به بهانه واهی عدم پرداخت سهم صنعت هم سند میخواهد؟ در حالیکه سهم صنعت بصورت یارانه سوخت پرداخت شده بود."
پاسخ: مجلس از طرح هدفمندي جلوگيري كرد؟ كاشكي اينجور بود كه گفتيد اما متأسفانه اينجور نيست. حالا بگذريم. مي رسيم به اين جمله شما: "سهم صنعت به صورت يارانه سوخت پرداخت شده بود"[!!] احسان جان، دولت دهم ماهيانه 3400 ميليرد تومان يارانه نقدي ميداد. اگر 32 ماه يارانه نقدي دولت دهم رو حساب كنيم بيش از 100 هزار ميليارد تومان ميشه ؟ چون ميزان يارانه توليد 60% يارانه نقدي مردمه (30 درصد يارانه كل نقدي و دولت و توليد) پس بايد دولت بيش از 60 هزار ميليارد تومان يارانه توليد داده باشه اما حتي اگه ادعاي آقاي دکتر فرزین، دبیر ستاد هدفمندسازی یارانه ها در دولت دهم را بپذيريم، يارانه توليد پرداختي توسط دولت حدود 23000 ميليارد تومان بوده كه از نصف اون چيزي كه بايد باشه هم خيلي كمتره. البته در همين عدد و رقمي هم كه آقاي دكتر فرزين اعلام كردن جاي بحث زياده.
موفق و مويد باشيد انشاءالله
احسان
Iran, Islamic Republic of
پاراگراف سوم خود را مجددا بخوانید و توضیح دهید و روشن کنید بالاخره راجع به چه چیزی صحبت میکنید. تا حالا که بی سند همه حرفها راجع به احمدینژاد درست بوده و سند هم نمیخواسته. چطور شده حالا به سند سند افتادید.
فراموش کنید. فکر کنید که اصلا سندی در کار نیست. شما همان بند آخر مربوط به چگونگی اطاعت از رهنمود رهبری مبنی بر اصلی فرعی کردن مسائل را توضیح بدهید. سندی هم از شما نمیخواهم.
ناگفته نماند که این حقیر به آقای احمدینژاد و برخی اطرافیان انتقادات جدی دارم که جنسش اساسا با انتقادات شما متفاوت است. انتقاد جدی این حقیر استفاده از تریبون و امکانات دستگاه اجرا برای نشر برخی بحث های عقیدتیست. و شاید امروز چوب همانکار را میخورد و نیز شاید این چوب خوری تداوم یابد. این انتقادات نه تنها به دولت های او که حدااقل تا زمانی، انقلاب را به ریل اصلیش باز گرداند بلکه بسیار شدیدترش به دیگر دولت های پس از انقلاب و خصوصا اولین دولت بدعت گذار نیز وارد است. دولت جایگاه اجراست و نه ایده پردازی و تغییر مسیر که تا کنون شاهد بوده ایم، هر چند حق. یکبار مفصل تر نوشتم و جهان نشر نداد. پس تکرارش بیفایده است.
بهر حال قاطی کردن حق و باطل و سفسطه بنفع هیچکس از جمله خودتان نیست.
خود و شما را البته اگر راضی باشید بخدا میسپارم
Iran, Islamic Republic of
عزیزم مشکل اینه که خانواده... از خودشون ردی باقی نمی گذارند.
بعنوان نمونه به توطئه این خانواده شریف!! در موضوع گاز ترکمنستان مراجعه بفرمایید تا متوجه شوید برای مبارزه با دولت مخالفشان چطور با عربستان و ترکمنستان علیه مردم خودشان تبانی کردند.
نگاهی به آرشیو غنی خود بیاندازید. حتما شواهدش را پیدا می کنید.
موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
برادر طالب حقیقت. یعنی دولت اصلاحات شما ضعف نداشته؟احمدی نژاد هسته ای رو پلمپ کرد؟برادر کمی فکر هم بکن
United Arab Emirates
البته این هم نگفتی که پراید ۶ میلیونی را در عرض سه ماه تبدیل به ۲۲ ملیون کرد
این هم یکی از معجزات احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
این معجزه نبود حاصل خیانت اصلاحطلبانی بود ک رفتن کنگره و دولت امریکا و پارلمانهای اروپایی رو دور زدن تا از همه جهات تحریم بشیم.. هرچند ک الان هم دست از خیانت برنمیدارن
United Kingdom
این همه احتلاس و دزدی هم حاصل کار اصلاح طلبان و کنگره امریکا بود ؟ اختلاسها از... همه کار امریکا بود
Iran, Islamic Republic of
رکورد اختلاس با رقم 12000 میلیارد تومان در دولت یازدهم شکسته شد این رقم در طول تاریخ ایران بی سابقه بود.
Iran, Islamic Republic of
این که چیز جدیدی نیست در دولت روحانی هم در عرض سه ماه قیمت سانتافه از 160 میلیون تومان به 360 میلیون تومان رسید در دولت خاتمی هم قیمت پیکان دو برابر شد.
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز اسفند ۹۱ من پراید خریدم ۸ میلیون
Iran, Islamic Republic of
در جواب نظر ۱۸:۰۳
لطف کنید برای مورد اول سندی معتبر بیاورید مبنی بر اینکه آقای احمدی نژاد گفته "ما با مردم اسرائیل دوستیم." لطفا دقیقا همین جمله را شامل باشد. ممنون میشم.
در مورد نرخ ارز و تورم هم در زمان ایشان باید کارشکنی های ابرقدرت های خارجی و نوکران داخلی شان بررسی شود. البته ضعف های تیم اقتصادی دولت هم باید بررسی شود، اما در جهت اصلاح امور در آینده نه در جهت تخریب و بازی های سیاسی. یادتون هست که همین امروز در جهت حمایت از برخی از وحدت ملی سخن می گفتید که؟ بالاخره قسم حضرت عباس یا دم خروس؟ استاندارد دوگانه؟
برای انانکه طالب حقیقت اند
United States
دوست ناشناس 23:30 سلام
اگر منظورتان دقیقاً همین واژه ها با همین ترتیب باشد ("ما با مردم اسرائیل دوست هستیم") عرض می کنم که هیچکس دقیقاً از این ترکیب استفاده نکرده است حتی آقای مشایی! دقت فرمایید جمله آقای مشایی این است: «ما با مردم آمريكا و اسرائيل دوست هستيم»، پس می شود گفت آن جمله را آقای مشایی نگفته چون در جمله آقای مشایی هم آمریکا هست و هم اسراییل اما در جمله فوق فقط اسرائیل دیده می شود! وقتی خبرنگاری مدتی بعد از اعتراضات مردم و مراجع و دلسوزان انقلاب به آقای مشایی از وی در باره جمله اش توضیح خواست، آقای مشایی تأکید کرد: "براي هزارمين بار و قوي‌تر از گذشته اعلام مي‌كنم كه ما با همه مردم دنيا دوست هستيم حتي مردم آمريكا و اسرائيل" مشاهده میفرمایید که هنوز آن جمله که بالا نوشتیم "دقیقاً" گفته نشده. بعد دوباره مملکت شلوغ شد و سرانجام خبرنگاران به آقای احمدی نژاد مراجعه کردند و نظر ایشان را در مورد جمله آقای مشایی پرسیدند اینبار نیز آقای احمدی نژاد خیلی محکم گفت «حرف آقای مشایی حرف دولت است» (یعنی حرف بنده است وگرنه میدانیم تمام وزرا به آقای مشایی معترض بودند) وقتی کار به اینجا رسید دیگر رهبر انقلاب سکوت را جایز ندانستند و فردای همان روز فرمودند "البته اين اظهار نظر، اظهار نظر غلطي است. اينكه گفته شود ما با مردم اسرائيل هم مثل مردم ديگر دنيا دوستيم اين حرف درستي نيست، حرف غيرمنطقي است" (ملاحظه فرمودید که رهبر معظم نیز دقیقاً جملات آقایان مهندس مشایی و دکتر احمدی نژاد را تکرار نکردند و از واژه های دیگری استفاده کردند) عرض بنده این است که این گفتاری که از طرف آقای رییس جمهور محترم و اطرافیان مورد حمایت ایشان صادر شد قطعاً موجب خشنودی روح حضرت امام(ره) نبود. (البته بنده متوجه نشدم شما در سوالتان دقیقاً به دنبال چه هستید؟ معاون بنده صحبتی کرده است و من میگویم حرف ایشان دقیقاً حرف من هم هست و بعد شروع می کنم به دلیل آوردن که چرا این حرف، حرف صحیح و دقیقی است. این یعنی چه؟) و اما بخش دوم کامنت شما، زمانی که آقای احمدی نژاد روی کار آمد سه وعده به مردم داد. تک رقمی کردن تورم، تک رقمی کردن سود بانکی، و تک رقمی کردن بیکاری اما تمام اقتصاددانها متفقاً گفتند با سیاستهای انبساطی دولت نهم و دهم چنین چیزی محال است. با اینکه در دولت نهم تحریمها خیلی جدی نبود و درآمد کشور در حد فوق افسانه ای بود اما ضریب جینی (شاخص شکاف طبقاتی) برخلاف شعار دولت رشد کرد. در مورد وعده های آقای دکتر احمدی نژاد در فرصت دیگری مفصلاً صحبت خواهیم کرد اما یادمان نرفته جمله ایشان را که "هیچ وعده ای از دولت روی زمین نمی ماند و قطعاً اجرا می شود" البته این اشکال به آقای روحانی هم وارد است اما وقتی انشاءالله به توفیق الهی فهرست مستند وعده های آقای احمدی نژاد را که ایشان گفته اند قطعاً محقق خواهد شد را بنویسم شاید باز هم طرفداران ایشان اظهار شرمندگی نکنند اما حتماً حیرت زده خواهد شد.
موید باشید
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد مردی است که همین امروز نامش لرزه براندام امریکا و صهیونیست ها می اندازد حمایت دولت ایشان و شخص ایشان از لبنان و غزه در جنگهای 22و33 روزه باعث شکست سخت اسرائیل شد و اما در رابطه با ضریب جینی با طرح هدفمندی یارانه ها ضریب جینی کاهش یافت و فاصله طبقاتی کم شد اما در طول 5 سال مجددا"فاصله فقیر و غنی افزایش یافت و فقرا فقیرتر و ثروتمندان ثروتمندتر شدند .
Iran, Islamic Republic of
و علیکم السلام.
امام (ره) قطعاً راضي نبود كه آقاي دكتر احمدی نژاد بگويد "ما با مردم اسرائيل دوستيم".
جمله ای را در کوتیشن قرار دادن یعنی اینکه این جمله عینا و بدون کم و کاست جمله ی خود فرد است. بدون یک کلمه کم و زیاد. این یک اصل در دستور زبان است. در حالی که این جمله به اقرار خود شما حتی جمله ی آقای احمدی نژاد نبوده بلکه جمله ی آقای مشایی بوده. البته می دونم ماشاء الله شما الان میایید و این رو هم یه جوری توجیه می کنید! :)
لازم می بینم چند تا نکته رو عرض کنم.
۱. اینکه فردی درباره ی دوران احمدی نژاد نظری دهد لزوما بدین معنی نیست که آن فرد عاشق سینه چاک اوست. خوبی ها و بدی ها باید همزمان دیده شود. اینکه خود شما تا آنجا که من دقت کرده ام فقط در تخریب دولت احمدی نژاد و فقط در حمایت دولت وقت تلاش شبانه روزی می کنید قابل قبول نیست. اگر واقعا قائل به این هستید که باید تحلیلی درست و به دور از حب و بغض های سیاسی صورت گیرد، خود نیز به آن عمل کنید.
۲. در مورد حمایت آقای احمدی نژاد در رابطه با این موضوع خاص از آقای مشایی باید نکته ای را بگویم. این باوری است که بعضا بسیاری مردم دارند. اینکه ما با دولت ها و رژیم ها مخالفیم و نه مردم. بعضا حتی برخی سیاسیون دچار اشتباه شده و گول این حرف های به ظاهر قشنگ را می خورند. اینجا دقیقا همان جایی است که نقش رهبری و ولی فقیه برای جلوگیری از چنین انحطاط هایی مشخص می شود و ما باید شاکر نعمت رهبری باشیم. این موضوع نه تنها در مورد مردم اسرائیل حکم می کند، بلکه از نظر شخص بنده در مورد بعضی (نه همه) مردم آمریکا نیز صادق است. حقیقت این است کم نیستند مردمی که آگاهانه از سیاست های جنگ طلبانه دولت آمریکا در طول تاریخ دفاع کرده و می کنند. همین چند وقت پیش در یک فارم بین المللی موضوعی در ارتباط با ترامپ و آمریکا مورد بحث واقع شد. من به شخصه از خواندن نظرات برخی آمریکایی ها به خود لرزیدم و حتی اصطلاح whitewash که معادل "ماست مالی کردن" است برای برخی از آنها مورد استفاده قرار گرفت و تقریبا عمده ی کاربران فارغ از ملیتشان از اینگونه دفاع نابه جای برخی آمریکایی ها از جنایات آمریکا عصبانی شدند.
۳. اینکه آقای احمدی نژاد وعده هایی داده و بدان عمل نکرده بسیار اشتباه است. اینکه آقای روحانی هم وعده هایی نظیر برگرداندن عزت به پاسپورت ایرانی، رفع کامل کلیه ی تحریم ها، کاهش نرخ دلار و ... داده و عمل نکرده نیز اشتباه است. اما حقیقت این است تا زمانی که مجلس به عنوان ناظر بر عملکرد دولت اصلاح نشود، وعده ها، برنامه ها و طرح های دولت و بودجه و مسائلی از این قبیل شفاف نشود، اوضاع همین است. فرقی هم بین احمدی نژاد و روحانی نیست. مردم بهتر است گلوی خود را برای دولت ها پاره نکنند.
۴. در مورد تورم در دولت دهم، نکات زیر معمولا نادیده گرفته می شود:
- اجرای طرح هدفمندی یارانه ها خود به خود تا حدودی باعث تورم شد. این موضوع نباید نادیده گرفته شود. البته یارانه ی نقدی بخشی (نه همه ی) از این تورم را برای مردم جبران کرد.
-رکود این چنینی بر بازار حاکم نبود. کنترل تورم به بهای رکود ارزشی ندارد. شما خدا وکیلی وضع الان بازار رو ببین. حداقل با خودتون صادق باشید.
-تقریبا عمده ی کشور های جهان دچار بحران اقتصادی شدند و بعضی از آنها کماکان درگیر هستند. ایران نیز بالطبع تا حدودی متاثر از این وضع بود و هنوز هم هست.
۵. شما الان گفتید تحریم ها آن چنان اثری نداشت. پس چرا دولت مورد علاقه ی جنابعالی آنقدر بر تحریم ها تاکید کرد و راه حل تمام مشکلات مردم را در رفع تحریم می دید؟
خیلی طولانی شد اما هنوز هم نکات بسیاری وجود دارد برای بحث کردن. حقیقتا من به دنبال بحث شخصی با شما نیستم. بلکه دوست دارم نکات مطرح شده از جانب من یا هر کاربر دیگری برای همه دوستان مفید بوده باشد. در نهایت عرض کنم من به شخصه آرزوی موفقیت و بهروزی برای دولت آقای روحانی دارم. موفقیت ایشان، موفقیت کشور من و بالطبع موفقیت من است. اینکه من با گفتمان سیاسی ایشان موافق نباشم بدین معنی نیست که آرزوی شکست برای ایشان دارم. اگر هم نقدی می کنم، به تمامی مسئولین فارغ از جناح سیاسی آنها نقد میکنم و این نقد ان شاء الله که نقدی سازنده باشد و در راستای اصلاح امور. در همین سایت چندین بار به برخی مسائل در جریان اصول گرایی انتقاد جدی کرده ام.
(لطف کنید تمام و کمال منتشر کرده و از سانسور کردن بپرهیزید. حق مطلب ادا نمی شود. با تشکر)
اللهم عجل لولیک الفرج
براي آنانكه طالب حقيقت اند
Iran, Islamic Republic of
ناشناس 18:36 سلام مجدد
مدتي است كامنتهاي من در سايت وزين جهاننيوز يا قيچي مي شود يا بعضاً منتشر نمي شود و اين قضيه كار پاسخگويي به كامنتهاي دوستان را مشكل مي كند اما فعلاً قصد ترك سايت را ندارم و لذا پاسخ مقتضي را عرض ميكنم:
1- در مورد كوتيشن حق با شما است. (من قصدم از گيومه يا كوتيشن تأكيد و تمركز بر مضمون منقول بود اما بلحاظ ادبي حق با شما است و در آينده از روش ديگري استفاده خواهم كرد)
2- رهبر انقلاب دوستي با مردم آمريكا را رد نكردند.(با اينكه در جملات آقايان مهندس مشايي و دكتر احمدی نژاد هم آمريكا بود و هم اسراييل) استدلال رهبر انقلاب در رد دوستي با مردم اسراييل قابل تعميم به مردم آمريكا نيست: "مردم اسرائيل مگر چه كساني هستند؟ همان كساني هستند كه غصب خانه، غصب سرزمين، غصب مزرعه و غصب تجارت به وسيله همين‌ها دارد، انجام مي‌گيرد. سياهي لشكر عناصر صهيونيست همين‌ها هستند... نه. ما با يهودي ها هيچ مشكلي نداريم، با مسيحي ها هيچ مشكلي نداريم، با اصحاب اديان در دنيا هيچ مشكلي نداريم، اما با غاصبان سرزمين فلسطين چرا، مشكل داريم."
3- در رابطه با بند 3 نظري ندارم.
4- دكتر احمدی نژاد تورم 10.4 درصد را از سيدمحمدخاتمي تحويل گرفت. در سال 1385 آن را به 18.5 درصد رساند. در سال 1386 به 18.4 درصد و در سال 1387 به 25.4 درصد!! در صورتي كه در دولت نهم هنوز تحريمها جدي نشده بود و اثري از هدفمندي يارانه ها هم نبود. در سال 88 با تزريق نقدينگي بالا تورم در حدود 11 درصد مهار شد اما دوباره فنرش در رفت و به ارقام 12.4% ، 21.5%، 30.5% و 34.7% رسيد تا جايي كه در ماه انتخابات (خرداد 92) تورم نقطه به نقطه به بيش از 45% رسيد. اين تورم وحشتناك اتفاقاً با ركود وحشتناك همراه بود. رشد اقتصادي منفي 6 درصد (كه در تاريخ بعد از جنگ تحميلي بي سابقه بود) معنايي غير از ركود دارد؟
5- در مورد تحريمها بنده عرض كردم در دولت نهم اثر تحريمها خيلي جدي نبود وگر نه در دولت دهم بسيار هم جدي بود و اگر نرمش قهرمانانه نشان نميداديم جدي تر هم ميشد. البته بنده به آقاي احمدي نژاد رأي دادم و به خاتمي و موسوي و كروبي رأي ندادم و اين دولت هم "دولت مورد علاقه من" نيست.
مويد باشيد
Iran, Islamic Republic of
در جواب ۱۲:۲۵
نظرات من هم سانسور می شود. به همین دلیل الان ترجیح می دهم موضوع جدید دیگری مطرح نکنم. چراکه حق مطلب با این چنین سانسورها ادا نمی شود. فقط برای رفع سوء تفاهم یک نکته عرض کنم. من نظر رهبر در مورد مردم اسرائیل را به آمریکا تعمیم ندادم. اگر به جمله ی من دقت کنید، متوجه خواهید شد که عرض کردم "از نظر شخص بنده". و همین طور تاکید کردم "بعضی از مردم آمریکا و نه همه". در واقع منظورم این است افرادی که آگاهانه از جنایات دولت ها دفاع می کنند هم مقصر هستند. امیدوارم که سوء برداشتی از کلام من نشود.
با تشکر
خدانگهدار
براي آنانكه طالب حقيقت اند
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به دوست ناشناس 13:16
ضمن عرض پوزش، در كامنت قبلي ام (12:25) تورم سال 1385 ، 11.9% بود كه اشتباهاً 18.5% تايپ شده است. البته تورم 1386، 18.4% و تورم سال 1387، 25.4% شد. الباقي آمار نيز درست درج شده است.
ارادتمند
Iran, Islamic Republic of
ببخشید آیا مشابه این فهرست را برای دولت هاشمی و خاتمی و آخرین بازمانده لیبرال های وطنی ... تهیه می کنید ودر معرض قضاوت می گذارید یا همه اوقات شریف را صرف احمدی نژاد می فرمایید در وزارت فخیمه....
رجبی اصغر
Iran, Islamic Republic of
چقدر مثل رئیس جمهور حرف می زنی برادر ! تعصب بگذار کنار منطقی باش لطفا.
ایرج
Iran, Islamic Republic of
قطعا امام راضی نیست شما مزخرفات سایتها رو تکرار کنی
Iran, Islamic Republic of
و قطعا امام راضی نبود چون شمایی چنان توسط اصحاب زر و زور و تزویر شستشوی مغزی شوی که هر چرندی را قبول نمایی!
Iran, Islamic Republic of
خدمت دوستان عزیزی که ظاهرا نظر ۱۸:۳۶ را مورد نقد قرار داده اید:
به نظر میرسد دچار سوء تفاهم شده اید. من نگارنده ی هر دو نظر ۲۳:۳۰ و ۱۸:۳۶ هستم. اگر این دو نظر را کنار هم قرار دهید متوجه رویکرد فکری من خواهید شد. نظر ۱۸:۳۶ در جواب نظر "برای آنانکه طالب حقیقت اند" هست و اگر به دقت مطالعه کنید متوجه می شوید که من بعضی از عرایض ایشان را نقد کردم و اتفاقا نکاتی که درباره ی آقای احمدی نژاد عرض کردم، مسائلی است در جهت روشن شدن بیشتر بعضی امور و به منظور جلوگیری از تخریب و سیاه نمایی بیشتر برخی افراد. رویکرد فکری من رویکردی کاملا انقلابی، اسلامی و استکبارستیز هست. سخنان رهبر برای من فصل الخطاب هست. کوچکترین باوری به گفتمان اصلاح طلبی ندارم (اگر دقت کنید در نظر قبلی ام عرض کردم من با گفتمان آقای روحانی موافق نیستم). طرفدار آقایان خاتمی، موسوی و ... نیستم. اگر نقدی به جریان اصول گرایی و افراد در قامت انقلابی مثل آقای احمدی نژاد هم می کنم، هدفم نقد سازنده در جهت اصلاح امور است. چرا که کشور ما به این قبیل افراد نیاز دارد و اگر خطایی دیده می شود اتفاقا باید موافقین یک گفتمان نقد بیشتری کنند چرا که این نقد از سر دلسوزی است و نه برای تخریب. اگر هم برای دولت آقای روحانی آرزوی موفقیت کردم، بدین دلیل است که سرنوشت کشور به تصمیمات ایشان وابسته است. پس برای سرنوشت کشورم آرزوی توفیق کرده ام. وگرنه من یکی از منتقدان جدی شخص آقای روحانی بوده و هستم.
United Kingdom
رهبری ومردم هم راضی نیستند
نشنیدید امروز چقدر تند از فساد و بی عدالتی شکایت کردن
احمدی نژاد و رهبری شاید در روش گاهی باهم دچار تفاوت باشن
اما اینطور نیست که به لحاظ گفتمان مقابل هم باشند
کاش شما اصولگراهام اینو درک کنید و بر طبل توخالی نکوبید از این بیشتر
Iran, Islamic Republic of
ولی برادر عزیز مثل معروفی هست که میگه ملاک حال فعلی افراد است . یادتون که نرفته رهبری هم محرمانه و هم پشت بلندگو احمدی نژاد رو از شرکت در انتخابات منع کرد و البته ایشون به این توصیه رهبری توجهی نکرد .
Iran, Islamic Republic of
بالاخره منع یا توصیه؟؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر محمود
Iran, Islamic Republic of
محمود...
Iran, Islamic Republic of
بعد تو هم دلار رفت بالا که رو سیاهیش واسه ایناست هم برنج و تخم مرغ و چه وچه قیمت ها سر به فلک میکشه
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی‌نژاد یاور واقعی امام و رهبری و مردم
میلاد
Iran, Islamic Republic of
دکتر اگر دست از اون دوتا مشایی وبقایی بر داری بازهم می شوی محبوب دلها
Iran, Islamic Republic of
سئوال : می شود محبوب دل کی ها؟
بعد از انتخابات 92 ، مگر مشایی کلا از صحنه سیاسی بیرون نرفت؟ تا قبل از 94 مگر اسمی از بقایی در میان بود؟ سایت های اصولگرایان حی و حاضر است ؛ احمدی نژاد محبوب دل کدامشان شد؟ آیا جز تاکید مکرر بر محاکمه اش، خبر دیگری دارید که نقل کنید؟
اما اگر منظورتان از محبوب دلها غیر از پدرخوانده های اصولگرا و پایداری و جمناست ، هر حضور عادی یا سفر احمدی نژاد را که الان تقریبا در کشور هیچکاره است را ببینید و نوع برخورد مردم عادی را ملاحظه کنید . گاهی این برخوردها سراسر مهر و محبت در زمانی صورت می گیرد که مشایی یا بقایی هم دور و بر او هستند .
نکند آقا میلاد عزیز جزو کسانی باشی که خودت را جزو مردم عادی کف کوچه و بازار نمی دانی و مثل اصحاب فتنه سال 88 آنها را یک مشت درو دهاتی می نامی!
Iran, Islamic Republic of
تو یک ملت را به مشایی وبقایی ورحیمی فروختی بیخود سنگ ملت را به سینه نزن
Iran, Islamic Republic of
بگو تو چه خراب کاری ها کردی و فرصت سوزی های بی حساب و کتاب.حالا در موضع بالادست حرف میزنی
صادق ذوالفقاری شاهینشهر
Iran, Islamic Republic of
فرصت سوزی؟!ههههههه
اولا بیا شما از رفقای وطن فروش فتنه جو بگو ک عامل اصلی این اوضاع هستن....
باشششششه؟!
Iran, Islamic Republic of
دو تا فرصت سوزی بی حساب و کتاب :
19هزار سانتریفیوژ نسل یک و سیزده تن اورانیوم با غنای سه و نیم درصد به علاوه حدودیک تن اورانیوم با غنای بیست درصد که گزینه اصلی روی میز مذاکرات برجام بود؛ حالا از نتایج مشعشع خود برجام بگذریم!
گازسوز کردن بیش از یکصد هزار خودرو و تولید بنزین داخلی که بالاخره هم دروغ بودن سرطان زایی اش در کمیسیون های مجلس ثابت شد، پیش از تحریم فروش بنزین؛ ازواردات بنزین در سالهای اخیر بگذریم که معلوم نشد چه کسانی وارد کننده اش هستند!
Iran, Islamic Republic of
حرف حقو زده تعجب نداره
رهبر معظم انقلاب هم بارها گفتند از وضع موجود راضی نیستن و باید کار انجام بشه ، و از فساد و تبعیض ابراز تأسف کردند و در سخنرانی امروزشان فرمودند در اجرای عدالت کم کاری شده ،
هیچ کس از وضع موجود راضی نیست، ان شاالله با مدد ولی عصر و نائبش مشکلات برطرف خواهد شد و همه چیز به نفع ملت تغییر خواهد کرد
Iran, Islamic Republic of
درود بر آزادی مردی چون دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
وقتي با دسته ات سر كار بودي به نسل امام بدترين اهانت ها را كرديد
حالا كه دم تان داخل تله گير كرده امام امام ميكنيد؟
عيبه والله
خدا امام را رحمت كند
Iran, Islamic Republic of
نسل هر کسی باید احترام اجدادش را نگه دارد. نسل کسی بودن دلیل احترام نمیشود. بدون آنکه تشبیهی در کار باشد و فقط برای توجه به رعایت قانون در اسلام، لازم است مطلع باشید که جعفر کذاب عموی مولانا امام زمان(عج) و برادر امام حسن عسکری(ع) و از خاندان پیامبر اعظم بودند.
نتیجه امام که با ساپورت عکس می اندازد و یامادر همین دختر خانم که به دین متلک می گوید چه ربطی به امام راحل دارند. نوه پسری اش که خاموش میماند و برای امام ...می سازد چرا باید احترام داشظته باشد؟
Iran, Islamic Republic of
جناب سید حسین خمینی از نسل امام را میشناسی؟ برخورد امام با وی را یادت هست؟ الآن کجاست؟
Iran, Islamic Republic of
نواده روح الله: سید حسن نصرالله فقط
Iran, Islamic Republic of
ای کاش احمدی نژاد در کنار برخی اقدامات خوبش کمی هم... می داشت. در این صورت همان چیزی می شد که انقلاب لازم دارد. ولی افسوس که با ندانم کاری هایش ما را دوباره ره دامان گرگ های کار گزاران و روباهان بی وطن افساد طلب و پسر نحس زبیر! ببخشید، اکبر جان انداخت.
فقط کمی شعور و بصیرت سیاسی لازم بود.
تمام سرمایه ملی و رای 40 میلیونی مردم را در دور دوم به چاه حماقت سیاسی انداخت.
قطعا هیچ گاه خاطره خوب خدمات تحسین برانگیزش فراموش نمی شود اما چه فایده که بفرموده قران مصداق حبطت اعمالهم شد و نسلی از جوانان وپیران را از داشتن یک رئیس جمهور مردمی برای همیشه محروم کرد.
دولت روحانی ...برنامه دارد. باید کور باشیم که این را نبینیم. احمدی نژاد بود که کشور را بدست....سپرد. آن هم در روزگاری که مجلس مردمی تبدیل به مجلس مردنی شده است.
....
Iran, Islamic Republic of
...
منظور از رییس جمهور مردمی ، همان کسی بود که در انتخابات 92 خط قرمزش را جریان انحرافی اعلام کرده بود دیگر؟!خوب اوشان که خودشان را قهرمان مذاکرات هسته ای معرفی کرده بودند؛ پس چی شد؟
نه داداش! ازنظر شما احمدی نژادی خوب است که عین ببعی هرچی امثال باهنر بفرمایند امتثال امرکند ؛ درست عین انتخابات 96 که بلافاصله بعد از توصیه پشت بلندگوی حضرت آقا و نامه احمدی نژاد ، عنصر دست دومی رسانه ای انقلابی نماها، مقاله نوشت وبه اوتکلیف کرد که توقع از احمدی نژاد همراهی با جریان به اصطلاح انقلابی - همان جمنا- است.
و چنین احمدی نژادی - برفرض محال اگر ظهور کند - راست کار ملت نیست ؛ می شود یک عنصر جناحی و قبیله گرا مثل هزاران دیگر از اشراف راست و چپ !
مسعود
Iran, Islamic Republic of
سالم و پاینده باشی دکتر
دوست داریم
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
یقول الحق و یرید به الباطل
بسیاری از مشکلات امروز بخاطر شاهکارهای حضرتعالی است حتی روی کار آمدن این حضرات
Iran, Islamic Republic of
هر چی بدبختی میکشیم از سیاست های غلط دولت های اصلاحات و کارگزاران است که در این دولت همه ادامه دارد.
یا ثارالله
United States
خلاصه و کامل اصل مطلب را بیان کردید. احسنت. ان شاالله روزی بیاید که این دوقطبی کاذبی که به اصطلاح اصلاح طلبان و خوارج ظهور کرده برای بقای خودشان به آن نیاز دارند توسط مردم درک و خنثی شود. آن روز، روز جمع شدن بساط غرب زدگان و کدخداپرستان، روز هزیمت خوارج، روز اهتزاز پرچم ولایتمدارای، و ان شاالله گامی مهم در مهیا شدن جهت ظهور مولایمان است.
امام خمینی عزیز
Iran, Islamic Republic of
به این جمله امام خمینی عزیز از وصیت نامه شان توجه فرمایید:
"اینجانب هیچگاه نگفته و نمی‌گویم که امروز در این جمهوری به اسلام بزرگ با همه ابعادش عمل می‌شود و اشخاصی از روی جهالت و عقده و بی‌انضباطی بر خلاف مقررات اسلام عمل نمی‌کنند"
این فرمایش امام به معنی رضایت از عملکردها در آن مقطع زمانی حتما نبوده است.ضمن انکه در دهه 60 مسئولین و بستگانشان اینقدر به فساد و چرب و شیرین دنیا هم آلوده نبودند!
آیا امام ، امروز راضی از اوضاع کنونی و مسئولین بی عرضه و غربگراست؟!
حتما نیست ...
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی درست گفته است.
Iran, Islamic Republic of
واقعآ مردانه حرف میزند. آفرین
ناراضی از دولت اشرافی
Iran, Islamic Republic of
وقتی محرومان از وضع موجود ناراضیند قطعاروح پر فتوح امام محرومان هم از این وضع ناراضی است و وقتی مردم محروم وامامشان ناراضی باشند خدای خالق آنها هم راضی نیست درود بی پایان بر دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور محبوب مردم محروم و مستضعف ایران اسلامی
Iran, Islamic Republic of
همه مسئولند بدون استثنا از اول انقلاب تا امروز
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
دکترای سهمیه ای مانند سایر مدارک سهمیه ایها بی ارزش است
Iran, Islamic Republic of
تو دانشگاهها هم اساتید حق ندارند به سهمیه ایها نمره ندهند ضمن اینکه ورودی انها هم با حق کشی دیگران بدست می اید.پس نگویید دکتر
Iran, Islamic Republic of
یک تهمت و دروغ دیگر!
احمدی نژاد از کدام سهیمه برای قبولی درمقطع دکترا استفاده کرده است؟
Iran, Islamic Republic of
خاتمی واحمدی نژادوروحانی ومرحوم حاج اقاخاطره همیشه میگن مردم ناراضی هستنداقاجان مملکت دست شمابوده برنامه ریزی وبودجه دست شما....پس کی بایدجوابگوباشد...چخبره تواین مملکت ازبیت المال بخوری وبه برکت خون شهدامقام بگیری بعداپوزسیون بشی حداقل ازدشمن یادبگیریدنمک میخوریدنمکدان نشکنید
Iran, Islamic Republic of
عالی بود...همان حرف حضرت اقا..رئیس جمهورهاطوری حرف میزنندانگارهیچ کاره بوده اند
حسن
Iran, Islamic Republic of
مردم کی زمان احمدی نژاد اینقدر ناراضی بودند؟
کی اینقدر بیکاری بود؟
کی اینقدر رکود بود؟
خیلی از مردم صاحب خونه شدند خود همین مسکن مهر باعث ایجاد اشتغال شد
چندتا صنعت به صنعت ساختمان سازی ارتباط داره؟
توی این 5 ساله گذشته چند نفر خونه دار شدند؟
چندتا کارخونه تعطیل شده؟
الان هسته ای، هوا و فضا و خیلی از زمین های دیگه تعطیل شده
درآمد ارزی و ریالی دولت به مراتب از قبل بیشتر شده این پول ها کجا داره خرج میشه
بودجه عمرانی کشور چقدر شده برو اخبار بودجه رو چک کن
برو تفریغ بودجه 95 رو ببین 80 درصد انحراف!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این یعنی فاجعه این یعنی بودجه سرجاش خرج نشده
با این نحوه اجرایی کردن بودجه توقع دارید اوضاع سر و سامان داشته باشد؟!؟؟!؟!؟!؟1
Iran, Islamic Republic of
مشایی و بقایی از خیانت کاران به احمدی نژاد هستن
Iran, Islamic Republic of
خوب مگه چیز بدی گفته ...گفته امام راضی نیست خوب راست گفته، مگه امام به فساد موجود و تبعیض موجود راضی هستن؟؟؟ مگه امام راضی هستن که به اسم خصوصی سازی برده داری( شرکتهای پیمانکاری تامین نیرو و قراردادی ) رو درست کردن و تبعیض بین کارکنان رو‌ایجاد کردن؟ مگه امام راضی هستن که یک معلم دو میلیون حقوق بگیره اما شاگرد همون معلم تو وزارت نفت و شرکتهای تابعه بیش از ده میلیون؟؟؟مگه امام راضی هستن که‌یه کارگر ۲ تا ۳ میلیون و مدیرش بیش از ده میلیون
نه امام راضی هستند نه مقام رهبری و نه مردم و
نه پیامبر و نه خدا...
Iran, Islamic Republic of
این دولت تو یه اشتغال زایی مونده....
با گذشت حدود ۵ سال از دولت احمدی نژاد
هنوز مسکن مهرش به تنهایی اشتغالزایی داره...
به عمل کار براید به سخنرانی نیست
Iran, Islamic Republic of
خدا هم دهها سال است که از ما و تمامی مسئولین راضی نیست.هر اه و هر اشکی که مظلومی در این کشور میریزد مسئولین ما در پیشگاه خدا مسئولند
Iran, Islamic Republic of
همه مسئولین مسئولند از بالاترین تا پایین
بهرام
Romania
امام از واگذاری حکومت به امثال مشایی رحیمی بقایی صفدرحسینی حسین فریدون مهدی جهانگیری بابک زنجانی توهین به دستگاه قضا مقابل امامت ایستادن شما دهنکجی شما ازکاه کوه درست کردن شما و اشرافیگی و فاصله مسئولین ومردم راضی نیست امامین انقلاب راضی نیستند اینکه واضح است
اما امامین از اقتدار ملت صدور انقلاب مقاومت غرب آسیا نفوز انقلابشان همراهی ملت با آرمانهای انقلاب سپاه قهرمان وانقلابی ارتش مقتدر و مردمی
پیشرفتهای صنعتی علمی نانو ووووو هم مباحات میکنند و هم راضی....
Iran, Islamic Republic of
انقلاب از آدمهای بازیگر و منافق بیزار است مردم انقلابی ایران از هر کس که منافقانه مسئولیت بگیرید و گوش بفرمان رهبر عظیم الشان انقلاب و ولی فقیه زمان ، نائب امام زمان ، امام خامنه ای نداشته باشد ، بیزار است .این آدمی که از مردم دم می زند . فراموش کرده که در دوره دوم مسئولیتش چه خون دلی را به مردم و امام خامنه ای داد ، رفتار این آدم در دوره دوم باعث شد که بعد او مردم بمخالفین او ... رای دهند .
Iran, Islamic Republic of
ولی تا جایی که ما یادمونه قبل از احمدی نژاد هم قدرت دست این جماعتی بود که حالا هست! اون موقع کی باعث بود؟
Iran, Islamic Republic of
رهبر معظم انقلاب فرموده بودند که در دولت نهم و دهم انقلاب به ریل اصلی خودش بازگشته است .
United States
1) تاریخ فرمایشات امام خامنه ای را لطفا بفرمایید.
2) آیا این تاریخ خصوصا شامل دو سال آخر ریاست جمهوری ایشان میشود یا خیر؟
3) آیا ملاک حال فعلی افراد است را قبول دارید؟
4) تذکرهای دلسوزانه رهبر معظم انقلاب به جناب احمدی نژاد که با سبکسری و لجاجت احمدی نژاد مواجه شد را نشنیده اید؟
Iran, Islamic Republic of
در آخرین دیدار هفته دولت و نیز در دیدار پایانی با دولت دهم ، شبیه همین تعابیر توسط رهبر معظم انقلاب بکار برده شد.
Iran, Islamic Republic of
طرفداران احمدی نژاد از جملات رهبری سواستفاده می کنند
Iran, Islamic Republic of
درسته وضع موجودی که خودت اقای احمدی نژاد کلیدش را زدی. امام بیشتر از اینکه از وضع موجود راضی نباشه از شخص حضرت عالی و جریان انحرافی که میخوای جونت را فداشون کنی راضی نیست. اگر هم دست از فضولی برداری انقلاب به آرمانهاش می رسه به شرطی که امثال تو کارشکنی نکنن چوب لای چرخ نظام نذارن.
Iran, Islamic Republic of
بله
کلا ایشان و حدود هفتادهشتاد میلیون نفردیگر دست از فضولی بردارند، صاحبان سفره انقلاب به آرمانهایشان تمام و کمال می رسند، نظام و"کشور" هم دیگر چوب لای چرخشان نمی رود و بزرگترین مشکلات را بیست دقیقه بیست دقیقه حل وفصل می فرمایند!
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
احیانا امام را در خواب یا هاله نور ندیده اند؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد همواره در جهت آرمانهای انقلاب و امام خمینی(ره) حرکت می کند و یار واقعی امام و رهبری است .
Iran, Islamic Republic of
استکبار شاخ و دم ندارد میتواند در جان ابلیس ریشه کند یا هر شخص دیگری. ممکن است امر بر خود انسان نیز اشتباه شود و بپندارد که چه انسان خوبی است و هیچ کس را در رتبه خود نداند! اگر این نیست چه معنا دارد کسی که دارای مسئولیت رسمی نیست همان اداهای دوران مسئولیت را در بیاورد؟ پس یک جای کار اشکال دارد.
Iran, Islamic Republic of
در مسولییت قبلی نیست ولی عضو تشخیص مصلحت نظام هست استاد دانشگاه هست پایگاه مردمی دارد و...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
هستیم بر آن عهدی که بستیم
زنده باد مرد عدالت محمود احمدی نژاد
عباس خوش عمل کاشانی
United States
امام راحل (رض) فرمودند:....نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد....شما را به وجدانتان انقلاب اسلامی در رده های میانی و رو به پایین به دست نااهلان و نامحرمان نیفتاده است؟افتاده است که برادر رئیس جمهور و برادر معاون اولش اختلاس گران دانه درشت معرف حضور همه اند....والله چنین اتفاقی افتاده است.
Iran, Islamic Republic of
حاج محمود را خیلی ها دوست دارند.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد حامی مستضعفان بود وهست همانهایی که وارثان این انقلابندوضد اشرافی گری ، همانهایی که فرزندانشان در خارج از کشور تحصیل می کنند وخودشان را انقلابی معرفی می کنند و...
Iran, Islamic Republic of
خوب یه حرف راستم اگه زده باشه اینه
صابر
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد لطفا عوام فریبی بس است با باابزار دست مشائی و بقائی شدن وخود بزرگ بینی های کودکانه به امام و انقلاب کمتر جفا کنید نتیجه رفتار های کودکانه شما در نهایت همانند خیانت های فتنه گران وطن فروش سال ۸۸است که به عوامل سازمان سیا ، آمریکا ، انگلیس ، عبدالله شاه دیکتاتور سعودی و صهیونیست های کودک کش تبدیل شده بودند ، و باعث رو سیاهی ابدی برای وطن فروشی از هر نوع آن است.
رجبی اصغر
Iran, Islamic Republic of
کسانی به امام جفا کردند که با زر و زور قدرت را بدست گرفتند و برای حفظ آن دست به هر کاری می زنند.
محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود خداوند بر دکتر محمود احمدی نژاد
علی
Iran, Islamic Republic of
آشوب های افسادطلبان، خیانت های افسادطلبان و کارگزاران (نوشتن نامه به آمریکایی ها برای تحریم ایران)، کارشکنی های اصول سواران، توطئه و نفوذ عوامل انگلیس و .... در جاهای مختلف عامل اصلی به ریختگی اوضاع در سال های 91 و 92 بود
6 سال مردم به خوبی زندگی کردند در دو سال آخر دولت احمدی نژاد توطئه ها کمی اثر کرد ببینید چه تهمت هایی نزدند چه بهانه ها نیاوردند
افرادی که بدون دلیل و منطق و صرفا با کلی گویی خلاف واقع در مورد دولت های نهم و دهم نظر می دهند لطفا در مورد دولت 11 و 12 (دولت فعلی) نظر بدهید
الان دلار چقدره؟ قیمت دلار بعد از فتح الفتوح و آفتاب تابان برجام چقدر شده است؟
پس چی شد این همه ادعا و این همه افسانه سرایی و خیالبافی در مورد برجام؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
وقتی بی جهت شروع می کنید به تخریب رئیس جمهور و دولت وقت (دولت دهم)، وقتی مشایی رو با کینه یکی از آقایون (که نمیشه اسمشو آورد چون نظر رو سانسور می کنند)، وقتی بعد از انتخابات 88 فتنه میشه، وقتی یه عده از عوامل انگلیس در داخل کشور با انگلیسی هماهنگ در حمله به سفارت انگلستان هستند، وقتی به بهانه واهی فساد رئیس بانک مرکزی و معاونانش را مرتب احضار می کنید
توقع داشتید نتیجه چی بشه؟
این همه افتخار و پیشرفت حاصل شده در دولت های نهم و دهم رو نمی بینید
پیشرفت هسته ای
(به لطف همین پیشرفت های هسته ای بود که رفتند پای میز مذاکره و گرنه قبلا همه چیز رو در سال های 82 تا 84 تعلیق کرده بودند)
پیشرفت در زمینه هوا و فضا
(پیشرفت در زمینه طراحی و ساخت ماهواره
پیشرفت در زمینه ماهواره بر)
پیشرفت در زمینه نانو
پیشرفت در زمینه سلول های بنیادی
ساخت مسکن مهر
(که کلی آدم رو خونه دار کرد. کلی اشتغال ایجاد کرد.
چرخ خیلی از کارخانه های سیمان، گچ، کاشی، لوله و .... به خاظر همین مسکن سازی داشت می چرخید)
و خیلی کارهای دیگه
الان در چه وضعی هستیم؟
دیپلماسی التماس به کجا رسونده ما رو؟
الان عزت داریم یا اون موقع؟
الان قیمت دلار چنده؟
الان بیکاری بیشتر شده یا اون موقع؟
الان رکود داریم یا اون موقع؟
5 سال از دولت دهم گذشته چه کار جدی دولت کرده؟
میشه یکی بگه دولت روحانی چه موفقیتی داشته است؟
رجبی اصغر
Iran, Islamic Republic of
خیلی دوست داشتم حاکمان قاجاری را از نزدیک ببینم. دولت یازدهم و دوازدهم من را به آرزویم رساند. متشکرم.
Iran, Islamic Republic of
خوب اومدی
راضیم ازت
Iran, Islamic Republic of
همه دولتها همین بودند بدون استثنا. مشکلات امروز کشور یک امر ریشه دار است
جلال
Iran, Islamic Republic of
دو طیف تا حالا به مملکت خیانت کردند یکی اصلاح طلبان و دیگری اصول گرایان در این دوره باید حزب سومی مثل احمدی نژاد روی کار بیاید تا کشور را از میراث خوری دربیاورد
روح الله
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی با درآمد ارزی بالا و درآمد ریالی نجومی (در 6 سال اول دولت احمدی نژاد هر دلار به 1200 تومان تبدیل میشد در دولت روحانی از ابتدا هر دلار به 3300 تومان تبدیل شده و الان هم که از 4700 تومان رد کرده است) مشغول چه کاری است؟
چرا اینقدر بیکاری داریم؟
چرا رکود است؟
پس این همه پول که به قول خودشان به خاطر برجام آزاد شده کجا رفته؟
اگر فروش نفت زیاد شده و درآمد ارزی و ریالی کشوری افزایش پیدا کرده است پس چرا وضع اقتصاد روز به روز در حال بدتر شدن است؟
چه جوری اشتغال ایجاد میشه که روز به روز بیکاری بیشتر احساس میشه؟ (شاید جای بیکاری و اشتغال عوض شده؟!؟!؟؟!)
اگر میگید تحریم ها برداشته شده پس چرا هیچ اتفاقی نیفتاده که هیچ اوضاع داره روز به روز بدتر میشه
اگر تورم کمتر از 10 درصده چرا بیشتر کالاهای اساسی که بیشتر مردم استفده می کنند از 10 درصد گرون تر شده؟
Iran, Islamic Republic of
اگر قیمت دلار در سال های 91 و 92 زیاد شد به دلیل تحریم بود و پول های فروش نفت بلوکه میشد
الان چه اتفاقی داره میفته که پول های بلوکه شده آزاد شده، تحریم که نشدیم مثلا تحریم ها هم باید برداشته بشه
پس چرا دلار روز به روز داره گرون تر میشه؟
دنبال عدالت
Iran, Islamic Republic of
زنده باد احمدی نژاد که شکاف فقیر و غنی در زمان او در حال کاهش بود
ولی الان روز به روز در حال افزایش شکاف طبقاتی هستیم
حقوق نجومی و فساد داره بیداد میکنه
ژن های خوب در حال افزایش هستند
رانت و امتیاز ویژه و ذخیره های نظام (از نوعی که آقای نوبخت معرفی کردند) هم به وفور یافت میشه
Iran, Islamic Republic of
"به گزارش جهان نيوز، محمود احمدی نژاد، رئیس دولت های نهم و دهم که صبح امروز به همراه جمعی از مسئولان دولت سابق از جمله اسفندیار رحیم مشایی و بقایی برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل به مرقد بنیانگذار کبیرانقلاب رفته بود،" آ (( آقایان جهان نیوز )) مطمئن هستید ایشان برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل به مرقد بنیانگذار کبیرانقلاب رفته بود.اگر این چنین است دیگر نباید شیطنت کند .
Iran, Islamic Republic of
معلوم دیگه اگه هیچ کاری نکرده باشه جز دفن ملیاردها سرمایه به اسم منو ریل در قم که با مخالفت همه بزور تحمیل کرد و امروزم فقط چند ستون بلاتکلیف و مزاحم برجامانده از کارنامه حسنات آقای احمدی نژاد بسه دیگه چه توقع زیادی دارید شما مردم؟؟؟؟؟؟ حالا آقا مدعی العموم شدن!
محمد
Iran, Islamic Republic of
برو ببین چرا نذاشتند ادامه بده
توی همین تهران هم قرار بود منوریل بزنند ولی به دلیل کینه و عقده ای که نسبت به دکتر داشتند گفتند اصلا منوریل چیز بیخودیه
این حرف هایی که زدند توی آرشیو روزنامه ها و ... هست گم نشده
در ضمن یه سری هم به موزه "تهران-شمال" بزن بعد بگو چند میلیارد تومان از زمان بعضی از آقایون تا حالا به یادگار مونده
این جاده که این همه پول خرجش شده اونم بعد از چندین دولت چرا هنوز افتتاح نشده؟
این چه پروژه ای که تموم شدن نداره؟
ببین چقدر پروژه توی کشور داریم که فقط ربانشو بردیند ولی هنوز به نصفه نرسیده
Iran, Islamic Republic of
بعله، مونوریل و این چرت و پرت ها چیه؟ باهاس با قاطر رفت، ثوابش بیشتره!
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
بار اجرایی کشور که بسیار سنگین و طاقت فرسا بود (به دلیل خباثت های دشمن و کارهای روی زمین مانده زیاد) وقتی با کارشکنی ها و توطئه های داخلی همراه شود تخریب به بار می آورد
چقدر مجلس وقت علیه دولت اقدام و فعالیت کرد
باز هم با این وجود باید خسته نباشید و خداقوت گفت به دولتمردان آن زمان
بدون دلیل و منطق حرف های پوچ و مخرب سیاسیون را تکرار نکنید
کارنامه دولت های نهم و دهم بسیار درخشان است
مشکلات در سال های آخر به دلیل خباثت منافقین داخلی بود
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه یه عده بهانه گیر!
قطع دست بسیاری از آقاها و آقازاده ها باعث شد که حملات هماهنگ و سازمان دهی شده زیادی علیه خدمتگزار ملت دکتر احمدی نژاد انجام شود
به سمت عدالت اجتماعی رفتن به این راحتی ها نیست
دوستداران پول، ثروت، رانت، فساد، مقاوم و شهرت وقتی موقعیت خودشان را از دست بدهند بیکار نمیشینند و شروع می کنند به توطئه، تخریب، ترور شخصیت
مستقیم نمی گویند مشکلشان چیست غیرمستقیم به بهانه حمایت از کشور و منافع مردم شروع می کنند به زدن تهمت، دروغ گفتن، نشر اکاذیب
مجید
Iran, Islamic Republic of
کجایی احمدی نژاد
مردم دارند به فنا میرند
باید با گل و شیرینی بیاییم دنبالت
بیخود نیست که میگند شکر نعمت نعمتت افزون کند
کفر نعمت از کفت بیرون کند
وضع کار و کاسبی داغونه داغون
Iran, Islamic Republic of
اونهایی که به دکتر تهمت می زنند و حرف های زشتی مثل نسبت دادن رفتار بچه گانه رو به دکتر میگند!
اگر بخوای با فساد مبارزه کنی با رانت و قاچاق و ژن خوب و ...
خب باهات درگیر میشند می خواند حذفت کنند میزنند داغونت می کنند
توقع داشتید دکتر وایسه نگاه کنه؟!؟؟!؟
نباید از حق مردم و پول مردم دفاع کنه؟؟!!؟؟!
یکی هم اومده از حق و منافع مردم داره مردونه دفاع میکنه باید هواش داشت نه این که بشی یه قوز بالای قوز
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم
حرف دل ما رو زدی
بقیه که خوابند انگار نه انگار
خیلی هاشون جوری حرف می زنند که انگار اصلا هیچ مشکلی نداریم
حقایق اصلی
Iran, Islamic Republic of
پول هایی که مردم دارند بایت قسط مسکن مهر برمی گردونند کجاست؟ کجا میره؟
نصف درآمد دولت از هدفمندی یارانه ها به خزانه واریز نمیشه این پول کجا میره؟
پول نفتی که سال های 91 و 92 فروخته شد. بلوکه شد الان آزاد شده کجاست؟
این همه پول برای اشتغال تصویب میکنید کجا خرج میشه؟
طرح مسکن اجتماعی که در موردش صحبت می کنید تا حالا یه دونه خونه تحویل کسی داده؟ اگر داده نشون بدید؟
اگر تهران آلوده است، ترافیک داره، حمل و نقل عمومی ضعیفه این طرح جدید بازآفرینی (که البته همون طرح تراکم قالیبافه) برای چیه؟ قرار کدوم مشکل رو حل کنه؟ چند تا مشکل دیگه به شهر اضافه میکنه؟
اگر وام های مسکن مهر که 30 میلیون بود تورم ایجاد می کرد وام های 80 و 160 میلیونی مسکن تورم نمیاره؟
طرح تحول جیب پزشکان چی شد؟
میلیاردها تومان پول کجا رفت؟ کدوم خدمات درمانی، کدوم پوشش بیمه ای اضافه شد؟
ناصر
Iran, Islamic Republic of
انحراف یعنی
وقتی اشرافی گری و تجملات داره رواج پیدا میکنه ساکت باشی
وقتی دستور میدهند "مانور تجمل" راه بندازید ساکت باشی
وقتی رانت و فساد زیاد میشه ساکت باشی
وقتی بانک ها بهره میگرند چیزی نگی
وقتی در مورد عاشورا صحبت می کنند میگند مذاکره بود "به خاطر بودجه" چیزی نگی
وقتی دارند به جای یه مقبره ساده کاخ می سازند چیزی نگی
وقتی دارند بی عدالتی می کنند و ظلم خودتو کنار بکشی
وقتی دارند علیه خادمان مردم توطئه می کنند نه تنها ساکت باشی تازه شروع کنی به تخریب، تهمت زدن
وقتی خودت یه مسئله فرعی و پیش پاافتاده رو به مساله اصلی و مهم کشور تبدیل کنی
وقتی بیایی بگی "هر روز امضا نکردن برجام چقدر خسارت داره" ولی بعدش که برجام اجرا نمیشه چیزی نگی
درود بی کران بر دکتر احمدی نژاد با نگاه کردن به نظرات و امتیازات مثبت هم وطنان جایگاه دکتر احمدی نژاد در بین مردم روشن است درود بر دکتر احمدی نژاد که به راستی پاک ترین مرد توی تمام دولت ها بود در غیر اینصورت الان معلوم نبود با این همه هجمه و حمله چه بر سرش اومده بود
Iran, Islamic Republic of
در هر زمان که دزدی، دروغ، غارتگری، ریاکاری، ماست مالی کردن و ... وجود داشته باشد باید حرکتی جدید صورت پذیرد تا دوره ای خالی از این کثافات وجود داشته باشد.. ...
Iran, Islamic Republic of
بر آدم دروغگو لعنت . تو که راست می گویی.
Iran, Islamic Republic of
بدون تعصب اونهایی که دم از امام (ره) میزنند وهر روز احمدی نژاد رو میکوبند بگویند در بحث استکبار ستیزی که اون همه امام روش تاکید داشت کسی به گرد پای احمدی نژاد میرسه تو این دولت فرماندار جرات نداره از روی پرچم رژیم منحوس اسراییل رد بشه
Iran, Islamic Republic of
این رفیقتون نگفت کی ها توی این بیست ساله در مراکز انتخاب و انتصابی مسئول این شرایط هستند؟ سهم خودش و باند اسرائیلی اش چقدر است. نکنه ایران بهشت بود و از سال 1392 شد جهنم؟ خوب توی این سالها کیا توی این کشور مسئولیت داشته اند؟ فقط دولت؟ دولت فقط به زور 20 درصد قدرت کشور را دارد. دولت باید قوانین مصوب مجلس را اجرا کند. سیاستها هم که دست او نیست و در مجمع و جای دیگر املا می شود. وزرا هم که باید رای اعتماد بگیرند. بودجه هم مصوب مجلس است . اینها واقعیات روشنه ما نگوئیم دشمنا کشور می گویند و افسار افکار اجتماعی کشور را دستشان می گیرند.
احمد
Iran, Islamic Republic of
بخشی از نارضایتی های امام رو 8 سال وخصوصا دوسال آخر ریاست جمهوری شما به وجود آورده اقای احمدی نژاد من اگه جای توبوده دیگه لالمونی می گرفتم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شرمنده که نتونستیم لالمونی بگیریم ها
منظور از دو سال آخر، تسخیر سفارت انگلستان، کودتای ارزی، سئوال از رییس جمهور بابت مواردی نظیر اظهارنظر درباره گشت ارشاد، دستگیری ها توی نهاد ریاست جمهوری بابت سی دی ظهورنزدیک است، تخطئه یارانه های نقدی تحت عنوان اقتصادرابین هودی، تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا، و نظایرهم است دیگر!
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز اگر هرروزه یک تیتری از آقای احمدی نژاد نگذارید جذابیتی ندارید اگر چه دنبال ضربه زدن هستید ولی عدو باعث خیر شود گر خدا خواهد
احمدی نژادعشقه .دیروزدرمیان مسکن مهررشت قیام مردم رادیدید.همان مسکنی که قوطی کبریت یامزخرف می خواندنش
Iran, Islamic Republic of
باسلام حضور سردبیر محترم
کاش می شد درمقاله ای مستدل انتقادات به دولت احمدی نژاد را جهت تنویرافکار عمومی تبیین بفرمایید
روح اله
Iran, Islamic Republic of
خخخ
جهان نیوز یادگرفته با زدن اسم دکتر احمدی نژاد، مخاطبهای سایتش را افزایش می ده
ای به قربان کسی که مثل اهل بیت (ع) حتی به مخالفان و دشمنانش هم خیر و فایده می رساند
Iran, Islamic Republic of
حرف بدی نزده گفته امام از شرایط حاضر راضی نیست
واقعا امام این وضع اقتصادی را برای مردم می‌خواست
محسن
Iran, Islamic Republic of
قسمتی از سخنرانی رهبر انقلاب را بخوانید
اینها که الان و دوره احمدینژاد نمی گذاشتند کار بشود همین آقایان اصلاح طلب هستند و البته اصولگراها بخوانید
(بيانات در جمع فرماندهان لشكر ‏‎27 ‎محمد رسول‌ الله، 10/5/1367، پادگان گلف اهواز، مركز اسناد ستاد ‏حفظ آثار و ارزش‌هاي دفاع مقدس سپاه محمد رسول‌الله)
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد عزیز گل گفتی . ما هم راضی نیستیم . خدا هم راضی نیست.
Iran, Islamic Republic of
عشق است دکتر احمدی نژاد عزیز را . انشاالله 1400 با وی خواهیم بود .
Iran, Islamic Republic of
درودبر خمینی
Iran, Islamic Republic of
از وضع دوران شما راضی بود نه!!!
Iran, Islamic Republic of
دورود بر احمدی نزاد عزیز و مرذدمی و غعال و رک دوران و عدالت کستر زمین
محصل مدرسه عشق
Iran, Islamic Republic of
بدبختی مردم ایران این است که بجای تغییر خودشان بدنبال آدم های کوتوله و کوته فکری هستند که سرنوشت آنان را تغییر می دهند. بهتر است این آقایان که با لحن بی ادبانه بایکدیگر مجادله می کنند یکبار قران را با تدبر می خواندندکه مردم باید خودشان سرنوشت خودشان را تغییر دهند. من ، او ، شما و.....چقدر در مسیر الهی شدن تغییر کرده ایم این دعو اها دعوای نفس است دعوای منفعت است دعوای جاه و مقام است دعوای شهوت است و وقت خود به بطالت گذاردن است
علی
آقای احمدی نژاد درست فرمودید امام از وضع حاکم ناراضی اند کاملاً درسته چون امام حتماً شاهد رفتار و اعمال دشمن شادکن شما است حتما شاهده که شما در مقابل ولایت فقیه و امام جامعه موضع گرفتی و خودرا برتر از چارچوب نظام می دانید و خارج از آن چارچوب بروبیا دارید اول ببین امام از تو راضی هست یانه بعد درمورد رضایت امام از وضع حاکم صحبت کن اندکی تأمل خواهشاً
نسیم
Iran, Islamic Republic of
بیاین به جای دعوا و بحث گروهی کسی را انتخاب کنیم که بدون هیچ خصومتی برای ملت و جوونا خدمت کنه ملت الان یکی رو می خواد که با مدیرای زحمت کش کار مردم رو راه بندازه آخه شعار الکی که نون و اب نمی شه ،دوران احمدی نژاد از نظر کار و زحمت و پاک دستی مدیران خیلیی بهتر از این دوران بود هرکس منطقی نگاه کنه متوجه می شه
Iran, Islamic Republic of
....