پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد

لزوم فقرزدایی در همه عرصه‌ها

پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 589787
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: امروز بیکاری و فقر معضلاتی است که همه مسئولان با تمام قوا برای رفع آن تلاش می کنند و فقر زدایی باید در همه عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شکل گیرد.
لزوم فقرزدایی در همه عرصه‌ها
به گزارش  جهان نيوز به نقل از ایسنا، جمشید تقی زاده در سیزدهمین جلسه کمیته اشتغال شهرستان فردوس افزود: تکمیل مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان مطرح و پیگیری می شود.

سرپرست دفتر حقوقی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: اشتغال روستایی، اشتغال فراگیر، طرح روستا تعاون و سیاست های فقرزدایی از جمله مباحثی است که در دولت و همچنین توسط رئیس جمهوری بسیار مورد تاکید است. 
تقی زاده گفت: موضوع سالن ورزشی کارگران فردوس را در جلسه جمع بندی در مرکز استان خراسان جنوبی مطرح و قول می دهم تصمیمات خوبی در این مورد گرفته شود.

وی، فردوس را یک شهر زنده و پویا دانست که نیازمند یکسری سرمایه گذاری است و باید زیرساخت های بزرگی در این شهر ایجاد شود.مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: تقویت مشارکت ها، تجمیع منابع و سرمایه ها و اشتغال خانگی باید مورد توجه قرار گیرد و سعی می کنیم به عنوان یک محرک برای رونق بازار فردوس، منابع خوبی را در اختیار این شهرستان قرار دهیم. 

فرماندار فردوس نیز گفت: هم اکنون ۷۰۰ واحد کارگری، ۲۶ کارخانه فعال، ۲۴ هزار و ۹۸۳ بیمه شده تامین اجتماعی و چهارهزار و ۵۰۰ نفر کارگر در این شهرستان وجود دارد.

مهدی ابراهیمی افزود: دو طرح سرمایه گذاری در شهرستان فردوس در حال انجام است که در یکی از طرح ها سرمایه گذار مبلغ ۱۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده و از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص تقاضای کمک داریم تا این طرح ها با حمایت دولت تسریع یابد چرا که اجرای این دو طرح برای منطقه حیاتی است.

وی، ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی و اجرای چارت اصلی آن، ارتقای اداره تامین اجتماعی فردوس از تیپ چهار به سه، افزایش اعتبارات صندوق کارآفرینی امید و تکمیل سالن ورزشی کارگران را از جمله مطالبات شهرستان فردوس عنوان کرد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و سرپرست دفتر حقوقی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به شهرستان فردوس از سالن ورزشی کارگران این شهرستان که سال هاست عملیات اجرایی آن آغاز شده است، بازدید کرد.
 
  •  
     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *