شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

باشگاه نسف‌قارشی:پرسپولیس قدمت پرافتخاری‌دارد

پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 589782
سایت رسمی باشگاه نسف‌قارشی ازبکستان از پرسپولیس به عنوان تیمی با قدمت پرافتخار یاد کرد.
باشگاه نسف‌قارشی:پرسپولیس قدمت پرافتخاری‌دارد
به گزارش جهان نيوز، سایت رسمی باشگاه نسف‌قارشی ازبکستان در آستانه رویارویی با پرسپولیس نوشت: باشگاه پرسپولیس در سال 1963 میلادی تاسیس شد و در لیگ برتر فوتبال ایران بازی می‌کند. این تیم قدمت پرافتخاری دارد و یکی از قدرتمندترین تیم‌های ایرانی است. برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس است و در ورزشگاه آزادی تهران دیدارهای خانگی خود را برگزار می‌کنند.

در ادامه این مطلب آمده است: تیم پرسپولیس در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا به نیمه‌نهایی راه یافت و در بازی رفت با نتیجه 2 - 2 برابر الهلال عربستان متوقف شد و در بازی برگشت با 4 گل شکست خورد. پرسپولیس در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر ایران با گل‌های فرشاد احمدزاده و علی علیپور (2گل) صنعت‌نفت آبادان را شکست داد و با 54 امتیاز و اختلاف 16 امتیازی نسبت به تیم دوم جدول رده‌بندی صدرنشین است. همچنین علی علیپور با به ثمر رساندن 17 گل آقای گل لیگ برتر ایران است. این تیم همچنین گادوین منشا، رادوشوویچ و بشار رسن را به عنوان بازیکنان خارجی در اختیار دارد.

تیم‌های پرسپولیس و نسف‌قارشی ازبکستان روز 24 بهمن ماه سال جاری در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا از گروه C در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *