شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

600 میلیون به پرسپولیس تخفیف دادم

پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 589769
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که برای گرفتن مطالباتش از این باشگاه ۶۰۰ میلیون به سرخپوشان تخفیف داده است.
600 میلیون به پرسپولیس تخفیف دادم
به گزارش جهان نيوز، محمدامین آرام‌طبع در مورد وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش اظهار داشت: بعد از اینکه مصدوم شدم نزد دکتر کیهانی رفتم و ایشان به همراه دکتر نوروزی وضعیت مرا در آن زمان مورد بررسی قرار دادند. خوشبختانه رباط صلیبی‌ام پاره نشده و این مصدومیت در حد یک کشیدگی شدید بود.

وی در ادامه افزود: الان هم یک ماه است که مراحل درمانی را انجام می‌دهم و امیدوارم به بازی با پرسپولیس برسم. من به بازی برابر فولاد نخواهم رسید، ولی تلاش می‌کنم تا به بازی مقابل پرسپولیس برسم.

آرام‌طبع در مورد حکم کمیته استیناف که در نهایت پرونده شکایت از پرسپولیس را به سود او صادر کرد، گفت: پرسپولیس از من شکایت کرده بود که کمیته تعیین وضعیت این شکایت را رد کرد و رأی به سود من صادر شد. این پرونده به کمیته استیناف رفت که خدا را شکر در نهایت باز هم حکم را به سود من صادر کردند.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان که باید 325 میلیون تومان از پرسپولیس بگیرد در پایان تصریح کرد:‌ من 600 میلیون تومان به پرسپولیسی‌ها تخفیف دادم، موضوعی که شاید خیلی‌ها در جریان آن نباشند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *