جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدید و کاربردی

پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 589709
همان طور که احتمالا شنیده بودید، این شایعه پخش شده بود که اینستاگرام می‌خواهد دکمه ری‌گرام را در زیر محتواها اضافه کند تا با استفاده از آن کاربران بتوانند به سادگی عکس/نوشته‌های دیگران را در مجددا منتشر بکنند. ویژگی خوبی به نظر می‌رسد و البته برای خودش موافقان و مخالفانی دارد.
اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدید و کاربردی
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، یک سرویس خوب برای اینکه بتواند همچنان محبوب بماند و با دیگر سرویس‌های رقابت کند باید در یک لبه نازک به دشواری حرکت کند:

از سویی باید ویژگی‌های تازه را به صورت مرتب اضافه کند و همواره به فکر توسعه باشد. از سوی دیگر این ویژگی‌های تازه باید در جهت رفع مشکلات و برآوردن نیازهای کاربران باشد و طوری نباشد که کاربران با انبوهی از ویژگی‌های تازه که بیشتر گیج‌کننده باشند؛ روبرو شوند.

ظاهرا اینستاگرام دیگر نمی‌خواهد دکمه ری‌گرام را اضافه کند و به جای آن می‌خواهد ترتیب اشتراک‌گذاری پست‌ها را در قسمت استوری بدهد.
 
این طوری کاربران می‌توانند با نوشته یا استیکر نظر یا احساس خود را در مورد مطالب دیگران ابراز کنند.در حال حاضر این ویژگی در حال آزمایش توسط شمار اندکی از کاربران است.

در ضمن اگر کسی علیرغم عمومی بودن اکانت خود، دوست نداشته باشد که مطالبش توسط دیگران به اشتراک گذاشته شود، در قسمت تنظیمات، گزینه‌ای برای ممنوع کردن این ویژگی خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *