جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

قتل زن آرایشگر پس از آزار شیطانی

پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 589707
پرونده قتل زن آرایشگر که قبل از مرگ مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، با دستگیری یک مظنون وارد مرحله تازه‌ای شد.
قتل زن آرایشگر پس از آزار شیطانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از جام‌جم، دهم دی سال 93 زنی با پلیس شهر جهرم استان فارس تماس گرفت و از قتل زن جوانی در یک آرایشگاه زنانه در یکی از محله‌های این شهر خبر داد. پلیس و بازپرس جنایی با حضور در محل با جسد غرق در خون زن آرایشگر روبه‌رو شدندکه براثر اصابت جسم سخت به بدنش فوت کرده و از مرگش ساعاتی می‌گذشت.

همه جا به‌هم ریخته بود. جسد او به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای رازگشایی از جنایت آغاز شد. با تحقیق از خانواده مقتول معلوم شد زن جوان مثل هرروز به محل کارش رفته و آنها در تماس پلیس متوجه قتل او شده‌اند. این در حالی بود که در تحقیقات بعدی مشخص شد گوشی تلفن همراه مقتول به سرقت رفته و او ساعت 3 بعدازظهر همان روز از سوی فرد یا افرادی به قتل رسیده است.

مدتی بعد کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند که زن جوان قبل از مرگ مورد آزار و اذیت قرارگرفته است. تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت ادامه داشت و چند نفر به عنوان مظنون بازداشت شدند، اما مدارکی در ارتباط با گناهکاری آنها به دست نیامد و این افراد آزاد شدند.

تحقیقات ادامه داشت تا این‌که ماموران با گذشت سه سال از این جنایت، اردیبهشت سال 96 به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد، گوشی تلفن همراه مقتول از سوی فردی در تهران دو بار مورد استفاده قرار گرفته و بعد به یکباره خاموش شده است. ماموران در جست‌وجوی این فرد بودند تا این‌که ردپای او را روز سه‌شنبه در یکی از محله‌های تهران به دست آوردند و با هماهنگی قضایی وی را بازداشت کردند.

متهم میانسال دیروز ـ چهارشنبه ـ به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و مورد تحقیق قرار گرفت.
وی به بازپرس جنایی گفت: مدرک تحصیلی‌ام دیپلم ردی است و تا چندی پیش مغازه فروش گوشی تلفن همراه داشتم، اما به دلیل مشکلات مالی مغازه‌ام را تحویل دادم.

مقتول ـ زن آرایشگر ـ را نمی‌شناسم ونمی دانم چرا به قتل رسیده است. من متاهل هستم و فرزند دارم آخرین بارهم که با خانواده به سفر رفتم سال گذشته بود که به شمال کشور رفتیم. 9 ماه پیش با مردی در خیابان آشنا شدم و از او گوشی تلفن همراه را خریدم. گوشی چند روز در اختیارم بود و همسرم از آن استفاده کرد و بعد آن را به مشتری فروختیم.
تحقیقات درباره ادعاهای متهم ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *