پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تراکتورسازی 2 گسترش 1؛ ارتغرول نمی بازد!

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب: 589622
تراکتورسازان تیمی بودند که توانستند نتیجه دربی هفته بیست و سوم را به سود خود به پایان رساندند. بردی که باعث شد تا ارتغرول ساغلام همچنان بدون شکست کارش را پیش ببرد.
تراکتورسازی 2 گسترش 1؛ ارتغرول نمی بازد!
به گزارش جهان نيوز، تراکتورسازان که از ابتدا تا انتهای دیدار امروز برابر گسترش فولاد راه دروازه حریف را در پیش گرفته بودند در نهایت موفق شدند با پیروزی به کار خود پایان دهند. آنها که تا دقایق پایانی با یک گل از حریف خود عقب بودند در نهایت با دو گل نتیجه حملات خود را گرفتند و با پیروزی بازی را به پایان رساندند.
 
تراکتورسازان توانستند از حملات پیاپی خود در این دیدار نتیجه بگیرند با دو گلی که وارد دروازه خسوس کردند بازی را با پیروزی به اتمام برسانند.
 
شرح گل ها:
 
 (دقیقه 32، میلاد زنیدپور): در حالی که تراکتوری ها حملات خود را روی دروازه حریف تدارک دیده بودند ضدحمله زهردار گسترشی ها با ارسال دقیق معبودی ادامه یافت و زنیدپور با استپ این توپ توانست با ضربه ای دقیق دروازه تراکتوری ها را باز کند.
 
 (دقیقه 75، احسان پهلوان): حملات پیاپی تراکتوری ها بالاخره جواب داد و ارسال بازیکن این تیم با ضربه سر دیدنی پهلوان، خسوس را اسیر خود کرد تا بازی به تساوی کشیده شده باشد.
 
(دقیقه 2+90، مهدی کیانی ): شوت اسماعیلی فر با برخورد به دست مدافع گسترش فولاد یک پنالتی برای تراکتوری ها به دنبال داشت و مهدی کیانی نیز پشت توپ ایستاد. او ضربه محکم خود را روانه دروازه حریف کرد اما ده خسوس این توپ را مهار کرد که کیانی در برگشت توپ موفق شد  دروازه تراکتوری ها را برای دومین بار باز کند.
 
دقایق حساس:
 
دقیقه 12 – شوت دیدنی ابراهیمی از پشت محوطه جریمه با واکنش دیدنی خسوس مهار شد.
دقیقه 22 – یک شوت دیگر از سوی ابراهیمی دروازه گسترشی ها را به خطر انداخت اما این توپ نیز راهی به دروازه این تیم نیافت.
 
دقیقه 36 – ارسال تراکتوری ها از روی نقطه کرنر با ضربه سر مهاجم این تیم دروازه خسوس را به خطر انداخت اما از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 43 – بازی تک ضرب تراکتوری ها موقعیت خوبی برای این تیم به وجود آورد اما ارسال ایرانپوریان توسط خسوس جمع شد.
 
دقیقه 49 – مهدی کیانی با حرکت خوب خود موقعیت مناسبی به دست آورد اما شوت کم جان او توسط گلر گسترش مهار شد.
 
دقیقه 57 – موقعیت فوق العاده ای در این دقیقه نصیب کرپیچ شد اما او نتوانست دروازه حریف را باز کند و ضربه وی راهی به دروازه تیم سفید پوش نیافت.
دقیقه 59 – ارسال بلند گسترشی ها با ضربه سر مهاجم این تیم دروازه تراکتوری ها را تهدید کرد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
 
دقیقه 62 – یک ضربه سر می توانست بازی را در این دقیقه به تساوی بکشاند اما باز هم ده خسوس توپ تراکتوری ها را مهار کرد.
دقیقه 67 – شوت دیدنی حاتمی با واکنش فوق العاده خسوس دفع شد تا این باز هم تراکتوری ها نتوانند دروازه حریف خود را باز کنند.
دقیقه 68 – فشار تراکتوری ها در این دقایق بیش از هر زمان دیگری روی دروازه گسترشی ها بیشتر شد اما ارسال ایرانپوریان از روی نقطه کرنر و پرواز بازیکنان این تیم بازهم سودی برای تراکتوری ها نداشت.
دقیقه 70 – یک ارسال دیگر از سوی ایرانپوریان این بار با ضربه سر حاتمی دروازه گسترشی ها را تهدید کرد که آن هم از کنار دروازه به بیرون رفت.
 
ارتغرول ساغلام برای سومین بار روی نیمکت تراکتوری ها نشست و باز هم توانست با امتیاز بازی را ترک کند. او در حالی که پیش از این به یک برد و یک تساوی رسیده بود دیدار امروز را نیز با پیروزی به پایان رساند تا نشان دهد همان مربی مورد نظر هواداران این تیم است. هوادارانی که در دقایقی از بازی به تشویق مربی ترک خود پرداختند و با لبخند ورزشگاه را ترک کردند.
 
منبع: ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *