پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

چرا محسن هاشمی نمی‌تواند از نجفی انتقاد کند؟

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 589571
یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب برای بستن دهان منتقد شهردار تهران به وی برچسب طمع کردن به مقام و منصب وی را زد.
به گزارش جهان نيوز،‌ روزنامه اصلاح‌طلب شرق در مطلبی با عنوان «محسن هاشمی علیه خودش و نجفی» نسبت به انتقادی که «محسن هاشمی»،‌ رئیس شورای شهر تهران به عملکرد ضعیف «محمد علی نجفی»، شهردار تهران داشت، موضع گرفت.

رئیس شورای شهر تهران در جریان بررسی کلیات بودجه سال 97 شهرداری تهران که حواشی زیادی داشت، در اظهاراتی گلایه‌آمیز، در نقد عملکرد شهرداری تهران گفت:‌

باید معترف بود در شش ماه سپری‌شده از دوره مسئولیت شهردار منتخب، انتظار عمومی از تحول در مدیریت شهری برآورده نشده است.

این روزنامه اصلاح طلب سعی کرد با مطرح کردن این موضوع که هاشمی به مقام و منصب نجفی چشم طمع دوخته است و پیش از این کاندیدای شهرداری تهران بود، دهان یکی از منتقدان را ببنند. این روزنامه در این باره نوشت:‌

«این اظهارات انتقادی از دوره پایان رقابت محسن هاشمی به‌عنوان یکی از نامزدهای شهرداری تهران، از سوی او سابقه‌ای نداشت».
 

 
معلوم نیست این روزنامه اصلاح‌طلب چرا انتقاد از نجفی را موضوعی منفی و علیه شهرداری و شورای شهر تهران قلمداد کرده است.
 
درحالی اصلاح‌طلبان کوچکترین انتقاد به نجفی را برنمی‌تابند که وی در مدت زمانی که به صندلی شهرداری پایتخت تکیه زده است، در حوزه‌های مختلف عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشته است. در بحران زلزله تهران نجفی در ستاد مدیریت بحران تهران حاضر نشد و رسانه‌ها و کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به غیبت وی گلایه کردند.

در ماجرای سالگرد قهرمانان پلاسکو نیز آقای شهردار به جای حضور در مراسم به جزیره کیش و بر سر یک پروژه ساختمانی رفت. موضوعی که با جنجال فراوانی همراه و نجفی مجبور شد که مراسم سالگرد دیگری با حضور برخی از اعضای خانواده شهدای پلاسکو برگزار کند.

در موضوع برف نیز انتقادات فراوانی به شهرداری تهران وارد شده است. برف چنان بحرانی در تهران به‌وجود آورد که بسیاری از مردم را خانه نشین کرد و راه‌ها داخلی و منتهی به تهران قفل شدند.

در حوزه استقبال از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی نیز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران استقبال خوبی از فرارسیدن سالگرد انقلاب نکرد و این موضوع موجب گلایه برخی از افراد شد.

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *