سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

تدابیر برانکو برای بازی‌های فشرده پرسپولیس

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 589560
سرمربی پرسپولیس برای بازی‌های فشرده این تیم در اسفند ماه تدابیری در نظر گرفته است.
تدابیر برانکو برای بازی‌های فشرده پرسپولیس
به گزارش جهان نيوز، سرخپوشان پایتخت با آغاز بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و برگزاری هفته‌های پایانی لیگ برتر در اسفندماه دیدار‌های فشرده‌ای پیش رو دارند.

شاگردان برانکو در مدت ۲۲ روز باید ۵ بازی انجام بدهند و این بدان معنی است که آن‌ها به طور میانگین هر ۴ روز یک بازی برگزار می‌کنند.

طبق برنامه تیم پرسپولیس روز اول اسفند ماه به مصاف السد قطر در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه می‌رود. این تیم بعد از این بازی در روز ۵ اسفند در ورزشگاه آزادی از تیم استقلال خوزستان پذیرایی کند.

همچنین سرخپوشان پایتخت باید در دربی ۸۶ روز ۱۰ اسفند به مصاف استقلال رقیب دیرینه خود بروند. آن‌ها ۴ روز بعد از دربی پایتخت به مصاف الوصل می‌روند. همچنین دیدار برگشت این دو تیم در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز ۲۲ اسفند ماه در ورزشگاه زعبیل دبی برگزار می‌شود.

البته با توجه به فشردگی بازی‌های پرسپولیس، برانکو سرمربی این تیم برنامه تمرینی در نظر گرفته است که خستگی بازیکنان کاهش یابد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *