جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اعلام‌ زمان‌اختتامیه‌نخستین رزمواره‌مدافعان حرم

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب: 589470
دبیر نخستین رزمواره مدافعان حرم گفت :اختتامیه نخستین رزمواره مدافعان حرم 28 فروردین سال آینده در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.
اعلام‌ زمان‌اختتامیه‌نخستین رزمواره‌مدافعان حرم
به گزارش جهان نيوز،‌ بهنام احمد پور دبیر نخستین رزمواره مدافعان حرم با اعلام این خبر گفت: آیین اختتامیه رزمواره مدافعان حرم عصر بیست و هشتم فروردین ماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

احمدپور ادامه داد: در پی لبیک به مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه انقلابی گری و مقاومت مردمی، شبکه رادیویی ایران، مرکز بسیج سازمان صداوسیما، سازمان سینمایی دفاع مقدس ،معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما ،معاونت مطبوعاتی و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به برگزاری نخستین رزمواره مدافعان حرم کرده اند.

رزمواره مدافعان حرم تلاش دارد تا در مقوله دفاع از حریم اهل بیت، تقویت حرکت هنری-رسانه ای در حوزه مدافعان حرم، معرفی مدافعان حرم و خانواده های آنها به عنوان محصول و رویش انقلاب اسلامی و تقویت روحیه انقلابی و جهادی، قدمی موثر بردارد.

وی با اشاره به دریافت آثار توسط دبیرخانه این رزمواره تصریح کرد: در بخش «مردمی» که در هفت موضوع «فیلم کوتاه مردمی »،«کلیپ»،«عکس»،«طرح و ایده»،«شعر»،«دلنوشته»،«داستان کوتاه»برگزارشده بود 532 اثر،در بخش فضای مجازی،«نرم افزار گرافیکی »،«شبکه های اجتماعی»،«طرح و تصاویر گرافیکی»،«پادکست»،«سایت و وبلاگ» 161 اثر،در بخش«مطبوعات ،خبرگزاری ها و پایگاههای خبری»،«مقاله»،«عکس»،«مصاحبه»،«گزارش«،«تیتر»،«چند رسانه ای»469 اثر در بخش «شنیداری»«مستند رادیویی»،«برنامه ترکیبی»،«آنونس»،«نمایش رادیویی»،«متن رادیویی» 510 اثر در بخش «دیداری»،«مستند»،«فیلم(سینمایی،داستان ،کوتاه»،«پویانمایی»،«فیلمنامه»،«تیزر و کلیپ»،«برنامه های ترکیبی» 170 اثردر بخش «موسیقی ،سرود و نغمات آئینی»،«نماهنگ»،«سرود»،«ترانه سرایی»،«قطعه موسیقی با کلام»،«قطعه موسیقی بی کلام» ،«مدیحه سرایی و نغمات» 202 اثر دریافت شد که مجموعا می توان گفت:2044 اثر دریافت شد.

احمد پور با اشاره به مراسم اختتامیه تصریح کرد: در مراسم اختتامیه از بعضی از خانواده های شهدای مدافع حرم نیز ،تقدیر می شود.

دوستان و علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی تلگرام razmvare@ و یا سایت : http://www.razmvare.ir مراجعه کنند.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *