کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قوه قضائیه باید با غارتگران بیت‌المال برخورد کند

17 بهمن 1396 ساعت 17:12

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم از فساد تنفر دارند، گفت: مجلس باید در این زمینه ورود کند و قوه قضائیه باید با افرادی که بیت‌المال را غارت کردند، برخورد و احکام خدا را اجرا کند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از ایسنا، امیر خجسته در جشن پوشش 99 درصدی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی دیجیتال در همدان، با گرامیداشت ایام‌ دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر یادآور شجاعت و فداکاری‌های جوانان این مرز و بوم است به طوری که درخت تنومند انقلاب با خون 240 هزار شهید آبیاری شده و این کشور 900 هزار جانباز و 54 هزار آزاده را در خود جای داده و اکنون پس از گذشت 40 سال از انقلاب میوه‌های این درخت به بار نشسته است و اکنون استکبار جهانی از به ثمر نشستن درخت انقلاب به وحشت افتاده است و انقلاب اسلامی ما به معنای واقعی زورآزمایی حق علیه باطل بود و باطل شکست خورد.
 
وی با اشاره به اینکه امنیت و سلامت دو نعمت ناشناخته هستند که اگر فردی آنها را از دست دهد قدر نعمت را می‌فهمد، خاطرنشان کرد: امنیت بزرگترین دستاورد انقلاب است و باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم به طوری که استکبار جهانی و هم‌پیمانان آن دست به دست هم داده تا کشور ایران را ناامن کنند که با درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری هرگز نخواهند توانست به این نقشه پلید خود دست یابند و یکی از موضوعاتی که آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به وحشت انداخته قدرت موشکی ایران است.
 
خجسته با اشاره به اینکه قدرت موشکی ایران به حدی بود که مواضع دشمن را در دیرالزور مورد اصابت قرار داد و آنجا را با خاک یکسان کرد، خاطرنشان کرد: اکنون رژیم کودک‌کش صهیونیستی در معرض خطر است و باید بدانیم که این رژیم در شرف نابودی است.
 
وی اضافه کرد: دشمن قدرت موشکی ایران را خوب درک کرده و فهمیده است اما با وجود تحریم‌های ظالمانه و فشارهای خارجی ما غیرممکن‌ها را ممکن کردیم و حال همه امروز در اردوگاه انقلاب هستیم.
 
خجسته با اشاره به اینکه هر جا پول باشد فساد هم در آنجا وجود دارد و ما باید فساد را در جامعه به صفر و حداقل برسانیم، افزود: مجلس باید در این زمینه ورود کند و قوه قضائیه باید با افرادی که بیت‌المال را غارت کردند، برخورد و احکام خدا را اجرا کند.
 
وی با بیان اینکه مردم از فساد تنفر دارند، اظهار کرد: توجه به معیشت و اقتصاد مردم باید اولویت برنامه‌ها باشد هر چند که در بودجه امسال توجه ویژه نسبت به اقتصاد و معیشت افراد شده است.
 
خجسته با اشاره به اینکه نباید مردم را در تنگنای اقتصادی قرار دهیم، خاطرنشان کرد: صداوسیما در کشور در شرایط سخت و بغرنجی کار می‌کند چرا که بیش از 250 شبکه فارسی‌زبان علیه نظام وارد میدان شده و این کار صدا و سیما را سخت‌تر می‌کند.
 
وی ادامه داد: این حجم از پوشش دیجیتالی در صدا و سیمای استان‌ها بی‌نظیر است به طوری که صداوسیما در مقابل هجمه‌های بین‌المللی ایستادگی کرده و نمایندگان نیز باید در این زمینه همکاری لازم را با صداوسیما داشته باشد.
 
نماینده مردم همدان در خانه ملت با اشاره به اینکه جمله «ما می‌توانیم» را امام راحل به ما نشان دادند و ما را به این باور رساندند که غیرممکن‌ها با این جمله ممکن می‌شود، اظهار کرد: باید با مدیریت جهادی وارد میدان شد چرا که با بی‌روحی و روزمرگی نمی‌توان کار انقلابی کرد.
 
خجسته در پایان با اشاره به ساختمان «چهل چمن» صداوسیما در همدان ابرازامیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.


کد مطلب: 589331

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/589331/قوه-قضائیه-باید-غارتگران-بیت-المال-برخورد-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com