شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

راهکار وکلای ترامپ برای فرار از تله مولر

سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 589302
وکلای ترامپ پشنهاد داده اند که برای مواجه نشدن با اتهام دروغ به بازرسان، از مصاحبه آزاد با رابرت مولر دادستان ویژه تحقیقات پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا، خودداری کند.
راهکار وکلای ترامپ برای فرار از تله مولر
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، سابقه رئیس جمهوری آمریکا در ارایه اظهارات ضد و نقیض، می تواند وی را با اتهام دروغ به بازرسان روبرو کند.

این خبرگزاری روز سه شنبه افزود: وکلای مدافع ترامپ باابراز نگرانی در مورد تمایل و سابقه ترامپ در ادای اظهارات ضد ونقیض وهمچنین فراخوانده شدن 4 نفر برای ارایه توضیحات در رابطه با پرونده تحقیقات کمپین ترامپ و روسیه، از وی خواستند تا درخواست مولر مبنی بر برگزاری مصاحبه آزاد را رد کند. 

پیش از این ترامپ با رد ادعاهایی مبنی بر همدستی کمپین انتخاباتی وی و روسیه، از آمادگی کامل خود برای همکاری با بازرس ویژه خبر داده بود. این در حالی است که تاکنون تصمیمی قطعی در مورد موافقت یا عدم موافقت وی با برگزاری این مصاحبه اعلام نشده است.

در صورتیکه ترامپ از حضور در مصاحبه صرف نظر کند، مولر می تواند رئیس جمهور را برای ادای سوگند در برابر هیات منصفه ای عالی احضار نماید.

جان دود و جی سکولوف، که هدایت وکلای مشاور ترامپ را برعهده دارند، به وی توصیه کرده اند که درخواست تشکیل جلسه با بازرس ویژه را نپذیرد.

این خبرگزاری ادامه داد: مشاوران ترامپ معتقدند که در صورت ارجاع پرونده به دادگاه عالی و کشیده شدن آن به کاخ سفید، به احتمال قریب به یقین مولر به همراه هیات ویژه این تحقیقات بازنده این دادگاه خواهند بود؛ از این رو وی تمایل چندانی برای چنین اقدامی از خود نشان نخواهد داد.

مارک کاوویتز، وکیل شخصی ترامپ نیز در خصوص برگزاری مصاحبه آزاد با مولر هشدار داده است.دمکرات ها، کمپین انتخاباتی ترامپ درسال 2016 را متهم می کنند که با روسیه ارتباط داشته و به این شکل این ارتباطات در نتیجه انتخابات آمریکا تاثیر گذاشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *