سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

صف طولانی برای تماشای فیلم حاتمی‌کیا

سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 589124
چهارمین روز جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت (کاخ رسانه)، با استقبال چشمگیر مخاطبان از «به وقت شام» ابراهیم حاتمی کیا روبرو شد.
صف طولانی برای تماشای فیلم حاتمی‌کیا
به گزارش جهان نيوز، چهارمین روز جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت (كاخ رسانه) در حالی سپری می شود، كه آخرین سانس اكران آن به فیلم «به وقت شام» ابراهیم حاتمی كیا اختصاص دارد.
فیلمی كه از همان ابتدای تولید، سر و صدای زیادی به پا كرد و اتفاقا امشب در كاخ جشنواره مورد استقبال طیف گسترده ای از اصحاب رسانه و سینماگران قرار گرفت.

به وقت شام

صف طولانی تماشاگران این فیلم پیش از آغاز اكران موید این موضوع است كه خیلی از سینمادوستان راغب بودند تا فیلم تازه حاتمی كیا را ببینند.

به وقت شام

گفتنی است؛ هادی حجازی فر و بابک حمیدیان بازیگران اصلی این فیلم هستند و به همراه آنها، جمعی از بازیگران مطرح سوری و لبنانی نیز در فیلم ایفای نقش می‌کنند.

«به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی، جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر رونمایی خواهد شد.
 
منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *