جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

لهستان سفر وزیر اسرائیلی را لغو کرد

سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 589123
دولت لهستان از مخالفت خود با سفر وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی و رئیس حزب صهیونیستی «خانه یهودی» به این کشور خبر داد.
لهستان سفر وزیر اسرائیلی را لغو کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، سخنگوی دولت لهستان تنها به ذکر این جمله اکتفا کرد که این سفر صورت نخواهد گرفت.

این در حالی است که قبلا اعلام شده بود که نفتالی بنت،  وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی و رئیس حزب صهیونیستی «خانه یهودی» طی هفته جاری برای دیدار با یاروسلاو گووین، معاون نخست‌وزیر لهستان، به این کشور سفر خواهد کرد.

 قرار بود این دیدار نخستین دیدار رسمی میان مقامات صهیونیستی و لهستانی از زمان تصویب قانونی باشد که نسبت دادن جنایت‌های شبیه نازی‌های آلمان به ملت لهستان را ممنوع می‌کند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در همین راستا گزارش داد که سفر بنت با هماهنگی وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی ترتیب داده نشده بود و این در حالی است که خبرها از بروز تنش و بحران دیپلماتیک شدید میان رژیم اشغالگر قدس و لهستان حکایت دارد.

در حالی که وزارت خارجه این رژیم حاضر به ارائه پاسخ درباره این مساله نشده است، دفتر بنت اعلام کرد که این سفر با مراجع ذی‌ربط هماهنگ شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *