پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

مصوبه مجلس برای مددجویان کمیته امداد

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 588868
نمایندگان مجلس طی مصوبه ای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی را از پرداخت حق انشعاب برق برای یکبار معاف کردند.
مصوبه مجلس برای مددجویان کمیته امداد
به گزارش جهان نيوز،‌ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر امروز (یکشنبه) صحن علنی پارلمان در جریان ادامه بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور طی مصوبه‌ای بند ح. تبصره ۶ بخش درآمدی لایحه بودجه را به تصویب رساندند.

براساس این بند به هر یک از وزارتخانه‌های نفت و نیرو از طریق شرکت‌های تابعه ذی‌ربط اجازه داده شد که این دو وزارتخانه ماهانه از هر واحد مسکونی مشترکین گاز مبلغ دو هزار (۲۰۰۰) ریال و از هر واحد مسکونی مشترکین برق مبلغ یک هزار (۱۰۰۰) ریال أخذ کنند. بر این اساس برای مشترکین روستایی، مبالغ فوق‌الذکر معادل پنجاه‌درصد (۵۰%) خواهد بود.

همچنین در مصوبه‌ای دیگر نمایندگان مجلس به پیشنهاد عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه، در قالب بند الحاقی ۹ به تبصره ۶ لایحه بودجه ۹۷ رای دادند.

بر اساس این مصوبه، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی برای یک بار و یک انشعاب از پرداخت حق انشعاب آب، برق، گاز و فاضلاب معاف شدند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *