پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
خزاعی:

به وقت شام متفاوت‌ترین‌فیلم‌ابراهیم‌حاتمی‌کیاست

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 588802
تهیه‌کننده سینما گفت: «به وقت شام» شرایط تولید سخت و عظیمی داشت و به نظر من متفاوت‌ترین فیلم حاتمی‌کیاست.
به وقت شام متفاوت‌ترین‌فیلم‌ابراهیم‌حاتمی‌کیاست
به گزارش جهان نيوز،‌ محمد خزاعی تهیه‌کننده سینما درباره موضوع فیلم سینمایی «به وقت شام» گفت: مبارزه با تکفیری‌ها و نمایش رشادت‌های نیروهای ایرانی موضوع اصلی فیلم «به وقت شام» است. به نظرم «به وقت شام» متفاوت ترین فیلم ابراهیم حاتمی کیاست.

وی افزود: «به وقت شام» از نظر تولید فیلم شلوغی بود که با همت گروه و شخص ابراهیم حاتمی‌کیا، توانستیم آن را به جشنواره امسال برسانیم. برنامه‌ریزی‌ ما حضور در جشنواره فجر سال آینده بود؛ اما با روندی پرسرعت در تولید توانستیم فیلم را به جشنواره امسال برسانیم.

این تهیه کننده اظهار داشت: «به وقت شام» تنها فیلم این دوره است که دو بازیگر ایرانی دارد و بقیه بازیگران عرب زبان هستند.

وی درباره برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر تا کنون، بیان کرد: امسال با جشنواره جسوری از لحاظ تصمیم‌گیری‌ها مواجهیم. به نظرم کم شدن تعداد فیلم‌ها و توجه به سطح کیفی آثار و اینکه شتابی برای دیدن فیلم ها در بخش اهالی رسانه وجود ندارد، اتفاق مثبتی است.

خزاعی در پایان تاکید کرد: خروج از برج میلاد و میزبانی پردیس ملت از خبرنگاران مزایا و معایبی دارد؛ اما حاصل این اتفاق و تصمیم‌گیری را باید با اتمام جشنواره ارزیابی کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *