پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تئاترهایی که در راه است

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 588770
قرمز ِ جان لوگان در پالیز به کارگردان اشکان امینی روی صحنه می‌رود و هادی مرزبان «بنگاه تئاترال» را با ترکیب جدید در شهرزاد روی صحنه می‌برد.
تئاترهایی که در راه است
به گزارش جهان نيوز،‌ نمایش قرمز اثر جان لوگان به کارگردانى اشکان امینى اسفند ماه در تماشاخانه پالیز روى صحنه مى‌رود. جان لوگان خالق نویسنده آثارى چون جیمز باند، سویینى تاد، هوگو، گلادیاتور و هوانورد، به زندگی روتکو است.

این نمایشنامه در سال ٢� ١� برنده بهترین نمایشنامه جایزه تونى شده و مهرنوش فطرت مترجم این اثر بوده و رضا گوران به عنوان مشاور کارگردان همراه این نمایش خواهد بود و مهران وثوقی، کامیار حقی در این اثر ایفاى نقش مى‌کنند.



از دیگر عوامل مى‌توان به امید رضایى (مجرى طرح)، سارا حدادى (مدیر تولید و مشاور تبلیغات و رسانه)، امیر سپهر تقى‌لو (مدیر اجرا)، علیرضا حمیدین (بازیگردان)، فاطیما افتخاری (دستیار کارگردان و منشى صحنه)، اشکان امینى (طراح صحنه)، سوگل بهرام‌پور (طراح لباس)، رضا رضایى (طراح نور)، هیراد پناهى (موسیقى)، میثاق زارع (گرافیست)، هادى آموزگار (عکاس)، امیر حسین زواره‌ئى و سروناز مهتاب‌پور (ساخت تیزر)، محمد حسین طاهرى (تصویربردار تیزر)، تئاتربازها (تبلیغات مجازى)، قاسم غضنفرى (ساخت دکور) اشاره کرد.

نمایش قرمز از دوم اسفند در سالن شماره ٢ تماشاخانه پالیز ساعت ١٧ روى صحنه مى‌رود و بلیت‌فروشى این اثر متعاقباً اعلام مى‌شود.

هادی مرزبان بنگاه تئاترال را به تماشاخانه شهرزاد می‌برد
نمایش «بنگاه تئاترال» نوشته علی نصیریان به کارگردانی هادی مرزبان بهمن و اسفند 96 در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.  هادی مرزبان از پنجشنبه 19 بهمن ماه 96 در پردیس تئاتر شهرزاد اجرای خود را آغاز می‌کند.

بنگاه تئاترال تیر، مرداد و شهریور 96 در تماشاخانه سنگلج قریب به 60 اجرا میزبان حدود14هزار مخاطب تئاتر بوده و رکورددار فروش تماشاخانه سنگلج از بدو تاسیس است.



هادی مرزبان، کارگردان، درباره بازاجرای این اثر گفته است «ما در این دوره اجرا با وفاداری به اصل متن، تغییراتی در ترکیب گروه بازیگران و نحوه اجرا اعمال کرده‌ایم و در نظر داریم اجرایی به مراتب چابک‌تر و مطلوب‌تر نسبت به اجرای پیشین را برای مخاطب به اجرا درآوریم و نتیجه بسیار خوبی را برای این اجراهای جدید نیز پیش‌بینی می‌کنیم.»

در بنگاه تئاترال جدید، مجید مظفری و رسول نجفیان در کنار داود داداشی به تیم مرزبان پیوسته‌اند.

این نمایش با نقش‌ آفرینی بازیگرانی چون: مجید مظفری، رسول نجفیان، فرزانه کابلی، داود فتحعلی‌بیگی و داود داداشی، با هنرمندی امین زندگانی و میرطاهر مظلومی و نیز بازی مجید غفاری، سامان تیرانداز و تعداد دیگری از هنرمندان و هنرجویان تئاتر اجرا می‌شود


مدیر اجرایی: محمد وفایی، طراح صحنه: رضا مهدی زاده، طراح لباس: صدف شجاعی، آهنگ پرداز، علی المعی، خواننده: محمد حشمتی دستیاران کارگردان: مجید غفاری، مهری آسایش، منشی صحنه: اکرم حاج حسینی از عوامل دیگر این اجرا هستند.

بنگاه تئاترال تا پایان اسفندماه هر روز راس ساعت 20:30 در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.


 تمرین اجرای نمایش  «در مه بخوان» اجرا می‌شود
تمرین اجرای نمایش «در مه بخوان» به نویسندگی اکبر رادی و کارگردانی مسعود طیبی در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.

این نمایش 19 بهمن ساعت 20 در تماشاخانه سنگلج اجرا خواهد شد. فروش بلیت این نمایش به صورت نیم‌بها برای علاقه‌مندان تئاتر قرار گرفته است تا بستری مناسب برای آشنایی هنردوستان و هنرجویان با فضای تئاتر حرفه‌ای باشد.



«در مه بخوان» نمادی از برخوردها و کشمکش‌های انسان‌های متفاوت با دیدگاه‌ها و اندیشه‌های مغایر است که بنا به جبر زندگی در یک مکان جمع شده و زندگی می‌کنند.

در این نمایش محمدرضا آزادفرد، رضا بهرامی، بهروز پناهنده، کهبد تاراج، سهیل ساعی، الهه شه‌پرست؛ محمد صادقی، امیر عدل پرور، علیرضا قیدری و بهروز کاظمی بازی می‌کنند.
نمایش «در مه بخوان» از 19 بهمن تا پایان اسفند ماه همه روزه به‌جز شنبه ها ساعت 20 در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند تا از تخفیف‌های گروهی و دانشجویی این نمایش نیز بهره‌مند شوند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *