پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

پسران و دختران واقعی خیابان انقلاب+عکس

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 588746
محمد اکبر زاده فعال رسانه و خبرنگار با انتشار چند عکس در توییتر از اعزام 70 دانشجوی جهادی به مناطق زلزله زده سر پل ذهاب خبر داد.
به گزارش جهان نيوز،‌ محمد اکبر زاده فعال رسانه و خبرنگار با انتشار چند عکس در توییتر از اعزام 70 دانشجوی جهادی به مناطق زلزله زده سر پل ذهاب خبر داد.
 

پسران و دختران واقعی خیابان انقلاب
منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دشمنان اسلام و انقلاب میخواهند با شارلاتان بازی تبلیغاتی و جنگ روانی گسترده اینطور القاء کنند که بیشتر دختران و پسران ایرانی دنبال ازادیهای مبتذل غربی و اهل لعب و لعب و ارتباط نامشروع و بی حجابی و... هستند .تا به این وسیله از اسلام و انقلاب و نیروهای انسانی جوان و نسلهای جدید که مومن و پاک و انقلابی و رویشها و ثمرات شجره طیبه انقلاب مقدس اسلامی هستند انتقام بگیرند . در صورتی که در حال حاضر با تو جه به گستردگی روابط ارتباطی اعم از اینترنت و سیستمهای تلفن های همراه و ماهواره وحجم بی نظیر و بی سابقه هجوم تبلیغاتی علیه ارزشهای اسلامی و انقلابی و فضای باز ایران میلیونها دختر و پسر مومن و انقلابی و درس خوانده و زیرک به برکت اسلام و انقلاب و تعالیم نورانی امام ره و رهبر عزیز و مقتدر و پارسا و حضور معنوی و معنی دار شهدای گرانقدر پای اسلام و انقلاب و مقاومت علیه استکبار و شیطان بزرگ ایستاده اند و رشد معنوی و مادی ایران عزیز را نوید میدهند و توطئه های دشمنان را خنثی کرده و خواهند کرد . انشاء الله مثل چهل سال گذشته امریکا هیچ غلطی نخواهد کرد و دبناله ها و اذناب انان نیز هیچ غلطی نخواهند کرد . البته هیچکس منکر وجود افراد و جوانان و جریاناتی نیست که گاه و بیگاه به هنجار شکنی و نمایشات مبتذل فرهنگی و سیاسی در سطح جامعه میپردازند . بلی ما از واقعیات جامعه و بیماریها وناهنجایهای ان غافل و بی خبر نیستیم . اما نسبت دادن ان به اکثریت مردم شریف و دختران و پسران با وقار و با شخصیت و مومن و پاک نا صحیح و خیانت و از مصادیق جنگ روانی امپریالیسم خبری بنگاههای یهود عنود وبنیادهای فاسد رسانه ای وتبلیغاتی غرب و دنباله های بی هویت انان در داخل است .