سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

ازدواج با شناسنامه دختران مرده ایرانی

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 588684
زنان خارجی شناسنامه‌های دختران فوت شده ایرانی را به قیمت‌های هنگفت خریده و سپس با مردان ایرانی ازدواج کرده‌اند.
ازدواج با شناسنامه دختران مرده ایرانی
به گزارش جهان نيوز ، زنان خارجی شناسنامه‌های دختران فوت شده ایرانی را به قیمت‌های هنگفت خریده و سپس با مردان ایرانی ازدواج کرده‌اند.سه زن تبعه خارج که با شناسنامه‌های دختران فوت شده ایرانی، پای سفره عقد نشسته بودند با ردیابی‌های مأموران پلیس خراسان جنوبی دستگیر شدند:

پس از اعلام چند گزارش محرمانه و بررسی‌های پلیسی، مشخص شد شناسنامه‌ها متعلق به دختران جان باخته، اهل استان‌های همجوار بوده‌اند که زنان خارجی شناسنامه‌ها را به قیمت‌های هنگفت خریده و سپس با مردان ایرانی ازدواج کرده‌اند.

مأموران ضمن تحقیق پی بردند هر سه زن خارجی پس از ازدواج به عنوان یک ایرانی مدارکی از قبیل گواهینامه، گذرنامه و سایر مدارک هویتی دریافت کرده‌اند.

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان جنوبی گفت: پس از مکاتبات اداری، موضوع ابطال شناسنامه‌ها از طریق اداره ثبت احوال پیگیری شد و متهمان به پلیس امنیت عمومی احضار شدند که در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشودند و به جرایم خود اعتراف کردند.درحال حاضرتحقیقات تخصصی دراین باره ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *