شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

کوتاهی امنیتی‌ها در خبرپراکنی دراویش‌ از bbc!

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۶
کد مطلب: 588644
صبح ديروز، طرفداران نورعلي تابنده، رئيس فرقه دراويش گنابادي در شبكه‌هاي اجتماعي و در سايت اطلاع رساني اين فرقه اطلاع دادند كه درگيري ميان مريدان او و نيروهاي امنيتي در منطقه پاسداران تهران و مقابل منزل نورعلي تابنده روي داده است.
به گزارش جهان نيوز؛ از صبح ديروز، طرفداران نورعلي تابنده، رئيس فرقه دراويش گنابادي در شبكه‌هاي اجتماعي و در سايت اطلاع رساني اين فرقه اطلاع دادند كه درگيري ميان مريدان او و نيروهاي امنيتي در منطقه پاسداران تهران و مقابل منزل نورعلي تابنده روي داده است. بلافاصله با انتشار اين اخبار توسط اكانت‌هاي مريدان نورعلي تابنده، بي بي سي فارسي اخبار مربوط به اين درگيري را از توئيت‌ها و سايت آنان منعكس كرد. خبرهاي غيررسمي و بدون منبعي هم در توئيتر بود كه خبر از اين درگيري مي‌داد؛ اما هيچ منبع رسمي در كشور خبري در اين مورد منتشر نكرد. همزمان با سكوت منابع امنيتي در ايران، بي بي سي و راديو زمانه و ‌صدای امریکا با سوءاستفاده از اين سكوت توانستند يكه تاز ميدان اطلاع رساني با چاشني مظلوميت دراويش شوند. فيلم‌ها و اخبار و عكس‌هاي جهت دار و به نفع نورعلي تابنده و مريدانش در فضاي مجازي پر شد و در اوج اين خبررساني‌ها حتي يكي از مريدان نورعلي تابنده از محل درگيري با بي بي سي مصاحبه زنده تصويري انجام داد! تا روشن شود نيروهاي امنيتي نه فقط بي اعتنا به افكار عمومي هستند و اطلاع رساني رسمي در اين مورد ندارند، بلكه كنترل جغرافياي محدود درگيري را هم به طور كامل در دست ندارند‌. ‌ 
 
منبع: روزنامه جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقتی وزیرش بر اساس سید بودن انتخاب میشه نه بر اساس لیاقت؛ چه انتظاری وجود داره؟؟
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
دراویش و خونه توی خیابون پاسداران. عجب ریاضتی می کشند این جماعت.