کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آشوب‌ها هم تقصیر ائمه جمعه است!

15 بهمن 1396 ساعت 23:16

اصلاح طلبان هنوز مانده‌اند كه آشوب‌هاي دي ماه اتفاق خوبي بوده و بايد چنين افتخاري! را به نام خود ثبت كنند...


به گزارش جهان نیوز؛ اصلاح طلبان هنوز مانده‌اند كه آشوب‌هاي دي ماه اتفاق خوبي بوده و بايد چنين افتخاري! را به نام خود ثبت كنند يا آنكه كارشكني بوده و بايد گردن رقيب بيندازند! در مسير تحليل آشوب‌ها گاه از تهمت هم دريغ نكرده‌اند و در تازه ترين اين موارد، علي يونسي، دستيار ويژه رئيس جمهور در امور اقوام و اقليت‌هاي ديني و مذهبي، ائمه جمعه و برخي نهادها و ارگان‌ها را منشأ آشوب‌هاي اخير دانست. او در پاسخ به اين سؤال كه «شما هم موافقيد كه منشأ اين اعتراضات از تريبون‌هاي رسمي آغاز شد؟» مي‌گويد كه «بله؛ بدون شك اين اتفاق رخ داده است. متأسفانه برخي از ائمه جمعه، صداوسيما، برخي روزنامه‌ها و برخي ارگان‌ها و نهادها در اين زمينه نقش داشتند كه اين نقش، انكارناپذير است!»
 
چند روز پيش ابراهيم اصغرزاده، فعال سياسي اصلاح طلب در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفته بود كه«... اصلاح‌طلب‌ها در اين اعتراض‌ها تحليل غلط ديگري هم داشتند و آن اين بود كه فكر مي‌كردند معترضين كساني بودند كه صندوق رأي را تحريم كرده يا لاييك هستند. در حالي كه بخش مهمي از معترضين نااميداني بودند كه در ارديبهشت ماه با اميد به روحاني رأي دادند و امروز از رأي خود نااميد شده‌اند». 
 
به گزارش جوان، نكته مهم اين است كه اظهارنظرهايي امثال آنچه علي يونسي مي‌گويد، جز دوقطبي سازي و ايجاد كينه كه البته يقيناً مي‌تواند پيگيري قضايي هم به سبب ايراد تهمت به همراه داشته باشد، فايده‌اي ندارد. مشاوران رئيس جمهور به جاي آنكه رئيس جمهور را در حل دغدغه‌هاي اساسي مردم كه اغلب اقتصادي و معيشتي است، همراهي كنند، متأسفانه بدتر آدرس غلط مي‌دهند و باعث حل نشدن مشكلات مي‌شوند.


کد مطلب: 588643

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/588643/آشوب-ها-هم-تقصیر-ائمه-جمعه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com