پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

انتقاد کره‌شمالی از سخنرانی "وضعیت کشور" ترامپ

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 588589
کره شمالی در انتقاد از اولین نطق سالانه دولت ترامپ اعلام کرد، ظرفیت‌های هسته‌ای کره شمالی برای باز داشتن و ترساندن ترامپ است.
انتقاد کره‌شمالی از سخنرانی "وضعیت کشور" ترامپ
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، کره شمالی با انتقاد شدید از اولین نطق سالانه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد، ظرفیت‌های هسته‌ای پیونگ یانگ برای مقابله با قدرتنمایی‌های ترامپ مقابل کره شمالی است.ترامپ هفته گذشته در سخنرانی خود اعلام کرد که هیچ رژیمی به اندازه کره شمالی شهروندان خود را ظالمانه سرکوب نکرده است.

یک مقام کره شمالی اعلام کرد: اگر دونالد ترامپ از طرز تفکر متعصبانه خود دست برندارد این مساله تنها عواقبی را مبنی بر به خطر انداختن امنیت و آینده آمریکا به همراه خواهد داشت.

همچنین سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی روز یکشنبه اعلام کرد: این سخنرانی میزان غرور و خودخواهی ترامپ را نشان می‌دهد. این بیانیه خود نشان دهنده فریادهای ترامپِ ترسیده از قدرت کره شمالی است. قدرتی که کره شمالی به دلیل دستیابی به ظرفیت‌های هسته‌ای و تبدیل شدن سریع به یک کشور استراتژیک در جهان آن را به دست آورده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *