پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

چگونه "سس مایونز طبیعی" درست کنیم

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 588545
برای اینکه خانواده‌ها به‌راحتی بتوانند به جای سس‌های مایونز مضر موجود در بازار، سسی با طعمی دلپذیر و البته سودمند برای خودشان درست کنند، دستور تهیه سس مایونز طبیعی را آورده‌ایم.
چگونه "سس مایونز طبیعی" درست کنیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، متاسفانه طی سالیان اخیر مصرف سس مایونز به همراه انواع غذاها و سالادها در میان مردم کشورمان به‌شدت افزایش داشته است.مصرف سس مایونز هم به‌دلیل ترکیبات موجود در آن و هم به‌دلیل میزان بسیار بالای موادنگهداره، برای سلامتی بسیار مضر است و می‌تواند حتی باعث بیماریهای خاص کبد شود.

در ادامه برای اینکه خانواده‌ها به‌راحتی بتوانند به جای سس‌های مایونز موجود در بازار، سسی با طعمی دلپذیر و البته سودمند برای خودشان درست کنند، دستور تهیه سس مایونز طبیعی را آورده‌ایم.برای تهیه سس مایونز کاملا طبیعی به این موارد نیاز داریم:

شیره انگور یک قاشق مرباخوری+ روغن زیتون یک قاشق غذاخوری + آب لیموی ترش و تازه دو قاشق غذاخوری + نمک دریا به مقدار لازم + فلفل به مقدار لازم .

این مواد را در داخل یک ظرف شیشه‌ای ریخته و کاملا با هم مخلوط می‌کنیم.

خواص: گرم‌کننده معده، دفع فضولات صفراوی از کیسه صفرا، رفع کبد چرب، رویاننده مو، برطرف‌کننده زردی اسکلروز چشم، باز‌کننده انسدادهای طحال و کبد، تقویت‌کننده ناخن، خونساز.

دمنوشی موثر در جوان‌سازی پوست
برای تهیه این دمنوش، آلبالوی رسیده را به همراه نبات یا عسل و گل بابونه در قوری ریخته، دم کرده و بنوشید.
آلبالو‌، مصلح گل بابونه است.

این دمنوش‌ دارای خواص مختلفی از آرامبخش، موثر در جوان‌سازی پوست، رفع عطش، تصفیه‌کننده و رقیق‌کننده خون، تقویت‌کننده موها است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *