سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

حمله طالبان به پاسگاه پلیس در غرب افغانستان

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 588507
حمله طالبان به نیروهای پلیس در ولایت فراه در غرب افغانستان دست‌کم دو کشته و شش زخمی برجا گذاشت.
حمله طالبان به پاسگاه پلیس در غرب افغانستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، ژنرال «عبدالرازق شیرزاد» معاون رئیس پلیس ولایت «فراه» اعلام کرد حمله طالبان به یک پاسگاه پلیس در شهرستان «بالا بلوک» این ولایت چندین کشته و زخمی برجا گذاشته است.

وی به «پژواک» گفت بر اثر این حمله یک نیروی پلیس کشته و شش نفر دیگر نیز زخمی شدند.شیرزاد اظهار داشت: نیروهای زخمی به بیمارستان انتقال یافتند و حال برخی از آنها نیز وخیم گزارش شده است.

برخی از خبرنگاران در فضای مجازی از کشته شدن دو پلیس خبر داده‌اند.این مقام محلی افغان همچنین اظهار داشت طالبان نیز در این درگیری تلفاتی داشته است، اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

این در حالی است طالبان تاکنون در این باره اظهارنظری نکرده است.گفتنی است که اخیرا حملات طالبان در غرب افغانستان افزایش یافته است. در اواخر ماه گذشته «محمدیونس رسولی» معاون والی فراه گفته بود که نیروهای امنیتی افغان در حالت دفاعی قرار دارند.وی با ابراز نگرانی از سقوط احتمالی ولایت فراه گفته بود که استراتژی دفاعی نیروهای امنیتی در این ولایت شکست خورده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *