جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

نگران بودم به فیلم حاتمی‌کیا آسیب بزنم

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 588419
هادی حجازی فر بازیگر و کارگردان تئاتر، تلوزیون و سینما در واکنش به حواشی بازی هایش در فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و حضورش در برنامه سینما دو در اینستاگرام نوشت:کار با ابراهیم حاتمی کیا از بزرگترین ارزوهای سینمایی من بود.
به گزارش جهان نيوز، هادی حجازی فر بازیگر و کارگردان تئاتر، تلوزیون و سینما در واکنش به حواشی بازی هایش در فیلم  سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا  و حضورش در برنامه سینما دو در اینستاگرام نوشت:کار با ابراهیم حاتمی کیا از بزرگترین ارزوهای سینمایی من بود.

 

کار با حاتمی کیا از بزرگترین آرزوهای سینمایی من بود

دیروز در برنامه سینما دو با حامد عنقای عزیز گفتگو کردم . راجع به سه فیلمی که در جشنواره دارم . در بخشی از حرفهایم گفتم خودم را در فیلم حاتمی کیا و زمان فیلمبرداری دوست نداشتم . در ادامه و به کرات اعلام کردم که با اعلام رضایت ابراهیم حاتمی کیا از من این حس نگرانی رفع شد . نگرانی من از بابت آسیب احتمالی به فیلمِ حاتمی کیا بود نه خودم . دوبار هم گفتم که فیلم را هنوز ندیده ام . در بخش دیگری هم گفتم که بازیگران فیلم استایل های مختلفی داشتند و من خیلی وقتها احساس میکردم بخاطر نوع میمیک و جنس بازی ام فالش میزنم و ابراهیم حاتمی کیا مجبور بود بازی ها را یکدست کند و بقول حامد عنقا مثل یک رهبر ارکستر . حالا و امروز با تیترهایی عجیب مواجه میشوم از این قبیل : خودم را در به وقت شام دوست ندارم! بازی که حاتمی‌کیا از من می‌خواست در مقابل بازی بقیه فالش بود

پ.ن کار با ابراهیم حاتمی کیا از بزرگترین آرزوهای سینمایی من بود .

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *