پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

۱۰ میلیون وام مسکن مهری‌ها عودت داده می‌شود

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 588363
طبق گفته مسئولان مسکن مهر پردیس، ۱۰ میلیون تومان کسر شده از وام مسکن مهر به تمامی متقاضیان عودت داده می‌شود.
۱۰ میلیون وام مسکن مهری‌ها عودت داده می‌شود
به گزارش جهان نيوز، در حالی که تسهیلات مسکن مهر به ۴۰ میلیون تومان افزایش یافته است، اما بسیاری از متقاضیان مسکن مهر پردیس طی تماسی که با باشگاه خبرنگاران جوان داشته اند،اعلام کرده اند که ۱۰ میلیون تومان از این تسهیلات از جانب شرکت عمران پردیس کسر وبه حساب آنها واریز می شود،با این حال متقاضیان همچنان موظف به پرداخت اقساط ۴۰ میلیون تومانی هستند.
 
در پی بررسی این موضوع و طبق نتایج حاصل شده از گفته مسئولان پردیس، این ۱۰ میلیون تومان به تمامی متقاضیان عودت داده می‌شود.

سعید غفوری مدیر عامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه تمامی مبالغ برداشت شده از تسهیلات مسکن مهر به متقاضیان عودت داده می‌شود گفت: طبق اولویت و سیستم‌های نوبت دهی تمامی متقاضیان می‌توانند بعد از دریافت معرفی نامه به بانک مسکن مراجعه کنند و مبلغ‌های برداشته شده را باز پس بگیرند.
 
وی در پایان گفت: مدت زمان زیادی از افزایش نرخ تسهیلات مسکن مهر به ۴۰ میلیون تومان نمی گذرد  بنابراین تعداد متقاضیان درگیر شده در این موضوع  بسیار اندک هستند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *